Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

terve kaikille. pitkästä aikaa postailen jotain tänne. Tässä tämän päivän etukyykky. Jotain on tapahtunut kun olen menettänyt älyttömästi voimia viime aikoina. 3 kk sitten sain low bar kyykyssä 145kgx5 ja paussi atg-kyykyssä 120kgx4 ja nyt 130kgx5 kyykky on todella nihkeää. maastaveto oli 3kk sitten 200kg nyt jotain 160-170kg. En tiedä sitten onko masennus tuhonnut minun voimat vai liian usein harjoittelu. Tuntuu että ei palaudu enää niinkuin ennen harjoituksista. Syönyt olen paljon sillä painokin on noussut vähän. <-- tässä vielä video vuoden takaisesta 200kg maastavedosta.

terve kaikille. pitkästä aikaa postailen jotain tänne. Tässä tämän päivän etukyykky. Jotain on tapahtunut kun olen menettänyt älyttömästi voimia viime aikoina. 3 kk sitten sain low bar kyykyssä 145kgx5 ja paussi atg-kyykyssä 120kgx4 ja nyt 130kgx5 kyykky on todella nihkeää. maastaveto oli 3kk sitten 200kg nyt jotain 160-170kg. En tiedä sitten onko masennus tuhonnut minun voimat vai liian usein harjoittelu. Tuntuu että ei palaudu enää niinkuin ennen harjoituksista. Syönyt olen paljon sillä painokin on noussut vähän. <-- tässä vielä video vuoden takaisesta 200kg maastavedosta.

Kyllä ainakin itsellä kyykyn ja vedon kaltaiset, koko kroppaa yhdessä liikeketjussa rasittavat liikkeet, ovat kaikkein herkimpiä "päivän kunnon" vaihteluille. Varsinkin mave tuntuu tosi paljon olevan kiinni fyysisten tekijöiden lisäksi psyykkisistä, kuinka paljon itse "uskoo" nostoon sinä päivänä. Tossa mielessä masennus ja/tai jatkuva ylitreenaus vaikuttavat juuri kaikkein eniten pääkoppaan, ja sitä kautta isoihin nostoihin. Itsellä oli pari kuukautta sitten sama juttu, treeni oli pelkkää pakkopullaa, kun oli mielessään päättänyt, että tiettyihin tuloksiin on "pakko" päästä. Sitten tajusin, että ei natsaa, vaihdoin ohjelmaa 180@ ympäri, ja ihme: tulosta alkoi tulla, vaikka en enää yrittänyt yhtä "kovaa".Itseasiassa kun ohjelmassa on sopivasti "löysää" huonojen päivien varalle, niin treenistä saa enemmän irti myös huonoina päivinä, kun se päivän kondis ei rajoita hommaa enää samalla tavalla. Masennus on kyllä p********ä, toivotan sulle kaikkea hyvää!

Juu lueskelinki tuon viestini jälkeen sen sun treenipäivyristäsi. Nousihan se kuitenki ylös nii on se hyväksytty nosto ainakin minun mittapuulla :D

Hehehe, harmi ettet sie ollu tuomarina :D Oli kyllä tosi tarkka tuomarilinja tuolla. Hyvä niin. Ei menny vajaat kyykyt läpi, ja miulekkin tuli vedossa 1 punanen, kun ei ollut ilmeisesti toinen polvi lukossa tai loppuojennus vajaa toisen sivutuomarin mielestä. Seuraava veto sitten 3-0 läpi kuitenkin.

Back
Ylös Bottom