Pakkis vainoaa jo unissakin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sumo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Voi elämä kun oli hauska herätä äsken yöunilta :zzzz:

Näin unta, että jossain järjestettiin low-carb dieettikisa, jossa hiilareita piti vähentää -500g/vko :D Siellä sitten oli vapaaehtoisia joista valittiin osallistujia ja minä tietysti läskinä olin viimesien valittavien joukossa (kaikki bodatut ja hyväkuntoset valittiin ensin, jäljellä oli vaan kyniksiä ja mä).

Hauskinta oli se, että valitsijana toimi NGV, ja se tuli lopulta mun kohdalle ja käski vähän posettaa, ja kun posetin niin se jätkä rupes NAURAMAAN mulle eikä valinnu mua kisaan mukaan :hyper: Sit haastoin sen ärtyneenä penkkiskabaan, vaikka mulla on melkeen tuplasti enemmän massaa ja pituuttaki lähes 10cm enemmän :D (tosin veikkaan, et NGV veis mua penkkiskabassa iha 6-0 :nolo: ) Ja sit heräsin... Sai kyllä hyvät naurut kun tajusi millasta unta tuli nähtyä ja oli pakko tulla jakaan tämä hervoton kokemus teidän kanssa.

Kiitos kaikille siitä, että tuutte mun uniin! :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan näitä ollu... Joskus näin Mikestä ja Kalimerosta unta, Mikellä oli siinä unessa ärrä-vika, ja kun kerroin unesta Vip-chatissa, niin Mike kusetti että sillä ois oikeesti ärrävika... Petyin kovin, kun kävin ekaa kertaa kaupalla :itku:

MissEvilEve ja Megamass oli meitsin unessa joskus. En muista yhtään miks. Siitä on siinä sairaiden unien ketjussa.

Toivottavasti meikä tulee näkeen unta vaan punttimimmeistä:kuola: Viimeinen mitä haluan yöllä nähdä on joku pakkkiksen voimapuolen sikaniska:D

Oon mä nähny unta punttimimmeistä, en kerro minkälaista. :nolo:

Eniweis, jos tästä saitista näkee unta, niin silloin täällä on viettäny liikaa aikaa. Mistäkö tiedän...:jahas:

mäpä näin kerran unta jossa olin hulkin kanssa uimassa.:D

sitten sinne hyppäs rannalta puuma ja me tapettiin se:(:evil:

minäkin oon nähny unta pakkiksen tyypeistä! :D
Ollaankohan me kaikki hulluja?

Vittu, vähän samoja oireita ku meitsillä!
Tosin kerran näin unta että dokattiin Bakerin Pubissa koko pakkisväen kanssa, kaikki olivat pukeutuneet kyniksiksi ja itse bodariksi. Sain respektiä joka suunnasta koska kaikki luulivat minua oikeaksi bodariksi. Etkoja vietettiin erään pakkislaisen kämpillä yhdessä mm. AT:n, Tehon ja Neuvostoliiton kanssa, join kaikki pöydän alle ja menin pileisiin yksin! :eek:

Pakkis ei niinkää kummittele, mutta perkele ku joka yö kun menee nukkumaan suunnittelee hirveällä innolla seuraavaa reeniä ja kuvittelee jo tekevänsä liikkeet mielessä ja ilmeet on sen mukaiset. :D

En kyl haluu ketään mun uniin paitsi ehkä Susanahin :) ollaan sen kaa mummokisoissa ja voitetaan kaikki ... häh..et sillee. Faidra on liian nuori niihin mummiksiin muuten ok.

Joskus vuosi sitten näin unta, jossa oli mm. Mike, Tomi ja Wintikka. Olin herrojen kanssa jossain raflassa syömässä. Jossain vaiheessa Tomi lähti baariin ja Mike katsomaan telkkaria tjsp. Oli se hassu uni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom