- Ikä
- 41
Auto 2004 vm nissan ja 72 tkm mittarissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei en minä sitä väitä, onhan noita miljoonakerholaisia. Mutta kun laskeskelin huvikseni niin pääsin mukaviin yhtälöihin. Itse en ainakaan moiseen pysty. Asiaa tietysti auttaa pirusti jos auto on ollut vaikka taksikäytössä 3-4 ensimmäistä vuotta.
miljoonan kerho vaatii esimerkiksi:
200km päivittäin ajoa lähes 14 vuotta.. oli pyhä, joulu tai krapula. Sairaslomia ei sitte pidellä. :lol2:
oot varmaan istunut kaikkien kyydissä kun mittari on pyörähtänyt.Ei tuo nyt mahdotonta ole. 1.4 miljoonan olen nähnyt yhden ja 1.3 miljoonan autoja 3.
Yllättäen mersuja.
oot varmaan istunut kaikkien kyydissä kun mittari on pyörähtänyt.
aika vähän voi päätellä. en minä ainakaan osaa päätellä onko ajettu 400tkm vaiko 1,4milj km. on kuitenkin itekki tullu nähtyä pitkästi yli millin ajettu meisseli ja voin sanoa että monet 200tkm ajetut autot on hirveemmässä kunnossa.En kaikkien mutta miksi epäillä aina kaikkea? Auton korin kunnosta voi päätellä paljon.
niin ja se kuva kyseisestä pirssistä. aika vaikee päätellä paljonko ajettu korilleen ellei tietäisi ;)
aika vähän voi päätellä. en minä ainakaan osaa päätellä onko ajettu 400tkm vaiko 1,4milj km. on kuitenkin itekki tullu nähtyä pitkästi yli millin ajettu meisseli ja voin sanoa että monet 200tkm ajetut autot on hirveemmässä kunnossa.
tuon limusiini meisselin on moni muukin oulussa asuva nähnyt, nätissä kunnossa. lisäksi se on päässyt viralliseen "miljoonakerhoon" eli ei oo ainakaan mitään kala juttuja http://www.spinnerilehti.fi/rasvanetti/arkisto/114725953946176.shtml