Pakkis vainoaa jo unissakin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sumo
  • Aloitettu Aloitettu
MissEvilEve ja Megamass oli meitsin unessa joskus. En muista yhtään miks. Siitä on siinä sairaiden unien ketjussa.

Hahaa. En tiennytkään, oli pakko käydä tsekkaamassa! Ylläri että siinä oli alunperin jtn seksiviritelmää...:D Tosin puhuit siinä Supermassasta mutta arvatenkin tarkoitit siis Megamasaa. Sun unes oli hei ihan realistinen :lol2:

Mä oon nähny monta kertaa unia pakkislaisista, parista jopa useampaan otteeseen. 90% nämä on seksiunia ja yleenä nää kundit on tulossa meille kolmanneksi pyöräksi ;)

Nimimerkit jätän tässä yhteydessä kertomatta :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkis ei niinkää kummittele, mutta perkele ku joka yö kun menee nukkumaan suunnittelee hirveällä innolla seuraavaa reeniä ja kuvittelee jo tekevänsä liikkeet mielessä ja ilmeet on sen mukaiset. :D

sama vika täällä. ja jos ei ole käynyt moneen päivään salilla käynyt niin eiköhän ala tulla mieleen että: pakko mennä huomena. :D

Hupaisaa sinänsä, juuri kun tästä oli puhetta niin viime yönä toki sitten näin Pakkis-unta. Siinä ZeiZei ja Weak oli tullut meille Megamasan kutsumana kylään ja yllätyin kotiin tullessa kun ne oli meillä. Weak oli lähdössä samana iltana viel takaisin Tku ajamaan, ZeiZeillä oli matkaa vain Hki asti. Zei paljasti että Weak on ollut koko päivän syömättä, olivat juoneet koko eilisen yön [pe-la] ja olleet jossain Jkl-Tre Pakkismiitissä mistä sitten paluumatkalla pysähtyivät meille.

Weakin heikko kunto säälitti mua niin paljon että yritin haalia meidän jääkaapista sille jotain matkaevästä. Pakkasin pieneen muovirasiaan juustonmakuisia TUC-suolakeksejä, Easy Bodyn mansikan makuisen prodepatukan ja 1e irtokarkkipussin. Kaivoin vielä pullon jtn lähdevettä sille ja käskin Zein antamaan ne sille ettei luule että ivailen jotenkin sille että sen pitäis syödä ettei laihdu enempää tms. Harmikseni sitten Weak unohti sen muovipakkauksen meidän sängylle ja lähti 3h ajomatkalle pelkän veden voimin :(

Eka ei-seksuaalinen Pakkikseen liittyvä uni btw...

Been there. Terveisiä Fättikselle! :D:haart:

W000T!! :eek:

:haart:

Haha, joo on tullu nähtyy mielenkiintosia unia tästä porukasta, lähinnä toki miehistä. Mutta ei siitä sen enempää :D

Hupaisaa sinänsä, juuri kun tästä oli puhetta niin viime yönä toki sitten näin Pakkis-unta. Siinä ZeiZei ja Weak oli tullut meille Megamasan kutsumana kylään ja yllätyin kotiin tullessa kun ne oli meillä. Weak oli lähdössä samana iltana viel takaisin Tku ajamaan, ZeiZeillä oli matkaa vain Hki asti. Zei paljasti että Weak on ollut koko päivän syömättä, olivat juoneet koko eilisen yön [pe-la] ja olleet jossain Jkl-Tre Pakkismiitissä mistä sitten paluumatkalla pysähtyivät meille.

Weakin heikko kunto säälitti mua niin paljon että yritin haalia meidän jääkaapista sille jotain matkaevästä. Pakkasin pieneen muovirasiaan juustonmakuisia TUC-suolakeksejä, Easy Bodyn mansikan makuisen prodepatukan ja 1e irtokarkkipussin. Kaivoin vielä pullon jtn lähdevettä sille ja käskin Zein antamaan ne sille ettei luule että ivailen jotenkin sille että sen pitäis syödä ettei laihdu enempää tms. Harmikseni sitten Weak unohti sen muovipakkauksen meidän sängylle ja lähti 3h ajomatkalle pelkän veden voimin :(

Eka ei-seksuaalinen Pakkikseen liittyvä uni btw...
Oot niin huomaavainen :haart:

Hitto tämmöinenkin ketju.. Pakkisunia tulee nähtyä tämän tästä :nolo: Viime yö oli kyllä kaikkein sairain: Minuun ammuttiin kolme laukausta lähietäisyydeltä käsiaseella vatsaan Myyrmäen jäähallin luona keskellä yötä ja ampujana moderaattori Wintikka (jota siis en ole ikinä nähnyt, en tunne, enkä edes tiedä minkä näköinen herra on kyseessä, mutta jostain vain selvisi että ampuja oli Wintikka.. :eek: ). Selvisin hengissä tilanteesta. Kävelin verissäpäin Kirkkonummelle, josta vasta seuraavana päivänä soittelin rauhassa ambulanssin ja sanoin "Ei mitään kiirettä, mulla on tämmöiset eilen tulleet ampumahaavat, jotka vuotaa, mutta hoidelkaa ne kiireisemmät eka" :D Ei helvata.. Onhan näitä muitakin melkein yhtä weirdoja, mut ei niistä sen enempää :rolleyes:

Pakkislaisista en ole nähnyt unta, mutta viime yön uniin tuli teemoja ketjuista "Taistelukoirat" ja "Irti oravanpyörästä", joita luin illalla.

Mäkin näen pakkislaisista unia vähän väliä :) Kaikista realistisin oli kun olin unessa latsin, syntikan ja kahliksen kanssa baarissa kun kahlis kertoi meille osaavansa lentää, ja sitten se ponnahti lentoon. Se lenteli merten ja pilvenpiirtäjien yllä aikansa ja palasi sitten pöytään.

Näin viime yöä unta Mikestä. Ei tosin ollut itsensä näköinen vaan oli sellainen kalju mikä mm. spedellä oli, eli oli kaljuuntunut tahtomattaan ja hiuksia oli reunoilla. Muutenkin oli huomattavasti itseään vanhempi. Harmi kun muuta en muista unesta.

Mä näin joskus unta että ZeiZeitä haastateltiin Urheiluruudussa, en vaan muistanu aamulla enää minkä takia. Sit mä näin kerran unta Bisleystä, LuomuPorkkanasta ja itsestäni, se oli tosi jees :rolleyes:

Mäkin näen pakkislaisista unia vähän väliä :) Kaikista realistisin oli kun olin unessa latsin, syntikan ja kahliksen kanssa baarissa kun kahlis kertoi meille osaavansa lentää, ja sitten se ponnahti lentoon. Se lenteli merten ja pilvenpiirtäjien yllä aikansa ja palasi sitten pöytään.

Minkähänlaisia ne muut on ollu jos tää on realistisin? :D

Mä oon ollu Cirpun kanssa vetääs habatreeniä jollain ihan ihme koneella johon lastattiin ihan sikana levypainoja. Jaksoin kyllä hienosti vääntää usessa :) Todella outoa...
Pakkisaddiktiko... ;)

Itse kans unessa näin että olin Miken ja olisko ollut Hulkin kanssa jossain auditoriossa... Enempää siitä ei oikein muistakaan..

Punttimimmit tulkaa mun uniin :)

En ole VIELÄ nähnyt pakkis-aiheisia unia, mutta toivon näkeväni.

Seuraavat henkilöt (ei missään erityisessä järjestyksessä) tervetuloa uniin:

-Fättis (Joni jää kotiin)
-Cassu (miksi laitto sen kuvan sinne jääkaappi threadiin?)
+muut mimmit pakkikselta, on ne niin kauniita:eek:

Hmm, noh äkkiä ei tule muita mieleen...Eiku joo, ehdottomasti JTO, nimitäin varmasti tarvitsen neuvoja noiden kaikkien kanssa!:)
Varsinkin jos kaikkien kanssa viedään 5x5 ohjelma läpi ja piikkaukset päälle:D

Äkkinäinen voisi luulla minun jo nähneeni unia:evil:

Itse olen näin kesäloman ja huonon sään kunniaksi pelannut Falloutit läpi ja nyt näen jo unissäni ydintuhon jäkeisen maailman ja kaikkia asioita tulee mietittyä vuoropohjaisesti ja toimintapisteiden kannalta.

Näin viime yönä Mikestä unta. Muistan vain sen, että hän seisoi aika lähellä minua ja sivusilmällä vilkuilin häntä ajatellen, että onpas pieni mies (165cm, 60kg) :D

Aika monesta pakkislaisesta on tullut unia nähtyä, aamusella on aina jotenkin likainen olo :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom