Pakkiksen Virallinen Rannethread

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ranne: 18cm
Forkku: 34cm
Hauis: 45,5cm

Joo ja eipä tässä tullu mitään pumppeja ennen mittaustuloskia otettua.

Tuola joku puhu nilkan ympäryestä niin pistetääs nyt seki: 24cm

Ranne 16,5
Forkku 28
Haba 36

Kaikki kylmänä

joo tiedän, olen naru:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tämä nyt on vähän offtopic mutta laitetaan kuitenkin kun samasta ruumiinosasta on kuitenkin kyse, miten saisi rannetta paksummaks? itsekkin kun omaan sellaset pikkutytön ranteet >_>

tämä nyt on vähän offtopic mutta laitetaan kuitenkin kun samasta ruumiinosasta on kuitenkin kyse, miten saisi rannetta paksummaks? itsekkin kun omaan sellaset pikkutytön ranteet >_>

Eipä taida saada millään, kun ranteessa ei ole lihaksia. Forkkuja toki voi jumpata erinäisin rannekäännöin sun muin keinoin suuremmiksi, jos siltä tuntuu.

Ei sitä rannetta juurikaan pysty kasvattamaan muuten kuin lisäämällä sitä ihran määrää siinä päällä. Sillä tavalla voi tietenkin hankkia vaikka 25-senttiset ranteet, mutta onko siinä sitten mitään järkeä..

Ei sitä rannetta juurikaan pysty kasvattamaan muuten kuin lisäämällä sitä ihran määrää siinä päällä. Sillä tavalla voi tietenkin hankkia vaikka 25-senttiset ranteet, mutta onko siinä sitten mitään järkeä..

no ei tietenkään ole mutta itellä kun lähinnä on nälkiintyneen pikkutytön ranteet :D näyttää vähän hassulta kun muu hanska paksunee mut ranteet edelleen tollaset tikut....noh kai se siitä toivottavasti pari senttiä paksunee bulkin aikana kun varmaan tulee vähän ihraaki

Ei nyt ole mitään todistusaineistoa heittää, mutta kyllä mä olen ollut vähän siinä käsityksessä että luiden paksuutta ja tiheyttä voi kasvattaa. Lisäksi jänteet paksuuntuvat rasituksen seurauksesta. Tämä tietysti vie helvetisti aikaa, helposti esim. 10 vuotta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom