Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Danke schön! Rasvaa on pitänyt karsia aika paljonkin, mutta kyllähän tuosta pitäis ottaa useempi kilo pois! Kolmisen vuotta sitten olemattomissa lihoissa painoin 120 kiloa.Nyt liikkui komeesti painot. Eikä nyt ihan överirasvojakaan oo päällä!

Parastahan tässä on se että dieettikuntohan tämä minulle on ;). Satasen kieppeille kun pääsisi, niin olisi ihan ok.Perus pakkislaisen SyksyBulkkiRasvat :D
edit: Toki sarjapainot on eriluokkaa, kun peruspakkislaisella...
"Punppitreeni" tuo minulle oli, mitä nyt kapeassa penkissä innostuin yrittämään vähän raskaammilla. Tuota hauiskääntöä olen tehnyt 40kg kässäreillä (tekniikkaan en ota mitään kantaa :D), pystärissä olen tehnyt 52,5kg kässäreillä neljä toistoa.Aika kevyen näköstä.
Heinäkuun lopulla/elokuun ekalla viikolla otin 155 kilolla ykkösen. Jos vanhalla kaavalla mennään: 6x120kg -> 1x140kg, 6x130kg -> 1x155kg, niin eiköhän rinnalta saisi tuupattua 165-170 kilua.ENNAJ, Paljon penkistä nousee?
Hallittua tekemistä mutta laita seuraavaan videoon kaikki se hulluus minkä itsestäs nykysin tunnet ja tosiaan musiikiks jotain rytmisempää rokkiiJesmellä hieno video mutta musiikki ihan kuraa. Toivottavasti teet paremmalla asenteella normaalisti sarjat ja ny jätit sarjat kesken videointiin?Hallittua tekemistä mutta laita seuraavaan videoon kaikki se hulluus minkä itsestäs nykysin tunnet ja tosiaan musiikiks jotain rytmisempää rokkii
Joo siis kyseessä oli pumppipainotteinen yläkroppatreeni, joten tuli jätettyä tarkoituksella hieman paukkuja seuraaviin sarjoihin.Kiitosta!Joo siis kyseessä oli pumppipainotteinen yläkroppatreeni, joten tuli jätettyä tarkoituksella hieman paukkuja seuraaviin sarjoihin.
Ja noi musat ny jokaisella on oman makunsa mukaan. Ite tälläsenä vanhanliiton uskovaisena ukkona en tykkää ihmissyöjämusiikista
Mutta ois tosiaan hieno sellanen video missä olis hallittua tekemistä niinku nytkin mutta tekemisestä ja olemuksesta koko videon ajan paistais sellanen psykoottinen eläimellinen raivo ja lataus
niinpaljon ku sitä voimavaraa itsestäs vielä tunnet ja irti saat.okJa noi musat ny jokaisella on oman makunsa mukaan. Ite tälläsenä vanhanliiton uskovaisena ukkona en tykkää ihmissyöjämusiikista
Mutta ois tosiaan hieno sellanen video missä olis hallittua tekemistä niinku nytkin mutta tekemisestä ja olemuksesta koko videon ajan paistais sellanen psykoottinen eläimellinen raivo ja lataus
niinpaljon ku sitä voimavaraa itsestäs vielä tunnet ja irti saat.
Konsepti pyritään pitämään ainakin toistaiseksi samana, mutta kyllä se meno ja meininki siitä vielä kovenee.
Vai olenko ihan hakoteillä tämän kansEt oo hakoteillä.Ainiin tuosta pitikin kirjottaa :D Entee voimahakusesti ja itestä tuntuu että jos ylhäällä ottaa paineet niin saan ne paremmin pidettyä tuolla tavalla, jos rymäyttäs alas ja siitä lähtis nostaa joutus paineet hakee uusiksVai olenko ihan hakoteillä tämän kans
Tän päiväinen olkapää ja ojentaja mättö. Ei vyötä käytössä kun jollekkin vitun apinalle se on niin tärkeetä