Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Lihavalla ei ole tukkakaan oikein kasvanut ja voimatkin ovat mystisesti kadonneet joulukuun aikana. Eiköhän tämä tästä taas ;)

(Sairastelin 2,5vkoa joulukuussa)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Viime kyykkytestistä RAW-kyykkyä eestä ja takkaa! Painua nostajalla n. 110kg ja ikkää 22v.

Jos jotain alko ihmetyttämään nuo kaikilla päällä olevat paidat, niin tutustua kyseisen porukan toimintaan voi osoitteessa Keuruu Power Union ry - YouTube Sekä facebookista, Keuruu Power Union !

Thompzoni, voisit laittaa seuraavaan mave videoosi taustalle soimaan sen Pete Parkkosen uuden biisin kertsin: "Mitä minä sanoin minun selkäni kestää". Itse ainakin pitäisin tästä :D

Vähän menee offtopic kun ei ole oma veto (olisikin) mutta laitan tänne katsottavaksi kun vetäjänäkään ei ole mikään kylän paksuin poika. On se vaan hienoa.

Helvetin hyvä näköistä menoa taas Vatasella. Saako udella strategisia mittoja?

Kiitos! No kerta noin kauniisti kysyit niin toki, melko köykäset vielä mutta toivottavasti ei pitkään :)

Hauis karva alle 49cm, reisi 73cm (about keskeltä mitattuna), forkku 41cm, pohje 48cm, vyötäröstä ei puhuta sen enempää :)

Oliskohan ollut nyt viides kerta kun mavetan ikinä. Pitänee alkaa treenaa että saisi sen satasen ylös

Ihan hienosti se eventalla nousi :) Voisin antaa semmoisen vinkin, että älä aloita nostamaan kädet koukussa ja sitten rykäsemään ylös niin kuin tuossa teit. En tiiä onko tästä kaikille haittaa, mutta itse ainakin sain joskus tuolta kyynerpään alueelta niveleet turpoamaan oikein kunnolla kun siten tein. Oli 2 viikkoa kunnolla kosketusherkät.

^^Hyvä huomio, enpäs ole tollastakaan aiemmin tajunnut.

Ei noussu, kokeilin. Jos sitte mavettais taas 2 kk päästä ja latais sen satasen sillon.

Oli kyllä niin kevyen näkönen veto,et ihme jos ei satku tullu :)

Uskon puutetta ettei satku noussut, ens kerralla et kokeile vaan nostat.

Olin itekin ihan varma et nousis, mut ei. Lähti tossa ysikympissäkin selkä pyöristyy sen verran etten uskaltanu alkaa väkisin repimään. Mutta ens kerralla nostan :)

Back
Ylös Bottom