Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Jäi syömään miestä kun ei tullu kuvattua pinnapenkki 200kg, ois jääny muitaki muistoja kuin vitun kipeet kyynerpäät ja ranteet :D

Tämän päivän salipenkkiä, oli tarkotus ottaa viimenen pysäytyksellä vaan ilmeisesti oli nii meno päällä että upotin vain.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jotain rimpuilua maanantain jalkatreenistä. Polvi oikutteli hackissa niin tehtiin prässiä mediumina, leveenä ja todella kapeana tuollaiset setit. Sitten muut vitkutukset päälle. Videolla taitaa olla toinen tai kolmas sarja, huono olo oli kuitenkin jo. Perinteisen kävelyn vaikeuden lisäksi kohtuullisen mahdotonta oli perjantaihin asti myös istuminen.

Varvastossumies suuttuu jos painot ei ole samat eripuolilla.

Tuolla kävi joku jätkä ennen mikä räyhäs jos prässissä painot oli erilailla puolillaan.

On mullakin sen verran OCD:ta, että pitää tiputtaa aina molemmilta puolilta sama määrä kiekkoja vaikka samapa tuo taitais olla. :D

En oo käyny Sport Housella kun heinäkuusta niin ei oo vanhat salijannut tuttuja. Sä oot muistaakseni hackissa mulle parit vastaavat tapposarjat varmistanu.

On mullakin sen verran OCD:ta, että pitää tiputtaa aina molemmilta puolilta sama määrä kiekkoja vaikka samapa tuo taitais olla. :D

En oo käyny Sport Housella kun heinäkuusta niin ei oo vanhat salijannut tuttuja. Sä oot muistaakseni hackissa mulle parit vastaavat tapposarjat varmistanu.

Joo minä. :) se on jyväskylän paras sali, mutta ite välissä lopetin sinne kortin, kun kävijämäärät kasvo liian isoiks, eikä siellä mahtunu tekemään.

Eilen alkoi offikauden ekan ohjelman vimppakierto, salilla taas vapistiin ja nöyrryttiin raudan eessä.

Pitääkö noissa vipareissa kasvattaa painoa välillä vähän liikkeen puhtauden kustannuksella, et saa esim. juuri offilla taottua sivuolkapäihin vähän voimatyyppistä rasitusta?

Ei siis mitään vittuilua, tuli vaan mieleen... Et katsisko itsekin vähän nostaa vipareissa painoa välillä ja tehdä epäpuhtaammin...

^Ite oon ainakin nostanut painoa liikkeessä kuin liikkeessä ja tehnyt hieman epäpuhtaammin ja sillä tavalla on tulosta tullut hyvin. Viimeksi kun tein vipareissa moisen homman, niin rupesin 10-12,5kg:n sijasta käyttämään välillä myös 15 kilosia ja eihän niillä sillon tullut kuin 8 ja melko heijarilla, vaan nythän nuokin liikkuu ihan hyvin ja voi tehdä 12 toistoa melko puhtaasti. Mutta vähän harmittaa kun seuraavat kässärit on 20kiloset nii ois jo melkomoinen hyppäys :D Nyt oon tehny vaihteeks pienemmillä painoilla pitkää sarjaa ja hakenut kunnon poltetta ja pumppia. Tuntuu, että nuo olkapäät kehittyy meikäläisellä ehkä toisiks parhaiten selän jälkeen ja niitä on aina ilo treenata.

Mutta kyllä se vaihtelu on hyväksi reeneissä. Ei kannata pelkästään yhdellä tietyllä kaavalla reenata. Ja niinhän se on, että jos niitä sarjapainoja haluaa ylöspäin niin pakkohan niitä painojakin on välillä nostaa, silläkin uhalla, että tekniikka hieman kärsii. Mikään asiantuntija en ole, mutta ainakin toiminu itellä. :piis:

Kyllä vipareissa kannattaa rohkeasti ottaa sitä ylisuurta rautaa käteen, vaikka tekniikka ei puhtain mahdollinen oliska. Vuodessa pysty nousemaan suht tiukoista 16kg kässäreistä 26kg vastaaviin yksinkertasesti tekemällä aina jotain 10-12 toistoa sillä hyvällä tekniikalla ja seuraavalla viikolla tustumalla suurempiin, joilla tehtiin sitte se 6-8 hieman paskemmalla tekniikalla. Kummasti se siitä viikko viikolta alko kevenemään ja tekniikka parenemaan. Samoilla "pikkupainoilla" ylipuhtaita on mun mielestä pidemmän päälle ihan turha nytkyttää.

Pitääkö noissa vipareissa kasvattaa painoa välillä vähän liikkeen puhtauden kustannuksella, et saa esim. juuri offilla taottua sivuolkapäihin vähän voimatyyppistä rasitusta?

Ei siis mitään vittuilua, tuli vaan mieleen... Et katsisko itsekin vähän nostaa vipareissa painoa välillä ja tehdä epäpuhtaammin...

Joku sanoo, että ei liikkeen puhtauden kustannuksella, joku sanoo että joo, jne. Ite teen tosi paljon fiiliksen mukaan. Viime viikolla jossain treenissä en tainnut tehdä isommilla kuin 8 vai 10kg hantteleilla. Ei siitä montaa viikkoakaan ole kun 20kilosilla ottanut jonkinnäköstä repimistä, mutta joka kerralla on deltseissä tuntunut.

Eli jos saat menee röyhkeemmin tehtynä perille, mikset tekisi välillä isommilla? Antaa hyvää shokkia sille olkapäälle. Välillä sitten ihan über-strict formilla jne. Tosin mikä minä olen sanomaan, kun en edes olkapäitä omista. Vielä. :)

Hyvää tekemistä Jeissillä :) Joo sitä rautaa pitää dominoida, huolelliset lämmittelyt alle ja työsarjoihin reippaasti rautaa. Niinkauan ku tekniikka on turvallista ja hallittua ja tuntuma säilyy ni niis rajois tekniikka saa elää. Ja voihan niiden raskaiden runttaussarjojen päälle vetää vielä pienemmillä pari puhtaampaa pitempää sarjaa. Se on iso virhe juuttua pelkkiin ultra"puhtaisiin" eleettömiin treeneihin.

Jep. Mulla on vaikea saada mitään tuntumaa noihin olkapäihin, varsinkaan sivulle. Jos loppuu jerkku tai hapottaa, ni helposti kääntää liikkeen epäkkäille.

Mut joo, kai se on vaan tehtävä kunnon painoilla joskus tuotakin, jos vaikka sais jotain uutta aikaan! Voitte luultavasti sit seurata kehittymistäni salikomediaa -ketjussa...

Back
Ylös Bottom