Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Noi libelinhan kyykyt oli kyllä jo vaaralliset näköisiä, selkä pyöristyy joka toistossa. Sjmv:n perusteella on enemmän kuin tarpeeksi liikkuvuutta, mutta kropan hallinta puuttuu. Kokeiles ottaa niin kapea ote kuin pystyt ilman, että olkapäihin koskee ja käännä ne kyynärpäät suoraan alas. Ei tarvii istua enempää taakse toisin kuin joku tossa sanoi, mutta polvia niin paljon ulos kuin pystyt.

Ja niinkuin no-body sanoi niin tollaset tekniikan harjoittelut tangolla on vähän turhia. Enemmän rautaa niin tulee se oikea liikerata.

Figohilla on kyllä hieno tekniikka kaikessa mitä tekee. :thumbs:

Hmm, entä kuinka suorassa tuon selän pitäisi olla? Yritin kyllä painaa noita polvia ulospäin, kun laskeuduin jalkojen väliin, mutta en sitten ilmeisesti tarpeeksi. Se on kyllä totta, että kropan hallinta puuttuu täysin, kun kroppa huojuu kuin mikäkin heinänkorsi tuulessa ja jalat vispaavat miten sattuu. En ole koskaan aikaisemmin ollut näin heikko :(.

Hmm, entä kuinka suorassa tuon selän pitäisi olla? Yritin kyllä painaa noita polvia ulospäin, kun laskeuduin jalkojen väliin, mutta en sitten ilmeisesti tarpeeksi. Se on kyllä totta, että kropan hallinta puuttuu täysin, kun kroppa huojuu kuin mikäkin heinänkorsi tuulessa ja jalat vispaavat miten sattuu. En ole koskaan aikaisemmin ollut näin heikko :(.

Ei saa pyöristyä yhtään. Alaselkää ei kannata myöskään vetää notkolle, koska lonkankoukistajat aktivoituu väärin ja siitä seuraa yleensä vajaa kyykky+mahdollisesti lonkkavaivoja. Neutraali, suora ranka. Putkirullaa perse ja reiden sivut sekä venyttele piriformikset niin on helpompi painaa polvia ulos.

Hmm, entä kuinka suorassa tuon selän pitäisi olla?

Niin suorassa kuin ikinä mahdollista. Jonkun verran selkä silti taittuu nostossa eteen väkisinkin, mutta notkumisesta pitäisi päästä eroon.

e: kuten Oranki sanoi niin pyöristyä ei saa.

Yritin kyllä painaa noita polvia ulospäin, kun laskeuduin jalkojen väliin, mutta en sitten ilmeisesti tarpeeksi.

Tsekkaa tosiaan se jalkaterien asento. Jos ne osoittavat liian suoraan eteenpäin, et saa polvia ulos kuin korkeintaan nivelet väkisin solmuun vääntämällä.

Se on kyllä totta, että kropan hallinta puuttuu täysin, kun kroppa huojuu kuin mikäkin heinänkorsi tuulessa ja jalat vispaavat miten sattuu. En ole koskaan aikaisemmin ollut näin heikko :(.

Normisettiä ensi alkuun, mutta kun punaisen langan löytää niiin äkkiä alkaa tapahtua enemmän kuin uskoisikaan.

Tuossa kokeilin äsken kyykkiä (videoin sen myös luonnollisesti), niin mulla ei ilmeisesti anna myöskään liikkuvuus tarpeeksi periksi, sillä mulla selkä teki silti samat muuvit vaikka noudatin teidän ohjeita. Penkki oli vissiin ok? Samoin kuin sjmv? Mutta kiitos paljon teille pojat :haart: ! Sain taas muistettavaa ensi kerraksi ja eiköhän tämä jossain vaiheessa lähde nousuun!

Libelinhan kyykythän näyttää muuten hyviltä, paitsi alhaalla häviää kontrolli kokonaan. Olisin tosi varovainen painojen kanssa, ennen kuin tuon saat korjattua.

Kokeilepa tuollaista harjoitusta Squat Rx #1 - YouTube.
Muutenkin nuo squat rx video ovat erinomaisia.

Ja sitten kyykätessä paketti kunnolla kasaan (niin kuin Oranki neuvoo) ja ajatus mukaan siihen tekemiseen, niin hyvä tulee.

Libelinhan kyykythän näyttää muuten hyviltä, paitsi alhaalla häviää kontrolli kokonaan. Olisin tosi varovainen painojen kanssa, ennen kuin tuon saat korjattua.

Kokeilepa tuollaista harjoitusta Squat Rx #1 - YouTube.
Muutenkin nuo squat rx video ovat erinomaisia.

Ja sitten kyykätessä paketti kunnolla kasaan (niin kuin Oranki neuvoo) ja ajatus mukaan siihen tekemiseen, niin hyvä tulee.

Selän pitäisi siis saada noin suoraan :wtf: ! Juma, tuohon verrattuna meikäläinenhän on melkein kaksinkerroin! Eli ei siis muuta kuin venyttelemään! Kiitos videosta, se vaikutti oikein hyvältä ja kiinnostavalta :).

Selän pitäisi siis saada noin suoraan :wtf: ! Juma, tuohon verrattuna meikäläinenhän on melkein kaksinkerroin! Eli ei siis muuta kuin venyttelemään! Kiitos videosta, se vaikutti oikein hyvältä ja kiinnostavalta :).

Minusta siinä videon kyykyissä näytti siltä, että keskivartalo ei ollut kontrollissa, vatsa ei ollut mukana jne. Painojen kanssa voisi olla eri näköistä, se pakottaa enemmän koko kropan töihin, eikä ylöspäin tultaessa selkä ehkä muljahdakkaan. Kuten sanottu, liikkuvuudessa ei liene ongelmaa tässä tapauksessa :)

Pakko kait se on uskoa, kun paremmin tietävät niin sanovat :D! Mä yritin joitakin noita Napanöyhtäkoneen linkin videossa olevia (kyykky)liikkeitä, niin enhän mä päässyt edes kyykyssä 90-asteen kulmaan, kun rupesi paikat kirraamaan :wtf: .

Kortepohjasta kajahtaa jälleen. Kokosin tuohon epäonnistuneita tempauksia ja lopulta sen yhden onnistuneen. Omapaino viimein rikki, 75 kg @73,6 kg. Kyllä tämä on itselleni isompi rajapyykki kuin satkun penkki.

Eihän tuo nosto vieläkään oikein pysy kasassa ennätysraudoissa, mutta tulos on nyt tehty. Nyt pitää keskittyä parempilaatuiseen nostamiseen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä mun ja Apuluksen etukyykky toistomaksimit 110kglla. Ensin käyttäjän Apulus suoritus, ja jälkimmäisenä mun suoritus. Apuluksella sentäs pysyy failureen asti tyylipuhtaina :D

Tässä mun ja Apuluksen etukyykky toistomaksimit 110kglla. Ensin käyttäjän Apulus suoritus, ja jälkimmäisenä mun suoritus. Apuluksella sentäs pysyy failureen asti tyylipuhtaina :D

Ei mihinkää, vajaita niiauksia :(

Back
Ylös Bottom