Pakkislaisten ajokilometrit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mulla MB w124 -94 mittarissa 637tkm eikä tunnu missää ;)

111474891.jpg

MB w123 200D n.840tkm, eikä tunnu missään:pano:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
MB w123 200D n.840tkm, eikä tunnu missään:pano:

on mulla tossa w123 300d pihassa myöskin ja mittarissa 475tkm, ei tietoa onko kaikki vai onko jo toisella :)

tämä siis tuleva kesäauto :)

C-vekkuli ja ostaessa vuosi sitten helmikuussa oli 105 500 ja nyt sitten 112 780. Eli reilu 7000 vuoteen. Edellisellä autolla ajoin keskiarvoisesti neljään vuoteen 6800 per vuosi.
Mutta sitten työ autolla ja muiden autolla tulee varmaan toinen 7000 vuoteen.

C-vekkuli ja ostaessa vuosi sitten helmikuussa oli 105 500 ja nyt sitten 112 780. Eli reilu 7000 vuoteen. Edellisellä autolla ajoin keskiarvoisesti neljään vuoteen 6800 per vuosi.
Mutta sitten työ autolla ja muiden autolla tulee varmaan toinen 7000 vuoteen.

Noin vähillä ajokilometreillä suosittelen jotain mahotonta bensa syöppöä millä saisi kosottaa!!

Noin vähillä ajokilometreillä suosittelen jotain mahotonta bensa syöppöä millä saisi kosottaa!!

No ei ihan paha mutta aika syöppö kuitenkin mun ajotavalla. Eli c-vectra 2.0T ja hieman konetta piristetty. Kulutus jossakin 12/100 mun ajoilla. Ja siksi en hirveesti edes harmittele sen kulutusta kun ajan niin vähän. Mutta just kaikki metsä ja mökkimatkat on varsin mukava ajaa kunnon koneella ja isolla korilla. On kuin raiteilla menis.

No ei ihan paha mutta aika syöppö kuitenkin mun ajotavalla. Eli c-vectra 2.0T ja hieman konetta piristetty. Kulutus jossakin 12/100 mun ajoilla. Ja siksi en hirveesti edes harmittele sen kulutusta kun ajan niin vähän. Mutta just kaikki metsä ja mökkimatkat on varsin mukava ajaa kunnon koneella ja isolla korilla. On kuin raiteilla menis.

Eiks c-vectroissa just ollu helvetin löysä ohjaus? Ainakin kaverin c-vectra 1.8 farmari (eli siis vielä vitunmoisella akselivälillä) vetelee tehoon nähden yllättävän paljon rampilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
238tkm on -93 BMW 316:n mittarissa. Tosin vain jumala tietää oikean mittarilukeman kun auto on viettänyt ensimmäiset 10 vuotta Viron mailla ja mannuilla :rolleyes:

Itellä oli Ford Sierra 1.6 Laser vm.89 missä mittari pyörähti ympäri 100tkm jälkeen. Kätevää myyntitilanteessa kun ei tiedä yhtään paljonko oikeasti on ajettu.

Opel Vectra B 2.0 vm.2000 163 tonnia vain ajettu.

Zone-sarja -42%
Corolla Verso -06, 55000km

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom