- Liittynyt
- 27.12.2003
- Viestejä
- 8 275
Tuo pumppu piti viime vuonna emännän Volvosta säätää kun kävi aika epätasasesti. Tästä kylältä löytyy tosi pätevä Volvoihin erikoistunut huoltomies joka sen sai kohilleen niin nyt käy paremmin, vaikka vähän traktorilta kuulostaakin :D. Parin tonnin autohan tuo on joten hintaansa nähden loistokäyttis
Jos ei oo niitä hammaspyöriä vaihettu niin yleensä 10-30tkm niin taas ajoituspielessä.
Mike: Mulla ei oo vaihettu kun repullinen niveliä(niitä kyllä menee) alustaan ja öljyjä koneeseen, ei ratteja,ei jousia/iskareita yms yms. Kallein ja "ylimääräinen" remontti ollu tuo hammaspyöränvaihto pumpulle ja nokkaakselille, toiseen ostin uudet 300e toiseen verekset 100e. Onhan tuossakin tietenki vikaa jos alkaa miettiin, sähköt vähän oikuttelee ja ikkunan nostimet on jo aika helvetin väljät, mutta onhan niitä muutama kerta ylös alas veivattu . Nettiautosta on hyvä katsoa mikä auto on oikeasti kestävä. Kestävä on se jossa tulee sivukaupalla puolimiljoonaa ajettuja, paskemmilla merkeillä ei ole YHTÄÄN kappaletta.
alkuperäinen automaatitilaatikko tuo mulla oleva, kuinkas monen muun automerkin automaattiloota kestää 600tkm eikä nikottele yhtään ainakaan vielä, ? uudemmissa volvoissa nuoki helvetin paljon löyhempiä.
Edit. huonojaki volvoja mulla on ollut. 440 omistin viikon, prkl mikä pommi . Ja 850 T5 ajoin yhden vuoden, sille vuotta tuli jotain 40-50tkm ja keskikulutus 11-12 litraa niin meni vaihtoon, muutenki oli paskempi kyllä kun nuo diisselit.
Elämäni paras auto ollut tuo s80, usiampi tottero ollut kuitenki