Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Amatöörien hommaa käsijarrun käyttö liikennevaloissa. Vain kukkahattutädit pistävät käsijarrulle punaisissa, ja sitten kun valo on vihreä käsijarru pois ja arpomaan menovaihdetta. Itse olen jonossa toisena ja valo vaihtuu taas punaiselle. Liiankin tuttu tilanne.

Amatöörien hommaa käsijarrun käyttö liikennevaloissa. Vain kukkahattutädit pistävät käsijarrulle punaisissa, ja sitten kun valo on vihreä käsijarru pois ja arpomaan menovaihdetta. Itse olen jonossa toisena ja valo vaihtuu taas punaiselle. Liiankin tuttu tilanne.

Onneksi itseä ei kiinnosta kuka sinne taakse jää, kunhan itse pääsee valoista! :lol2:

Osaltani offtopic loppuu tähän. Mutta.

Kaltaistesi sunnuntaiajelijoiden takia liikenne onkin perseestä. Taidat varmaan asua jossain jumalan selän takana, jossa on yhdet liikennevalot.

Sinä taidat olla se suurin jarru liikenneruuhkissa kaupungeissa.

Jos ei osaa kytkintä painaa pohjaan samalla kun vaihtaa ykköselle ja painaa kaasua niin se on tietysti hankalaa. Nopeiten pääsis valoista ku luistattas kytkintä ja pitäs kierroksia nii pääsis heti heti heti lähtee.

T. painelaakeri

Jalat happosina on kyllä joskus hankala ajella autoa... Pahempaa on kuitenki ylämäkinen kotimatka kun on sinkula Kombi-pyörä alla :)

Jos ei osaa kytkintä painaa pohjaan samalla kun vaihtaa ykköselle ja painaa kaasua niin se on tietysti hankalaa. Nopeiten pääsis valoista ku luistattas kytkintä ja pitäs kierroksia nii pääsis heti heti heti lähtee.

T. painelaakeri

Jalat happosina on kyllä joskus hankala ajella autoa... Pahempaa on kuitenki ylämäkinen kotimatka kun on sinkula Kombi-pyörä alla :)

Ei oo ihme että suomessa pitkistäkin vihreistä valoista pääsee parhaimmillaankin viis autoa. Tuolla maailmalla missä on ihmisiä ja liikennettä niin paljon että homman on pakko sujua kaikki jonossa seuraa liikennevaloja ja kun vihreä -> koko jono lähtee liikkeelle = moni kerkee valoista.

Suomessa ihmetellään vaihde vapaalla ja kun edellä jonossa oleva lähtee liikkeelle niin sit ruvetaan kaivaan sitä vaihdetta.

Ja koska se painelaakeri menee? Mulla on vuonna 2000 uutena ostettu astran riepu jolla on aina seisottu valoissa kytkin pohjassa (ekat 7 vuotta pääkaupunkiseudulla missä valoja riittää) ja nyt on mittarissa 237 tkm ja ihan normaalisti pelaa.

Vai onko tämäkin joku premium-autojen juttu ettei voi pitää kytkintä pohjassa yli viittä sekuntia?

Taas tämmönen epämääräinen treenivideo missä kesäkuun ajalta paljon epämääräisiä pätkiä tungettu samaan videoon.. Nyt ei ainakaan muutamaan päivään enää lisää..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lähti sen verta lapasesta täällä kytkin-kässäri -jutut, että päätin polkea illalla salille. ;)

Etukyykkyä tältä päivältä. Eihän näillä raudoilla mihinkään mennä CauntesLeherin ja muiden etukyykkymestarien rinnalla eikä muutenkaan, mutta laitanpa silti tänne. Tekniikkaneuvoja saa antaa, jos se tuosta kuvakulmasta on edes mahdollista. Keskivartalon kippaaminen on jo tiedossa ja sen estämiseen tulen panostamaan jatkossa.

[video=youtube_share;nE2HU1K-lTo]http://youtu.be/nE2HU1K-lTo[/video]

Taas tämmönen epämääräinen treenivideo missä kesäkuun ajalta paljon epämääräisiä pätkiä tungettu samaan videoon.. Nyt ei ainakaan muutamaan päivään enää lisää..

Komiaa! Jätkä on kehittyny ihan sikana lyhyessä ajassa. Ootan että pääsee taas sun kans podaamaan puoöentoista kuukauden päästä nii jospa rauta kevenis mullaki :D

Back
Ylös Bottom