Pakkislaisten hölmöilyt / rötökset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolmen vuoden ehollisesta puolet "lusittu" :), jeiii.

edit. ja pikkasen muita pieniä juttuja..
16- vuotiaana "sain" myös olla hytissä 120km matkan.

Sakkoja alkoholin hallussapidosta alaikäisenä. Sakot ja putkareissu järjestyksenvalvojan väkivaltaisesta vastustamisesta. Plus pari muuta putkareissua ollu joko liian juavuksis tai tullu vähä ihmisten kans sanaharkkaa. Ja joskus aivan kloppina tyhjäsin vaahtosammuttimen kouluni vessaan, pellit kii tietysti. Siitäki tuli aika hyvät laskut.

Voi vittu sentää. Piti lukee pääsykokeisiin, niin nyt oon lukenu tota yli tunnin ja hajoillu ihan totaalisesti koko ajan :D:D

E: Vastaas topicciinkin. Puhdas rekisteri, ei edes sakkoja.

Sakot autossa olosta ilman turvavyötä. Lueskelin tuolloin rikosoikeutta (ihan huvin vuoksi itsekseni, en missään koulussa) ja olin parhaillaan lukemassa kirjaa "Uusi esitutkinta- ja pakkokeinolainsäädäntö". :) Poliisityttö arvosti tilanteen koomista potentiaalia, mikä ei harmikseni vaikuttanut rikesakon suuruuteen.

Kiinni en ole jäänyt monestakin asiasta, mm. liikennejutuista.. Ja muutama muukin hölmöily takana josta täällä tuomittaisiin aika kovasti jos avautuisin. :) Moraalisesti siis.

Parkkisakot, vaikka tämä oli oikeastaan eräänlainen oikeusmurha.

Olin jeesaamassa kaverin mutsia muutama vuos sit muutossa ja olin pysäköiny auton kerrostalon oven eteen. Auto oli täynnä kamaa kuten huonekasveja, elektroniikkaa ym. Lisäksi ovet oli kokonaan auki kun kuitenkin koko ajan kannettiin tavaraa autoon. Jossain välissä huomasin, että pyyhkijän alle on ilmestynyt parkkisakko. En keksi muuta selitystä kuin sen, että joku elämäänsä tyytymätön pysäköinninvalvoja on odottanut syrjässä, ettei autolla ole ketään ja käynyt pikaisesti sakottamassa.

Koitin soittaa parkkisakossa olleeseen reklamointinumeroon nelisen kertaa siinä päivän mittaan, yhdelläkään kerralla ei vastattu. Kyseessä oli kaupungin pysäköinninvalvonta eikä mikään yksityinen firma. Onneksi kaverin mutsi jota olin jeesaamassa makso sakot. Otti se silti pattiin, toivottavasti tuli edes tälle sakottajalle hyvä mieli.

12-vuotiaana jäin kiinni näpistyksestä lähikaupassa.

Tossa pari sivua sitten oli oulun poliisi pienentänyt tutka lukemaa 82->75, itelläni joskus lahden poliisi vähes vähän reilummin ku mun mopoa testaili. Katoin siinä autossa ku se pyyhkäs ohi että tutka väläytti 88km/h ja poliisi radioon(moottoripyörä poliisi siis) heitti heti perään, että no jopas tää vehe kulkee. :D tuli siihen paikalle ja totes, että oli mullaki joskus junnuna pv joka kulki yli sata niin laitetaan tähän, että 78km/h :) sain 15pvä sakkoa eli ilman tuloja 90€ ja kilvet pois. Tämä hieno poliisimies myös sanoi, että kun reilusti tunnustin jo ennen ku hän testas mopoa, että kulkee yli 65km/h niin ei laita juttua menemään akeen eli ei tule kevari veroja :) Hauskaa jutussa oli myös se, että poliisi lopussa sano et aika kovilla kierroksilla tuo kyllä menee ton huipun ku ei oo kun vain 5 vaihdetta, johon totesin vaan että on siinä kyllä kuus. :D ja poliisi jatkoi en ees haluu tietää paljon toi kulkee sillä kutosella sitte ja toivotti hyvät päivän jatkot. :)

Vaan eikö kaikki yli 2v. ehdolliset muunneta suoraan vankeudeksi??
En tiedä.
Ois pitäny lisätä se "periaatteessa" tohon.. 2+1 vuotta.. eli periaatteessa 3 koska se +1 on iha samanlainen kuin 2 ekaa..

jesu sanoi:

Muutaman hassun jutun jännä summaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom