Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Mainio tuo hidastus! Itsehän en pn-asiantuntija ole, mutta helpostihan tuo tulee rinnalle ja eniten hommaa on tuossa kyykkyosiossa. Kyllähän vetoonkin saisi vielä tehoja jos saisi lantiota eteen ja pohkeita lisää mukaan kakkosvetoon, eikös vaan. Minkä verran tulee raa'alla rivellä? Se voisi pakottaa tekemään tuosta vedosta vielä kiukkuisemman.

Joo, ei ihan paras mahdollinen kääntö tuossa, niin joutui vähän asettelemaan että pääsi kyykystä ylös. Paras raaka on 87,5 kiloa rumana käsivetona (löytyy myös tästä ketjusta ja tuolta omalta kanavaltani), siinä olisi helposti ysikymppiinkin rahkeet. Raakanostoja on kyllä ohjelmassa joka viikolla, kun tykkään tehdä vähän kaikkia variaatioita. Tuloksellisesti nämä nostot ovat aika hyvin linjassa (raakarive 87,5 / rive 102 / etukyykky 115). Eipä siinä siis muuta kuin lisää voimaa vaan kaikkialle, niin kyllä tämä tästä!

Toi on kyllä aivan susipaska tulos viis vuotta reenanneelle. :D

No en mää nyt menis sanomaan kenenkään 190kilon mavea susipaskaksi varsinkaan kun kyse on yli 70 vuotiaasta kaverista.
Mielestäni tuo on kohtuullinen tulos kelle vain ja yli 70 vuotiaalle erittäin kova.

Edit. Jos tuo viestisi oli sarkasmia niin sitten ei mitään.

Se 190 kg oli lopputulos syksyllä 2012 aloitetusta maven opettelusta alkuun 80 kilolla, joka oli raskasta, koska en ollut koskaan moista kokeillut :wtf:
Viisi kiloa viikossa lisäten ja pt:n neuvoilla tulosta alkoi tulemaan. 25.3.2013 pyysin salivalvojan paikalle, koska olin edellisenä yönä päättänyt päästä loppuvuodesta asettaamaani tavoitteeseen.
190 kiloa tuli valvojan mielestä puhtaasti ylös - hyvä ettei pierun kanssa :rock:

Tässä vaiheessa mave riitti ja sain idean Talvisodan aikaan syntyneille järjestettävästä kuntotestistä. Näytön takia aloin sitä mukaa videoimaan "täyden pakan temppuja", kun sain uuden täyden vastuspakan ylös 6-8 toistolla!

Koska valmista piti olla toukokuun alussa 73 vuotta täyttäessäni ja temppuja alkoi kertyä enemmän kuin olin odottanut, niin aika ei riittänyt täydellisten suoritusten treenaamiseen. Jonkun laitteen tempun valmistelin sen jälkeen kun oli jo asettanut kameran videointia varten.
Kuuden vuoden kuluttua videoin samat jutut uudestaan ja hion suoritukset liikeradat oikeiksi :dance:

https://www.youtube.com/watch?v=ibt6LVsk6Rc

Musta on hienoa, että vaikka ikää on, nii ei tyydytä vaan menemään jonnekki vanhainkotiin vaan pidetään kuntoo yllä! oispa muillakin vähän vanhemmilla ihmisillä tuommonen asenne ja pitäsivät ihtesä kunnossa, jos pystyvät!

Arska, oli varmaan selkä "pikkusen" pumpissa nuitten T-soutujen ja kp soutujen jälkeen :puntti:

En saa pumppeja lyhytkestoisista raskailla painoilla treenailuista. Pumpit hankin supersarjoilla eri muunnelmin ja kohtuupainoilla mielellään mahdollisimman oikein suoritettuna :)
https://www.youtube.com/watch?v=cXLcCZogvwk

Yliveto 50 kilon käsipainolla ei ehdi aiheuttaa pumppeja, koska en ole vielä tehnyt supersarjoja :hyper:
Täytynee siirtyä Jerry Ossin näyttämään tankoon käsipainoilla suoritustapaan. Silloin ajattelin etten ikinä käytä tuollaisia painoja..
https://plus.google.com/photos/1024...5473046039359767074&oid=102464933727710545711

Musta on hienoa, että vaikka ikää on, nii ei tyydytä vaan menemään jonnekki vanhainkotiin vaan pidetään kuntoo yllä! oispa muillakin vähän vanhemmilla ihmisillä tuommonen asenne ja pitäsivät ihtesä kunnossa, jos pystyvät!

EemeLi on oikeassa!

Jos olisin menetellyt samoin kuin vastaavassa tilanteessa olevat reppanat vaimon kuoltua jouluna 2005, niin olisin kuollut maattuani masentuneena, lihoneena, liikuntarajoitteisena, alkoholisoituneena toisten armoilla paskavaipoissa Lavian vuodeosastolla muutaman vuoden köyhän kunnan kustantamana :face:
Meillä oli Lissun kanssa 45 vuoden yhteinen taival puolisoina ja yrittäjinä..

Vanha en suostu olemaan - olen täysin terve, ei lääkitystä. Lepopäivinä seuraan pulssia, jonka nouseminen varoittaa ylikunnosta! Ma, Ke ja Pe on minulle sopiva treenirytmi.
Tänään ennen salille lähtöä SYS 120, DIA 67, PULSE 47 :rock:

Yksi toivomus on tulevaisuuden varalle: Tulla ammutuksi 100 vuotiaana mustasukkaisen aviomiehen ampumana :dance2:

Toinen kiinnostava kysymys? Kuinka pitkään pysyn mopolla pystyssä?
https://plus.google.com/photos/1024...5904630146831867906&oid=102464933727710545711

Arska on mun uusi idoli, ihan loistoäijä olet!

Varsinkin tuo valitsemasi viimeinen kellokortin kuittaus!

EemeLi on oikeassa!

Jos olisin menetellyt samoin kuin vastaavassa tilanteessa olevat reppanat vaimon kuoltua jouluna 2005, niin olisin kuollut maattuani masentuneena, lihoneena, liikuntarajoitteisena, alkoholisoituneena toisten armoilla paskavaipoissa Lavian vuodeosastolla muutaman vuoden köyhän kunnan kustantamana :face:
Meillä oli Lissun kanssa 45 vuoden yhteinen taival puolisoina ja yrittäjinä..

Vanha en suostu olemaan - olen täysin terve, ei lääkitystä. Lepopäivinä seuraan pulssia, jonka nouseminen varoittaa ylikunnosta! Ma, Ke ja Pe on minulle sopiva treenirytmi.
Tänään ennen salille lähtöä SYS 120, DIA 67, PULSE 47 :rock:

Yksi toivomus on tulevaisuuden varalle: Tulla ammutuksi mustasukkaisen aviomiehen ampumana :dance2:

Toinen kiinnostava kysymys? Kuinka pitkään pysyn mopolla pystyssä?
https://plus.google.com/photos/1024...5904630146831867906&oid=102464933727710545711

Komee Guzzi! Tahtoo tuommosen..

Komee Guzzi! Tahtoo tuommosen..

Ei soo Guzzi :face:

Son MILLEPERCENTO BB1 1420 KUUTIOINEN, VESIJÄÄHDYTETTY, VÄÄNTÖ 146 JA RISAT. Ainoana maailmassa ruisku on suunniteltu Nascar Corveten kilpamoottorin ruiskua mukaellen moottoripyörään sovellettuna. Mun BB1:sen koneen sisus on sama kuin kilpaversioissa, joissa on lähelle 200 hv ja vääntö päälle 180. Tehdas toimitti minulle katukäyttöön tyyppihyväksytyn mopon ensimmäisenä maailmassa. Neljässä vuodessa niitä on myyty Eu:n alueelle noin 15-20 kpl. :) Eräs parhaista kavereistani sai sen omakseen, kun halusin kaikenlaiseen ajoon soveltuvan mopon eli ZZR1400 = PARAS MOPO TÄHÄN ASTI :rock:

Kai tämä on vielä video-osasto?
Täältä löytyy julkiset videoni: https://www.youtube.com/channel/UCKjYv9eaWysH-8MDAspRP4A

Sieltä löytyy pätkinä erilliset temput.
Siellä on myös se noin 15 minuutin kooste kaikista väännöistä.

Haastan edelleen kautta maailman 1940 syntyneet vastaavanlaiseen videovastaukseen ja hyväksyn tietysti saman tasoiset suoritukset. Kiireen takia omat suoritukseni eivät voi olla täydellisiä, mutta kuten olen luvannut, aloitan ylläpitotreenin ajoissa vastaavanlaiseen videoon, kun täytän 80 :rock:

Ei soo Guzzi :face:

Son MILLEPERCENTO BB1 1420 KUUTIOINEN, VESIJÄÄHDYTETTY, VÄÄNTÖ 146 JA RISAT. Ainoana maailmassa ruisku on suunniteltu Nascar Corveten kilpamoottorin ruiskua mukaellen moottoripyörään sovellettuna. Mun BB1:sen koneen sisus on sama kuin kilpaversioissa, joissa on lähelle 200 hv ja vääntö päälle 180. Tehdas toimitti minulle katukäyttöön tyyppihyväksytyn mopon ensimmäisenä maailmassa. Neljässä vuodessa niitä on myyty Eu:n alueelle noin 15-20 kpl. :) Eräs parhaista kavereistani sai sen omakseen, kun halusin kaikenlaiseen ajoon soveltuvan mopon eli ZZR1400 = PARAS MOPO TÄHÄN ASTI :rock:

No voi perkules, tulikin ammuttua ihan lonkalta. Sylinterin asento ja kone näytti (ainakin perehtymättömän silmään) niin Guzzilta että enpä muuta miettinytkään. Mielenkiintoinen vekotin, täytyykin googlata lisää. Onko yhtään off-topic?

Back
Ylös Bottom