Pakkis vainoaa jo unissakin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sumo
  • Aloitettu Aloitettu
Noin parisen vuotta sitten tuli viimeksi nähtyä Pakkis-aiheista unta, jonka tapahtumat sijoittuivat Japaniin. Oli meneillään joku konferenssi siinä, ja huomasin samassa tilassa erittäin vanhan ja ryppyisen naisen, likimain yhdeksänkymppisen, joka vähän väliä katseli minuun päin. Lopulta hän tuli kävellen luokseni kuin hidastetussa filmissä, naurahti iloisesti ja alkoi riisumaan yltään kokovartalomummopukua (joka näytti siis hyvinkin aidolta ihroineen, ryppyineen, kaikkineen). Ja kukapa muukaan alta paljastui, kuin Qan!

Ihmetys oli suuri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin unta T-Byrdistä.. Se oli muusikko ja oli musavideossa alasti.

No niin nyt mie sen näin. En tosin muista kuin hämärästi mitä unessa tapahtui. Aluksi olimme etsimässä Qania ja löydettiin tämä viehkeä blondi alasti, koska ilmeisesti paikka oli jokin sauna&kylpyosasto, josta Qan kipitti häpeillen saunaan. Qan ei tosin tainut olla itsensä näköinen, vaikka olen kuvan tainut nähdä. Sitten on tyhjää... Ja seuraava tapahtuma oli jokin nätti jättiläisnainen alasti, jonka unen mukaan olisi pitänyt olla pahis, mutta jostain syystä ei kuitenkaan. Aloin sitten keskustelemaan jättiläisnaisen kanssa ja hänellä oli hyytelö, joka pystyi tyydyttämään hänet. Ilmeisesti muuttui joksikin... ulokkeeksi tjsp. Kysyin tietenkin, että toimiiko se toisinkinpäin ja hieman tämän jälkeen jättiläinen kysyi vienkö hänet syömään, jos lisään hänet FB:ssä "family ring":iin eli ilmeisesti perheenjäseneksi. :D Hetkeä myöhemmin tämä jättiläinen olikin Raiski, joka tsättäsi pakkisten miesten kanssa. Sain Raiskilta jonkinlaisen lapun, jossa oli kaikenlaisia merkkejä, joita vahingossa pyyhin pois sitä katsellessa.

Eipä tuosta muuta muistu mieleen.

Viime yönä uneeni pääsi seuraavat henkilöt:

J3pa
XairaX
Weak
Counterfeith

Uni alkoi siitä kun olimme jossain talvisen pururadan varressa. Jostain syystä olimme keksineet alkaa harrastamaan murtomaahiihtoa, ja tietenkin luistelutyylillä. Weak päti todella kovasti ja esitteli taitojaan, sillä oli oikein PRO-sarjan kilpasukset ja kaikki. Keli oli helvetin loskainen ja kengät sun muut oli jo ihan märät.

Mulla oli jostain syystä ballerinat jalassa ja halusin kokeilla Weakin suksia. Niihin sai kengänkärjet kiinni samanlailla kuin vanhanaikaiset monot, sellaisella pienellä klipsillä. Weakin luistelusukset oli tosi pitkät sille, mutta kun mä laitoin ne jalkoihini niin ne muuttui minareiden (siis minisuksien) pituisiksi. Sauvat sen sijaan olivat niin pitkät että kohta josta pidettiin kiinni tuli korkeammalle kuin mun pää.

Lähtiin sitten XairaX kanssa hiihtämään ja yhtäkkiä ei oltukaan pururadalla vaan omakotitaloalueen jollain normitiellä jossa oli todella suuria lätäkköjä. XairaX oli pukeutunut asianmukaisesti hiihtoasuun mutta mulla oli tosiaan mm. ne timanttikuvioidut ballerinat jalassa ja aloin melskaamaan että se synteettinen mokkanahka kärsii kastuessaan. Yhtäkkiä paikalle ilmaantui J3pa joka alkoi sitten huutelemaan siitä että esitän vaan jotain prinsessaa ja mua vituttaa se kun mulla ei ollut varaa ostaa ihmisennahkakenkiä (wtf?). Suutun ja irrotan sukset jalasta ja heitän ne sellaiseen koko tien leveydeltä olevaan syvään lammikkoon.

XairaX pysähtyy ja mutisee vaan pojille että kattokaa nyt mikä hienohelma, ja Weak ja J3pa ovat ihan hädissään. Huudan että mä ainakin lähden kävelemään kaupunkiin eikä mua niiden typerät hiihdot olisi kiinnostaneetkaan. Samantien kun käännän selkäni ja kävelen jonkun 10m näen kun Weak kerää suksia ja sauvoja sieltä syvästä lammikosta ja J3pa juoksee hädissään perääni. Mä käännyn ja alan nauramaan pilkkanaurua vittuillen kuinka vässykkä ja tossukka ja epämiehekäs J3pa on kun kulkee naisten perässä eikä machona vaan jää omiin porukoihin. Ei vaan perässä pitää laahata ja naiset ei tykkää jos niille antaa tuollaisissa asioissa periksi. Sitten J3pa jtn nyyhkii naama punaisena että se olisi halunnut jotain myöhemmin niin lähti siksi seuraamaan.

Kävellessäni mäkeä alas Counterfeith kaahaa autollaan paikalle joku tyyppi konepellillä maaten (jtn Jackass-tyyliä). Counter on tosi kova jätkä, aivan sikalihaksikas ja iso ja kysyy haluanko ennemmän lähteä hänen kanssaa kuin kulkea niiden suksinöhveröiden kera. Totean että bemarikyyti kelpaa huomattavasti paremmin ja huudan J3palle että se voi suksia vittuun.

Kaahaamme kohti kaupunkia ja herään.

Semmoinen uni tällä kertaa :D

On ne unet kyllä helevetin jänniä. Näin unta että pakkiksen Ilkka_83 oli jossain rannalla ja sillä oli semmonen musta koira, joka oli mitä ilmeisimmin labradorin noutaja, joka haki uimalla innoissa mustia pillejä, jota ko. henkilö sille heitti. Mukava koira oli. Sitten myöhemmin oltiin Ilkan kämpässä ja sillä olikin kolme koiraa. Joku pieni ja sitten semmonen irlannin susikoiran näköne, jolla oli tosi kova karva kun sitä yritin rapsuttaa. Sitten Ilkka näytti mulle semmosta jalkajousta, jonka se oli tehny mustista pilleistä, mie olin vain että 'on sulla vissiin tylsää ollu'. Hieno se oli... Pilleistä tehty. En tiedä miksi nämä pillit on niin suuressa osassa tätä unta. Koko unen ajan oli semmonen fiilis, että oltais kavereita, mutta en kyllä oikeasti tyyppiä tunne muuta kuin mitä pakkikselle on kirjottanu. Jännä.

Mä teurastin MEE:n kanssa viimeyönä zombeja. Taino eve oli dorka ja meni aina johkin nurkkaan ja koitin opettaa sille, että kiertää sieltä nurkasta pois, ettei tarvii kokoaikaa pelastella sitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom