Pakkislaisten ajokilometrit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hookoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo pumppu piti viime vuonna emännän Volvosta säätää kun kävi aika epätasasesti. Tästä kylältä löytyy tosi pätevä Volvoihin erikoistunut huoltomies joka sen sai kohilleen niin nyt käy paremmin, vaikka vähän traktorilta kuulostaakin :D. Parin tonnin autohan tuo on joten hintaansa nähden loistokäyttis :)

Jos ei oo niitä hammaspyöriä vaihettu niin yleensä 10-30tkm niin taas ajoituspielessä.

Mike: Mulla ei oo vaihettu kun repullinen niveliä(niitä kyllä menee) alustaan ja öljyjä koneeseen, ei ratteja,ei jousia/iskareita yms yms. Kallein ja "ylimääräinen" remontti ollu tuo hammaspyöränvaihto pumpulle ja nokkaakselille, toiseen ostin uudet 300e toiseen verekset 100e. Onhan tuossakin tietenki vikaa jos alkaa miettiin, sähköt vähän oikuttelee ja ikkunan nostimet on jo aika helvetin väljät, mutta onhan niitä muutama kerta ylös alas veivattu :). Nettiautosta on hyvä katsoa mikä auto on oikeasti kestävä. Kestävä on se jossa tulee sivukaupalla puolimiljoonaa ajettuja, paskemmilla merkeillä ei ole YHTÄÄN kappaletta.

alkuperäinen automaatitilaatikko tuo mulla oleva, kuinkas monen muun automerkin automaattiloota kestää 600tkm eikä nikottele yhtään ainakaan vielä, ? uudemmissa volvoissa nuoki helvetin paljon löyhempiä.

Edit. huonojaki volvoja mulla on ollut. 440 omistin viikon, prkl mikä pommi . Ja 850 T5 ajoin yhden vuoden, sille vuotta tuli jotain 40-50tkm ja keskikulutus 11-12 litraa niin meni vaihtoon, muutenki oli paskempi kyllä kun nuo diisselit.

Elämäni paras auto ollut tuo s80, usiampi tottero ollut kuitenki :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vm. 2000 dti Laguna, 250 tkm mittarissa, itse ajanut reilu 30 tkm vajaassa vuodessa. Hyvä ajaa, muuten ihan paska.

Ajomäärät näköjään pysyneet ennallaan. Nyt alla 12-vuotias tdi Passat, jonka mittarissa 372 800 km. Ensimmäisen vuoden aikana tuli ajettua noin 37 tonnia.

Täältä löytyy vm. 00 tdi cordoba 418tkm ajettuna ja hyvin tuntuu menevän vielä, ehkä tuolla se 450tkm tullaan ainakin ajamaan. Reilu 2 vuotta sitten ostin ja mittarissa oli 315tkm. Ominaisuuksia löytyy, ruostuakkin meinaa, osia on vaihdettu, mutta on aika halvat kilometrit. Saa nähä mitä tolle tekee kun tässä valmistuu ja pääsee töihin, että meneekö vaihtoon vai ajetaanko loppuun, kun ei tuolla ole mitään arvoa :hyvä:

Marraskuu 2010 - Joulukuu 2012 = 76tkm omalla autolla.

Tällä hetkellä uudessa autossa firman gps-laitteisto..

Työmatkat yhteensä, tammikuu 2013
1703,517km

Yksityisajot yhteensä, tammikuu 2013
2176,380km

Yhteensä tammikuu 2013
3879,897km

Työajojen määrä vaan kasvaa kesää kohden, taitaa tulla uudet ennätykset tälle vuodelle :P

Zone-sarja -42%
p1030934y.webp

793tkm taulussa :) Alkuperänen avaamaton kone edelleen eikä syö edes öljyä.. Vaihdelaatikko myös alkuperänen, kytkin kerran vaihdettu.

Astma vuosimallia 1999, ollut muutaman vuoden käytössä ja mittarissa nyt 105000 km. Ostohetkellä puolet tuosta ja olen kyseisen kikottimen toinen omistaja. Edellinen omistaja oli vanha patu joten auto oli melko tukkoinen ekat kilometrit :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom