ei viitsi jokaista "likettää", hyviä videoita!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän nämä kauniita eikä syviä ole mutta laitetaan nyt kumminki..
Joo, fiksumpaahan se olis toiste päin kyykätä mutta mun on helpompi kyykätä naama tohon toiseen suuntaan että saan kunnollisen kiintopisteen mihin tuijotan sarjan aikana. Muute menee vaa enemmän vituiksiKatonks mä väärin mut onks telineet sun takana? Siis ne telineet, mihin sä laitoit ton tangon sarjan jälkeen?
Sama homma toisella salilla. Pitääpä kiinnittää tohon huomiota jatkossa. Uskoakseni mulla osoittaa kyynärpäät mihin sattuu (taaksepäin) mikä vois vaikuttaa tuohon..rintaa ulos apulus, näyttää et olisit jotenkin kasassa painojen alla!
Siihen tottuu. Suosittelen kokeilemaan, itse sain ihan oikeasti uutta puhtia treeniin kun aloin pitää sortsien ja t-paidan sijasta college-asua. Nykyään en hikoile enää paljon enempää kuin ennenkään ja nuo vaatteet myös imee sen hien eri tavall kun t-paita joka kastuu heti.marden kanssa täysin samoilla linjoilla. Sehän tuossa juuri ihmetyttikin, että miten helvetissä pystyy olemaan noin hyvässä vaatteessa, kun itselle tulee jo järjetön hiki alkulämmittelyissä, jos on lähellekään noin paljon päällä.
Joku saattaakin tottua, mutta minä en. Lämmittelyissäkin alkaa jo tuntua kyykätessä, että kohta lähtee taju, jos ei ota college-paitaa pois. Saunassakaan en pysty olemaan kovinkaan kauaa, kun rupee huimaamaan.Siihen tottuu. Suosittelen kokeilemaan, itse sain ihan oikeasti uutta puhtia treeniin kun aloin pitää sortsien ja t-paidan sijasta college-asua. Nykyään en hikoile enää paljon enempää kuin ennenkään ja nuo vaatteet myös imee sen hien eri tavall kun t-paita joka kastuu heti.
Woow en oo ennen nähny naisen vetävän noin hyvin leukoja :wtf:
Emäntä veti just pari viikkoo sitten ennätyksen 24x omapaino. Vois ottaa videoo. Tänään aamusella 4x4x20kg + omapaino.
Joskus täällä olikin video missä veti muistaakseen 21 tai 22..
Emäntä veti just pari viikkoo sitten ennätyksen 24x omapaino. Vois ottaa videoo. Tänään aamusella 4x4x20kg + omapaino.
.
koska monet (suurin osa?) naisista ei saa yhtään leukaa.

Viime vuoden leuanvedon SM-kisoissa naisten voittaja taisi vetää 18, joten tuo 24 kuulostaa kyllä aika hurjalta jos puhtaasti vetelee!
Valerie voisi laittaa penkki- ja kyykkytreeneistä liikkuvaa videokuvaa tänne ettei pelkkää vahvaa selkää tarvi ihailla?
Tosi hyvin kyllä leuat nousi, näytti sille että jäi vielä muutama toisto jemmaankin![]()
Oon nyt vaan niin innostunut veteleen, ettei ole tullu muuta toimintaa kuvattua.Valerie voisi laittaa penkki- ja kyykkytreeneistä liikkuvaa videokuvaa tänne ettei pelkkää vahvaa selkää tarvi ihailla?
Voi kait sitä naispoweria ihailla ilman noitakin? Kaikella kunnioituksella karvakörmyjen voimailuvideoihin, mielestäni on hienoa että on naisiakin jotka kehtaa ja uskaltaa tänne reenivideoitaan laittaa - enemmänkin saisi näitä olla.
Miesten kyykkimissyvyyden arviointia jaksa kuitenkaan tauotta katsella, lähinnä postini oli tarkoitus kannustaa Valeriaa sekä antaa palautetta siinä sävyssä että muutkin naiset näitä lueskellessaan voisivat innostua tänne jotain postailemaan..
Hyvä provo sulta kapteeni kuitenkin!! :D :whip: