Pakkislaisten ajokilometrit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yamaha DT 125 -89, mittarissa vajaa 47000 ja vielä menee eteenpäin :) Eihän se auto ole mutta kuitenkin..
 
volvo s80 -00 noin 430850km. sisäänajettu juuri ja juuri
Nykyään ruotsin ihmeessä mittarissa 498000km kahden tonnin päästä puol miltsuu !!
Toisessa autossa reilu 300tkm ei muista tarkkaa. mitsubishi lancer -94
Eilen pyörähti 500000km!!!


Nykyään volvossa 551000km ja hyvin porskuttaa. pörssi näyttää niin tyhjältä että eiköhän se nähdä 600tkm tällä autolla.

Mitsubissä 327000 vähän nostimet naputtaa mutta eteenpäin mennään.
 
Rav4 -07, 85000 tuli just täyteen, tosin kaikki ei oo omia kilsoja. Vuosittain tulee nykyään joku 25-30tkm lisää.. Ois muuten Rav4 myynnissä, jos jotain kiinnostaa :D Executive varustelulla, eli melkeimpä kaikki varusteet mitä tohon kärryyn ja vuosimalliin saa.
 
Nyt on sitten kilometrit kasvaneet. Edelleen c-vekkuli autona ja vuosi sitten maaliskuussa oli kilometrejä 113 000 ja nyt sitten 122900 eli lähes kymppi ajettu vuoteen. Autossa on longlife systeemillä öljynvaihdot jne ja suosituksena että joko 30000km tai 2vuotta. Mutta näillä ajoilla vaihdan aina kerranvuoteen öljyt.
 
Ittsellä Audi A4, b7 ja mittarissa ny 195tkm(11kk/35tkm) työkseni tulee välillä käytyä norja, ruotsi ja suomee kierrettyä...

ilkka_83_: Kilsoja näyttää tulevan, jos saa kysyä niin taksi vai jtn reissu hommia vai mistä ne kilometrit tulee???????
 
Taitaa pitkälti alle kympin mennä vuoteen nyt. Bemarilla oon ajanu nyt kolmessa vuodessa kuitenkin 15tkm/v, joka sekin on liian vähän 3-litraiselle diisselille verojen ja maksujen puolesta. Tosin vika vuonna tuskin meni edes 10tkm. 162tkm nyt mittarissa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ittsellä Audi A4, b7 ja mittarissa ny 195tkm(11kk/35tkm) työkseni tulee välillä käytyä norja, ruotsi ja suomee kierrettyä...

ilkka_83_: Kilsoja näyttää tulevan, jos saa kysyä niin taksi vai jtn reissu hommia vai mistä ne kilometrit tulee???????


Ihan normi elämässä ja kesäisin reissutöistä nuo kilsat tulee, volvo entinen taksi niin siksi siinä noita kilsoja piisaa.

Volvoon tulee 35-40tkm vuodessa, mitsuun 5-15tkm vuosi. Mitsu tekisi mieli vaihtaa johonkin farmari diisseliin (vaikka se v70vulka) ja rekisteröidä pakettiautoksi niin olisi vähän tilavampaa ja edullisempaa ajella.
 
Nykyään volvossa 551000km ja hyvin porskuttaa. pörssi näyttää niin tyhjältä että eiköhän se nähdä 600tkm tällä autolla.

Mitsubissä 327000 vähän nostimet naputtaa mutta eteenpäin mennään.


Päivitetään, mitsu vaihtui reilu vuosisitten volvo v70, 2,5tdihin ostaessa mittarissa muistaakseni 467tkm. Tällä hetkellä 510tkm, vaihatin jakopään ja nokkaakselin ja naftapumpun pyörät että eiköhän tuohon se reilu 100tkm vielä ajeta.

S80 volvossa taitaa tällä hetkellä olla 587tkm ja siihenkin remmin vaihatin että ei tiiä vaikka se 700tkm vielä nähdään.
 
Eilen pyörähti 500000km!!!

Jatketaan yksin porinaa ;), ei ole ihmisen köyhyydellä rajaa vaan vielä pitää ajaa putkuttaa samalla pelillä etiäpäin eikä oikein toivoakaan näy tilillä että vaihtuisi liki tulevaisuudessa.

volvo 600tkm.webp

No volvot on heikoja autoja kysykää vaikka Mikeltä, hänellä ollut v70 koeajossa jossa ollut paljon merkintöjä huoltokirjassa ;)
 
Zone-sarja -42%
^
Mikä vuosimalli ja kone olikaan kyseessä?

Oma avensis 04 2.0 d4d ja mittarissa 238tkm, vuodessa tulee n. 13tkm.
 
Mersun E220 cdi -04. Kesäkuussa ostin kun mittarissa 125 000 ja nyt 156 000. Kilometrejä kertyy jotain 40-50 tonnia vuoteen tällä hetkellä. Emännällä samanlainen s80 ku Ilkalla ja siinä mittarissa nyt n. 535 000 ja hyvin pelaa :)
 
Tossa koneessa oo muuta vikaa kun se prkl naftapumppu, helevetin ronkeli ajoitukselle. Mutta jos siihen raskiipi uudet hammaspyörät laittaa ja tietokoneella ajoituskohdalleen niin sitten ei tarvi kuin kovaa ajoa, itellä molempiin volvoihin tuo tehty niin ei tarvi enään ressiä. Naftapumpun remminvaihtoväli on muistaakseni 60tkm mutta en ole sitä vaihattanut kun vasta jakopään yhteydessä. Ei kai tuosta autosta raski etes luopua. mitään rahaa sitä et saa ja helvetin hyvä ajaa ja luotettava. katotaan näkeekö se sen 700tkm minun omistuksessa.

Mulla niin vaihtelee kilsat miten mihinkin autoon tulee kun pidän talvella vain yhtä liikenteessä ja kesällä kolmea.
 
No volvot on heikoja autoja kysykää vaikka Mikeltä, hänellä ollut v70 koeajossa jossa ollut paljon merkintöjä huoltokirjassa ;)
Jos sulta hajoaa autosta ratti, vaihteet, jouset, tukivarret ja joka saatanan juttu, niin mikään niistä ei vaikuta mittarilukemaan. Itseasiassa sä voit rullata miljoonan sillä moottorilla jos laitat sen pyörimään autotalliin, eri asia on sitten miten se auto siinä ympärillä kestää. Se V70, jonka koeajoin, oli 215tkm ajettu ja se huoltolista oli ihan jumalattoman pitkä, tossa vaiheessa siihen oli vaihdettu käytännössä puol autoo. Jätin ostamatta kun turbokin laukes koeajossa, sanoivat, että ilmamäärämittari, mutta tuskin.
 
Tossa koneessa oo muuta vikaa kun se prkl naftapumppu, helevetin ronkeli ajoitukselle. Mutta jos siihen raskiipi uudet hammaspyörät laittaa ja tietokoneella ajoituskohdalleen niin sitten ei tarvi kuin kovaa ajoa, itellä molempiin volvoihin tuo tehty niin ei tarvi enään ressiä. Naftapumpun remminvaihtoväli on muistaakseni 60tkm mutta en ole sitä vaihattanut kun vasta jakopään yhteydessä. Ei kai tuosta autosta raski etes luopua. mitään rahaa sitä et saa ja helvetin hyvä ajaa ja luotettava. katotaan näkeekö se sen 700tkm minun omistuksessa.

Tuo pumppu piti viime vuonna emännän Volvosta säätää kun kävi aika epätasasesti. Tästä kylältä löytyy tosi pätevä Volvoihin erikoistunut huoltomies joka sen sai kohilleen niin nyt käy paremmin, vaikka vähän traktorilta kuulostaakin :D. Parin tonnin autohan tuo on joten hintaansa nähden loistokäyttis :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom