Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mun mielestä se on hyvinki optimaalinen asento mulle. Ja tuon ranteiden roikottamisen takia käytän rannesiteitä. Sillon ku nostan ilman tukia niin pidän kyllä ranteet suorassa. Mutta tolla tavalla saan jostain syystä parhaimman tuntusen asennon ja isoimmat raudat nostettua. Nostomatkaki on pari senttiä lyhyempi :D FREDDI roikottaa myös ranteita ja vielä pahemmin kuin minä. Silti hyvin vaan on menny!
PS. Ja tarkotus ei oo nyt alkaa väittelemään siitä onko se nyt hyvä vai huono asia pitää ranteita noin. Mä teen niin, joku muu tekee toisin. Kukin tyylillään![]()
Ite ainakin pidän ranteita samalla lailla, jos mulla on rannesiteet. Enkä oo huomannu, että rasittais mitenkään. Olikos toi nosto muuten hietalahdesta, tutun näköstä taustaa.
Itsekin reenaan siellä.kiitti! pituutta 186cm ja paino tällä hetkellä 118kg ja olavarsi 51cm, muita en oo mitannut.
Olitkos vielä natukin?Melkonen hanskaOlitkos vielä natukin?

tässä olis penkkiä ja kyykkyä kun aloittelin saliharrastusta tänään. onko tekniikka ok? painot on pienet, mutta kyl tää täst lähtee ja vitun kovaa!![]()
juuri tämmöistä vastausta kaipasin. kiitos paljon ja otan noi asiat huomioon ensikerralla! uppaan tota videoo uudestaan kun menin säätää täl youtube accountil, että en halua kuulua google+ ja sit hävis mun video pois :D tulos kummiski uusiks youtubeenPenkissä hiukan rauhallisemmin alas, mielestäni nostat liian ylös tangon parina kertana, menee olkapäille, ei hyvä. Hieman kapeampi ote olis kans ehkä parempi, mene ja tiedä. Kyykyssä karkaa varpaille paino, menee nilkka todella eteen. Alaselkä pysyy tosi hyvin paketissa, syvyys kanssa hyvä. :thumbs:
tässä olis penkkiä ja kyykkyä kun aloittelin saliharrastusta tänään. onko tekniikka ok? painot on pienet, mutta kyl tää täst lähtee ja vitun kovaa!
mitä helvettiä tää youtube sekoaa. koht tulee uusiks
tässä uusi :D
korjattu :DEiks tossa penkissä oo 40kg? Ku eiks noi vihreet lätkät oo kymppejä? voin toki olla väärässä.
Kyykyssä vähän nousee kantapäät.
Nyt kulkee veto kyllä hyvin

tässä uusi :D