Pakkis vainoaa jo unissakin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sumo
  • Aloitettu Aloitettu
ha, tulipa mieleeni että olenpa minäkin pakkis uneni nähnyt :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerronpa nyt puoli vuotta sitten nähdyn uneni, kun se kerta muistissa vielä on:

Olin treenaamassa vieraan näköisellä salilla, joka sijaitsi kellarissa. Mitään erikoisempia laitteita ei ollut, pääasiassa jengi treenasi vapailla painoilla. Minulla oli vuorossa vatsatreeni ja kun rupesin lepäämään sen jälkeen, niin kuinka ollakaan Hulkki tuli paikalle, ja alkoi tekemään istumaannousuja 20kg:n lisäpainolla. Ja hämmennys oli suuri. Muutaman sanan taisin miehen kanssa vaihtaa, mutta en kyllä muista mitä me jauhettiin. :D

En olekaan muuten nähnyt tuon jälkeen "pakkisunia". Ihan hyvä vaan... :rolleyes:

Ahhah :hyvä:

Mä näin tässä muutama yö sitten unta, että olin jossain kahvilassa kaverin kans ja sit sinne tuli paikalle Pakkiksen Mike. En olis muuten sitä tunnistanu, mut se oli ainoo joka rupes näpytteleen kannettavaa siinä pöydässä ja se olikin Macci. Ei tossakaan unessa mitään sen kummempaa järkeä ollut, mutta kai se kuvastaa jollain tavalla omaa aivotoiminnan tasoa. Täytyis varmaan rajottaa tätä pakkiksen selailua vähitellen. :D

Yksi huvittavimmista unistani liittyy Pakkikseen.

Kaikki Suomen salit olivat siirtyneet P-merkin alaisuuteen. Pakkotoisto oli kuin jokin ääriryhmittymä, jonka johtajana hääri Mike. Kuntosaleille oli ilmestynyt Lenin-tyylisiä kuvia Mikestä ja jokaisella punttiksella oli eräänlainen 10 käskyä-taulu, jossa salietiketti oli tiukasti määritelty. Kaikkien treenaajien piti mm. käyttää palkkaria, välttää kataboliaa, tehdä kyykkyä ja salilla ei saanut treenata alle 200 kilon mavetuloksella. Kaikki tuotteet piti tietenkin ostaa P-Storesta tai saleille rapsahtaisi elinikäinen porttikielto. Itse siis tietenkin kuuluin tähän heikkojen ryhmään jolla ei ollut asiaa puntille.

Muistan kuinka aluksi yritin aina öisin mennä salaa punttikselle treenaamaan mutta aina joku pakkislaisista (Hulkki, Nyyssölä jne.) nappasi minut kiinni ja heitti ulos. Lopulta kiertelin jossain metsissä etsimässä sopivia kiviä ja tukkeja joilla voisin harjoittaa vartaloani kerta en salillekaan päässyt. :D Unen lopussa yritin steissillä kiihottaa kansaa kapinaan ja muuta vastaavaa.

No nyt sitten näin elämäni ekan pakkikseen liittyvän unen. Johtunee kuumeesta. Koko unta en muista, mutta alkoi ainakin niin että olin menossa töihin ja näin Ilta-Sanomien lööpin jossa luki Timo "Huppe" Hurri ja sitten oli helvetin iso Hupen kuva siinä alla. Mitään ei lukenut lööpissä että miksi vitussa se Huppe siinä pällistelee. Noh, menin sitten ko. lehden ostamaan ja sisäsivulla tosiaan oli Hupesta pienehkö juttu missä kerrottiin että Huppe on saanu 810 miljoonaa kruunua rahaa, kun on ollut jossain ruotsalaisessa firmassa töissä ATK-tukihenkilönä. Rahat tuli Hupelle kun IBM osti tuon Hupen työnantajan ja joku järjestely siinä oli että Huppe nuo rahat sai. Ilmeisesti pykälää pätevämpi ropellihattu tai jotain. En tiiä, mut hyvä diili Hupen kannalta. Mitään muuta tuosta unesta en ainakaan muista, että voi olla et tossa oli kaikki mitä siinä tapahtui.

Edit; ja tosielämässähän mulla ei ole mitään käryä esim. Hupen oikeasta nimestä tai ammatista. En tiedä mistä noi tossa unessa tuli.

Toi juttuhan oli Aftonbladetissa 1,5 vuotta sitten... muistit alitajuisesti sen siitä :thumbs:

Ei varsinaisesti Pakkis-uni mutta aiheesta olen tänne postaillut. Eli eilen kattelin UFC 26:ta jossa otti main eventissa Pedro Rizzo ja Kevin Randleman. Sit toisaalta oon ajatellu et Affliction 2 täytyy ladata netistä ku ei pysty livenä kattomaan, ja täytyy välttää spoilereita. No unessa sit näin elävästi Iltalehden Telkku.comin pienen uutisen "Rizzo voitti Randlemanin".. :rolleyes: ja ajattelin et ei perkele, nyt meni siitäki jännitys.

Näin tuossa vähän aikaa sitten unta. Olin jostain syystä kesäisessä Helsingissä kävelemässä, kun tulin yhden ulkokuppilan eteen. Näin sitten siinä tv:stä tutut M&M:n sufeella. Herrat eivät tunteneet minua, mutta kohteliaasti tervehtivät ruotsiksi. Keskustelu meni jotenkin tähän suuntaan.

M&M: "Hejssan, hur mår du?"
Pikkukiltti: " Ju, mycket bra, tack ska du ha"
M&M: " Var snälla och sitta med oss, kanske kan du dricka kaffe också!"
P: " Nej, jag är väg på Hakaniemi. Hej på dig"
M&M: "Ahh, jättesyn! Trevlig att se!"

Mietin herättyäni, miksi en jäänyt seuraan. Ehkä pelkäsin ettei ruotsinkielen taitoni ollut riittävä. Tai ehkä näin jonkun toisen unta.

Tässä joku yö näin kyllä perin erikoista unta. Meikäläinen pisti jostain syystä dietin jälkeisiä posekuvia tuonne Pakkiksen kuvat-osioon, ja ensimmäinen kommentti naispuoleiselta Pakkislaiselta oli nimimerkki Jamelian: "ollaan katottu sun kuvia frendien kanssa, oot kaikkien mielestä aika kuuma pakkaus... ;)"

Herätessä oli vähän aikaa kelailtava, että mitähän ihmettä... :confused:

Näin pari yötä sitten unta, että olin Rojcordyn ja Blindin kanssa Miken pippaloissa. Mikellä oli joku 105" Panasonicin telkkari, joka oli ihan helvetin ruma ja epäkäytännöllinen. Siinä oli esim. perus atx-kotelon kokoinen muistinkortinlukija, joka osasi lukea vain SD-muistikortteja. Kuvanlaatukin oli aivan paska. Naureskelimme siinä hetken Rojcordyn ja Blindin kanssa Miken telkkarille, kunnes Mike huomasi tämän. Mike tuli ihan helvetin vihaisesti kysymään, että mikä noin naurattaa. Kerroin rehellisesti, että Miken telkkari oli aivan helvetin surkea. Maikkeli hieman hymähti siinä ja yritti väkinäisesti hymyillä, mutta lähti sitten poies. Siihen se sitten taisikin loppua.

Toissa yönä Eibbi vittuili mulle joissakin juhlissa. Vittu mikä kyrpä, pitää ilmeisesti latasta nokkaan KUN seuraavan kerran näkee!

Pari yötä sitten oli traumaattisen paljon neuvottavaa tuossa ATK maailman kysymys ketjussa. Voisi pitää tauon siitä, tms.....................

:david:

Näin unta Plankista. Iltasanomien lööpissä luki "MM-Mestarin paino ei putoa!" Sit oli vie lisäys että "Plankin paino ollut jo kuukausia 94 kiloa". Plankkia kutsuttiin siinä jutussa King Po ksi. Oisko toi nimi tullu jotenki Kung fu pandasta ku sen kattelin tossa vähän aika sitte :D

Katoin eilen illalla ennen nukkumaanmenoa wannabe heroesin uuden kuvan ja siitä sit Nyyssis tuli mun uniin.

Oltiin menos Mikan ja 2 muun kanssa pelaa koripalloa ja Mika sanoi, että sen pitää poistaa mut FB-kavereista, koska mulla on sekopäiset päivitykset. (ei olla kavereita)

Näin unta Plankista. Iltasanomien lööpissä luki "MM-Mestarin paino ei putoa!" Sit oli vie lisäys että "Plankin paino ollut jo kuukausia 94 kiloa". Plankkia kutsuttiin siinä jutussa King Po ksi. Oisko toi nimi tullu jotenki Kung fu pandasta ku sen kattelin tossa vähän aika sitte :D

Samalla nimellä mäkin kutsun plankkia :D

Olis varmaan pitäny nukkua makuupussi kiinni vähintään sun kipinävuoros sillo aketusleirillä... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom