Pakkiksen tauriini

Etsiskelin käyttäjien kokemuksia tästä HC:n tauriinista ja ei löytynyt kuin pari hassua kommenttia. Onko tuotteesta ollut mitään iloa? entä haittoja esim. iho ongelmia?
Siksi lähinnä kyselen kun en löytänyt muuta tilattavaa pakkiksen kaupasta, niin ajattelin tilata kerralla kunnolla (4 pussia), jotta ylittyy se 20 euron "toimitusraja".
Ja kauankos se muuten säilyy? Tuosta satsista riittäisi varmaan vuodeksi..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eiköhän se säily kun et avaa kaikkia pusseja kerralla.=) Ei ainakaan mulle oo tullu iho ongelmia ja kyllä se on potkinut jonkin verran.onko se psyko somaattista sitä en tiedä. ps onhan siellä pakkiksen kaupassa paljon hyviä tuotteita.

Viikon oon nyt sitä käyttänyt ja ainakin toistaseks on toiminut ihan hyvin, voi tosin olla myös placebo efekti mutta siltä tuntus että virtaa tulee huomattavasti lisää ku vetää protskutauriini drinkin ennen treeniä/lenkkiä, mutta päätin että rupean käyttään vaan aerobisen yhteydessä ettei keho totu siihen liikaa jos joka päivä vetelee :e

Hyvää shittiä tuo tauriini on. Muutama kofeiinitabletti ja 5+ grammaa tauriinia niin treenit luistaa kivasti. Suosittelen.

Mike sanoi:
No jo on sälli kun ei muuta tilattavaa löytänyt. Kävitkö kaikki valikot läpi, meillä kun on siellä 49 tuotetta?
Kävin läpi kaikki, mut en just nyt tarttee mitää.. Paitsi ne valmiit parin euron proteiinijuomat oli kyllä houkuttelevia. Vois vaik kesällä töissä vedellä, jos ei kesähelteellä kiintee sapuska uppoa..
Mut kiitti jo vastanneille. Eipä ole ainakaan huonoja kokemuksia.

Mike sanoi:
No jo on sälli kun ei muuta tilattavaa löytänyt. Kävitkö kaikki valikot läpi, meillä kun on siellä 49 tuotetta?
Sanotaan vielä, että ei ollut tarkoitus aliarvioida pakkikseen kauppaa millään tapaa. Jos totta puhutaan niin tilattavaa kyllä löytyis vaikka kuinka, jos vaan rahaa löytyis.
No nyt on kuiteski tauriinit ja proteiinijuomat tulossa..

Itekkin pääsin vasta viime viikolla testailemaan, että onko tuotteesta mihinkään. Täytyy sanoa, että TOIMII ainakin mulla. Asiaan varmasti vaikuttaa, että en juo kahvia, teetä enkä käytä mitään muutakaan tuotetta jolla olisi tällanen piristävä vaikutus. Tulin siihen tulokseen, että kun kroppa ei ole tottunut mihinkään piristäviin aineisiin (kofeiiniin esimerkiksi) niin tuon tauriinin vaikutus kävi kyllä selväksi heti ensimmäisellä kokeilulla.
Perjantaina oli jalkatreeni ja tuntu, että koko äijä on ihan tulessa. Pystyin tekemään lyhyemmillä palautuksilla ja sarjojen välillä ei tienny miten päin ois ollu -- oisko kiivenny perse edellä puuhun vai eikö olis...

Haffey sanoi:
Perjantaina oli jalkatreeni ja tuntu, että koko äijä on ihan tulessa. Pystyin tekemään lyhyemmillä palautuksilla ja sarjojen välillä ei tienny miten päin ois ollu -- oisko kiivenny perse edellä puuhun vai eikö olis...

Paljon Mike makso sulle tästä kommentista? ;)

Seriously, täytyypä tota tauriinia itekin kokeilla kun kaikki näin kehuu. Hintahan sillä ei ollut kovin paha. Kylkiäisinä vois sitä jotain protskuja tilailla.. Nyt oon vaan parin viikon treenitauko päällä luomileikkauksien takia. :(

Kofeiini (200mg) + tauriini (~5g) yhdistelmä toimii minullakin tosi hyvin.

Mullakin olis tauriinista kysyttävää ja päädyin kääntymään viisaimpien puoleen :worship: Elikkäs siis ilmeisesti se kannattaa nauttia aamuisin/ennen treenia, mutta voiko sitä esim. lisätä kuumaan kahviin, liekeneeko se ja menettääkö tehonsa, jos juoma on kuuma? Olis nimittäin aika sähäkkä drinksu ennen treeniä!

P.S.Psykosomaattista tai ei, olen minäkin kokenut siitä hyötyneeni! Suosittelen lämpimästi, vaikka provisioita en kommentistani tule saamaankaan :)

Mike sanoi:
Eiköhän tuo yhtä hyvin kahvin kanssa mene. Sekoittuuhan se vatsassa anyways. Itse olen huomannut piristävää tehoa, mutta otankin 15 gemmii sitä ennen treeniä.

15 ??? WTF!!! :hyper: Ei tohon nyt juurikaan ole lisättävää mut oli vaan pakko jotenki reagoida tohon määrään. Mä oon nakutellu sitä protskun sekaan sillä hypersupersnadilla mitalla ihan tuskissani. Ilmeisesti sitä voi sitten nakata sekaan vähän reilumminkin.

Mulla potkii 200mg kofeiiniakin hiton hyvin, kun en käytä esim. kahvia ollenkaan. Oon kokeillut 5 gramman annosta tauriinia ilman kofeiinia, ei tule sellasta "ylipirteetä" oloa mitä kofeiinin kanssa, mutta virtaa riittää ja hiki lentää! Kofeiinia 100 mg ja tauriinia 3 grammaa on ehkä se paras yhdistelmä mulla. Kannattaa kokeilla, ei oo ainakaan kallis kokeilu.

No nyt oli jo pakko itsekin tilata, sen verran mielenkiintoinen aminohappo kun kerran sitä energiajuomiinkin lisätään että pakko sitä on päästä testaamaan.

kaverille just myin tota yhden pussin. Oli sitten ottanut sitä vähän liian paljon kun ei ollut edes ohjeita katsonut. Tuli vapinaa ja kuulemma tosi paha olo.

HELLRAISER sanoi:
kaverille just myin tota yhden pussin. Oli sitten ottanut sitä vähän liian paljon kun ei ollut edes ohjeita katsonut. Tuli vapinaa ja kuulemma tosi paha olo.

Paljonko kaverisi sitä otti? Tiedän sitten koittaa vapinan toivossa :D

En oikein tiedä. Oli kuulemma vaan lapioinut jollain lusikalla sitä lasiin.
Oli kai ollut aika peloissaan, kun soitti mulle ja kertoi ettei ikinä ole sydän hakannut näin.

Itse olen vedellyt tauriinia aina aamuisin, mutta tänään otin ensimmäistä kertaa ennen treeniä 5g tauriinia ja 200mg kofeiinia. Potki tosi hyvin vaikkakin kädet tärisi hassusti sarjojen välissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom