Pakkiksen Virallinen Rannethread

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä oon ainakin mitannu käsi suorana paksuimmasta kohtaa mitattuna ja jännitettynä. Uskoisin, että muut ovat tehneet samoin. :)

Ranne 20
Forkku 32 (puoleen väliin asti, bracchialis suhteessa muuhun käteen säälittävä)
Hauis 40 (no pump, mittanauha kireällä)

Hyvin on tullu forkkuun lisää tavaraa sulla. Jos sallitte niin paljastan tässä oman salaisen aseeni :D :sormipunnerrukset lisäpainoilla. Toinen vaihtoehto leuanveto, jossa helpompi tehdä ihan kahdellakin sormella, punnertaessa saanut kahdella sormella per käsi vain 2 toistoa. Yhtään väheksymättä kenenkään mittoja voin tässä omasta puolestani todeta, että pari vuotta sitten "sain" mittanauhan näyttämään hauikselle 41 cm, olikohan vähän ilmaa mukana :D

Ranne 17,5
Forkku 28
Hauis 37

Joopa joo :D ...mutta empä ole tiennyt että ranteet on noin saman vahvuisia monella ja itsekkin kuulun täysin keskikastiin (kans omasta mielestä ranteet ohuet...)

Nilkkojen paksuudella ei mulle henk. koht. juuri merkitystä ole, eiköhän ne ole aika pitkälle pelkkä tukikudosta koko roska. Pääasia että hyvin on kestäny eikä oo paukkunu. Mittailemaan en ala, mutta uimahallissa kyllä saa yleensä ettiä ne löysimmät renkaat, jottei mee ihan verille noi nilkat niistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No miks helvetissä se käsi suorana mitattais? Koukussa jännitettynä tietty...

Kattelin kerran tossa jotain ohjelmaa ja mittasivat käsisuorassa en kyllä tiedä mittasivatko hauista vai jotain muuta, mutta ohi mennen näin. Kiitos asiallisesta vastauksesta:down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom