Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Itse maksan 12,5e/kk. Kolme kisapenkkiä, 5 kyykkyräkkiä (1 on kisaständi, 1 on kisaständi jossa aina penkki kiinni) ja vetoalustaa vaikka muille jakaa. Leokon ja eleikon tankoja, erikoistankoja yms.

24/7 ei kyllä oo auki ja eleikon levyjä ei oo, mutta kumpaakaan itse en tarvitse :D

Mulla on opiskelijahintaan 624 euroo ketjusalilta. Tää on halpa vielä näiden tusinasalien keskuudessa. Joku vois tietty kysyy, miks käyn tuolla. Jaa'a. :D

Itse maksan mielelläni 40e/kk salista 05-23 aukioloaikoina. Tuo 32.5e/kk on mun mittapuussa jo naurettavan halpa et miettii et millä se yrittäjä tulee ees toimeen saatika 12.5e/kk. Tietty voimailusali o voimailusali ja bodisali eri asia jossa enemmän laitteita niin täytyy pyytää enemmän kun huoltokustannuksetkin maksaa jonkinverran mutta miettii vain että millä yrittäjä tulee toimeen jos 12.5e/kk on hinta :o

Itse maksan mielelläni 40e/kk salista 05-23 aukioloaikoina. Tuo 32.5e/kk on mun mittapuussa jo naurettavan halpa et miettii et millä se yrittäjä tulee ees toimeen saatika 12.5e/kk. Tietty voimailusali o voimailusali ja bodisali eri asia jossa enemmän laitteita niin täytyy pyytää enemmän kun huoltokustannuksetkin maksaa jonkinverran mutta miettii vain että millä yrittäjä tulee toimeen jos 12.5e/kk on hinta :eek:
Urheiluseuran (voimanosto, painonnosto) sali, ei pyri tuottamaan voittoa.

Urheiluseuran (voimanosto, painonnosto) sali, ei pyri tuottamaan voittoa.
Itse maksan salistä 60€/vuosi ja kyseessä juuri urheiluseuran sali. Kaikki tarpeellinen perustreeniin löytyy, mutta ruuhka-aikaan saattaa joutua odottelemaan vuoroaan. Tällä hinnalla ei kyllä viitsi valittaa. Sentään jotain hyötyä täällä susirajalla asumisesta.

Kerran nyt on saleista puhetta, niin mikä pakkislaisille on tärkeää salia vaihtaessa/ salin jäsenyyttä aloittaessa.

Itselleni: hinta (köyhä kun on), sijainti (köyhä kun on, bensa maksaa rahaa), ilmapiiri ja laitteisto. Hieman kauemmaksi hieman kalliimmalle salille kyllä lähden, jos se on selvästi parempi ja/tai ilmapiiri on itselleni mieluinen.

Pistetään tärkeysjärjestykseen:

1. Sali missä on oikeasti tekemisen meininkiä eikä mitään lässyttelyä + Hyvä ilmapiiri

2. Laitevalikoima

3. Hinta

4. Sijainti. Kuitenkin n. 20km säteellä

Salia etsittäessä hinta on tärkeässä asemassa kuitenkin mutta jos ensimmäiset 2 toteutuu ja laitevalikoima on todella laaja niin hinnasta kyllä voidaan joustaa.

Sijainti(matka-aika salille) ja varustelu määrää kaiken, muulla ei väliä oikeesti.

Noihin seurojen/yhdistysten saleihin voi oikeastaan sanoa vain että ei ihme että lajin kuin lajin seurat on keppikerjäläisiä kun salista ei oteta puoltakaan kaupallisten toimijoiden hinnasta. Kaupallinen sali veloittaa oikeat kustannukset, kate on silti pieni kilpailun takia ja jos kate on miinuksella niin konkka tulee nopeesti.

Sijainti(matka-aika salille) ja varustelu määrää kaiken, muulla ei väliä oikeesti.

Noihin seurojen/yhdistysten saleihin voi oikeastaan sanoa vain että ei ihme että lajin kuin lajin seurat on keppikerjäläisiä kun salista ei oteta puoltakaan kaupallisten toimijoiden hinnasta. Kaupallinen sali veloittaa oikeat kustannukset, kate on silti pieni kilpailun takia ja jos kate on miinuksella niin konkka tulee nopeesti.

Eikös suurin osa urheiluseuroista kuitenkin toimi ry-pohjalta, eli ei voittoa ole tarkoituskaan tuottaa?

Eikös suurin osa urheiluseuroista kuitenkin toimi ry-pohjalta, eli ei voittoa ole tarkoituskaan tuottaa?
Ei voittoa olekaan tarkoitus tehdä, mutta todelliset toiminnan kulut voisi kattaa järkevämminkin kuin repimällä sen nykyään niin harvojen aktiivien talkootöistä ties minkälaisissa hanttihommissa. Ja jos kassaan tulis edes jotain oikeita euroja, niin niille veteraaneilla jotka vieläkin jaksaa nuorempia opettaa ja neuvoa vois ostaa vaikka uudet verkkarit kerran vuodessa.

Palasin nostelutauolta muutama viikko sitten ja ensi töikseen vaihdoin kyykyssä high bariin sekä olen alkanut harjoittelemaan myös tempausta. Siitäkin videota lähitulevaisuudessa.

Back
Ylös Bottom