Pakkislaisten hölmöilyt / rötökset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu
Eli minkälaisia hölmöilyjä / rötöksiä itse kunkin tilille on sattunut? Putkareissuja? Ehdollista, jollekulle jopa kiinteää?

Heräsi nimittäin ajatus kulkiessani eräässä joukkoliikennevälineessä, ajatellessani että kukakohan näistäkin ihmisistä on ex-linnakundi, kuka mahdollisesti huumeiden käyttäjä jne. Sikäli kun sitä ei ihmisestä päällepäin näe, mutta on selvää että eriasteisia rikollisia on paljon. Tarkoitus EI missään nimessä tässä threadissa ole milläänlailla "glorifioida" yhtään minkäänasteisia tunarointeja, mutta kiinnostaisi kuulla, mitä ja mistä syystä kukin on sanktioita saanut?

Sikäli vähän hölmö aloitus että itse en ole edes sakkoja saanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikamoinen threadi! Noh, pakko kai myöntää, että eilen nappasin ekat rikesakot koko elämässäni kun lähdin sittarin pihasta ilman vöitä ja puhelin kourassa niin perskeleen sivarikyttä spottas ja anto sakot!

pakkiksen criminaalit, paljastakaa itsenne!

Olen ohittanut sulkuviivalla --> 16päiväsakkoa. Korjasin maijassa jopa niiden tulostimen, ei auttanut sakon määrään. En korjaa enään...

Olen ohittanut sulkuviivalla --> 16päiväsakkoa. Korjasin maijassa jopa niiden tulostimen, ei auttanut sakon määrään. En korjaa enään...

Varmasti syö miestä :( Mun mielest sun olis kuulunu saada pientä alennusta "edistyksellisestä yhteistyöstä".

Yksi ratti on tullut. 1,47 taisin puhaltaa. Ykkösvaiheenkortti kun oli, niin joutui kirjalliset ja inssit käymään uudestaan..:jahas:
Joitain muitakin pieniä juttuja on tullut aikoinaan tehtyä, mutta ei mitään vakavaa..
Pari hassua merkintää siis löytyy rötösrekisteristä.

Parit ylinopeussakot ja kuulusteluissa olen ollut kunnianloukkauksesta. Kunnianloukkaukseen ei ollut näyttöä vaan julkisesti olin vain kertonut totuuden ja homma ei näin ollen edennyt pitemmälle. Olisin tosin ollut valmis vaikka lähtemään oikeuteen.

Korjasin maijassa jopa niiden tulostimen, ei auttanut sakon määrään. En korjaa enään...

Jep, eipä kannata poliisia auttaa. Mulle kävi aikoinaan niin, että lähdin hakemaan kaveria yhdeltä huoltoasemalta, kun intin bussi sen sinne toi. Lähdin ajelemaan moottoritietä, niin joku muori oli eksynyt väärälle ajoradalle, eli ajoi minua vastaan. Soitin sitten poliisit korjaamaan tilannetta ja ajelin eteenpäin. Huoltsikalla sitten juotiin kaffeet kaverin kanssa ja lähdettiin ajelemaan takaisinpäin. Päätin sitten ajaa toista kautta takaisin kun ei jostain syystä huvittanut motarille lähteä. Muutama kilometri huoltsikalta tuli liikkuvat vastaan ja pysäyttivät mut ylinopeudesta. rikesakolla meni, mutta kysyin sitten, että tiesivätkö tuosta väärällä kaistalta ajaneesta muorista mitään. Poliisit sanoi, että saivat hänet kiinni ja jos en olisi soittanut, niin olisivat jo ajelleet tuosta pysäytyskohdasta ohi, eli poliisit olisi menneet huoltoaseman ohi kun me oltiin siellä kahvilla. Tuosta opin, että ikinä en enää soita poliisille jos ei suurta hätää ole. Osuu kuitenkin vain omaan nilkkaan.

Yksi pahoinpitely syyte joka ei johtanut korvauksiin tai oikeustoimiin, muutama parkkisakko, kevarilla ylinopeus sakot ja jotain random pysäytyksiä virkavallalta 15 ja 16 kesäisenä kun kaksipyöräisellä huristelin.

Muutaman kerran oon ollu tekemisissä sikojen kanssa liikenteessä(ylinopeus, jonkinnäkönen vaaratilanne ja ajoneuvovero). Sekä parkkisakko tietysti on napsahtanu. Plus pari juoppoputka reissua.

Siinäpä ne pahimmat.

juoksukaljat tullut joskus 14 vuotiaana otettua, paikalliselta R-kioskilta. Ja liikenteessähän tulee hölmöiltyä jatkuvasti pyörällä sekä autolla, vaan ei vielä ole tarvinnut maksella. Onhan noita, mutta eipä niistä täällä kannata mainita kun Weak on kohta pitämässä moraalisaarnaa:D

Hyödyithän tuosta sen verran, että ei tullut turhaa reissua poliisilaitokselle vaan sait sakon suoraan kouraan. ;)

No niin, ja tuo oli vielä jouluaattona ja en edes valehdellut tuloja, nekin korjasin kun siellä oli vanhentuneet (pienemmät) tulot, kele... en korjaa sitäkään enään...

Aika ankara sakko sulkuviivalla ohittamisesta! Huh.

Itellä ei minkäänlaista tapahtumaa virkavallan kanssa. Eikä edes parkkisakkoja.

Aika ankara sakko sulkuviivalla ohittamisesta! Huh.

Itellä ei minkäänlaista tapahtumaa virkavallan kanssa. Eikä edes parkkisakkoja.

Niin ja tämä siis tapahtui siten, että edessä oleva auto kääntyi oikealle, ja minä en lumisella kelillä alkanut jarruttelemaan, joten ohitin nätisti sitten kääntyvän auton. Takana olikin sitten siviiliskyttäauto ja maija tuli vähän perässä (varmaan menossa ratsaamaan johonkin).

No, maijassa minua sitten odotti joku täti, joka ilmeisesti oli ensimmäistä kertaa liikenteessä. Tämä sitten kysäisi vanhemmalta konstaapelilta, että paljonkos me herralle laitetaan. Vastaus oli: "laita mikä tuntuu hyvältä" ja 16päiväsakkoahan siitä rupsahti. Nyt hiljenen ja annan muiden avautua.

No niin, ja tuo oli vielä jouluaattona ja en edes valehdellut tuloja, nekin korjasin kun siellä oli vanhentuneet (pienemmät) tulot, kele... en korjaa sitäkään enään...

Miten joulu liittyy asiaan? En suosittele valehtelemaan tuloja, koska jos jää sakkovilpistä kiinni niin tulee isommat rapsut.

Jep, eipä kannata poliisia auttaa. Mulle kävi aikoinaan niin, että lähdin hakemaan kaveria yhdeltä huoltoasemalta, kun intin bussi sen sinne toi. Lähdin ajelemaan moottoritietä, niin joku muori oli eksynyt väärälle ajoradalle, eli ajoi minua vastaan. Soitin sitten poliisit korjaamaan tilannetta ja ajelin eteenpäin. Huoltsikalla sitten juotiin kaffeet kaverin kanssa ja lähdettiin ajelemaan takaisinpäin. Päätin sitten ajaa toista kautta takaisin kun ei jostain syystä huvittanut motarille lähteä. Muutama kilometri huoltsikalta tuli liikkuvat vastaan ja pysäyttivät mut ylinopeudesta. rikesakolla meni, mutta kysyin sitten, että tiesivätkö tuosta väärällä kaistalta ajaneesta muorista mitään. Poliisit sanoi, että saivat hänet kiinni ja jos en olisi soittanut, niin olisivat jo ajelleet tuosta pysäytyskohdasta ohi, eli poliisit olisi menneet huoltoaseman ohi kun me oltiin siellä kahvilla. Tuosta opin, että ikinä en enää soita poliisille jos ei suurta hätää ole. Osuu kuitenkin vain omaan nilkkaan.

Kannattaisi ehkä miettiä hetki sitä mitä sieltä suustaan päästelee!

Mietihän millainen paskaläävä tämä meidänkin maa olisi ilman toimivaa virkavaltaa? ;)

Niin ja tämä siis tapahtui siten, että edessä oleva auto kääntyi oikealle, ja minä en lumisella kelillä alkanut jarruttelemaan, joten ohitin nätisti sitten kääntyvän auton. Takana olikin sitten siviiliskyttäauto ja maija tuli vähän perässä (varmaan menossa ratsaamaan johonkin).

Turvaväli, se turvaväli!

No, maijassa minua sitten odotti joku täti, joka ilmeisesti oli ensimmäistä kertaa liikenteessä. Tämä sitten kysäisi vanhemmalta konstaapelilta, että paljonkos me herralle laitetaan. Vastaus oli: "laita mikä tuntuu hyvältä" ja 16päiväsakkoahan siitä rupsahti. Nyt hiljenen ja annan muiden avautua.

Varmaan laittaneet sinulle normaalit taulukon mukaiset päiväsakot.

Turvaväli, se turvaväli!

Varmaan laittaneet sinulle normaalit taulukon mukaiset päiväsakot.

Nyt ymmärrän, luin tuota 'poliisikouluun' threadia, joten olen hiljaa :D

Pakkohan se leipä on jostain saada....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom