Pakkiksen gayt

Status
Viestiketju on suljettu.

reisilihas

Banned
Koska homojen oikeudet ovat juuri nyt erittäin ajankohtaisia,niin ajattelin tehdä aiheesta sitä käsittelevän threadin. Onko täällä moni uskaltautunut tulla kaapista ulos? Haluaisin asiallista keskustelua homoista ja heidän suhteestaan reenaamiseen.

Itse olen 27-vuotias gay-henkinen bodaaja. punttihommissa lähes 10 vuotta kokemusta takana ja monta vuotta edessä. Itselleni kaapista ulostulo on ajankohtainen asia koska olen juuri tullut kaapista ulos :) . onkohan täällä samanhenkisiä kavereita? olisi mukavaa viritellä aiheesta laajempaa keskustelua, koska se tuntuu olevan tabu tälläisessa raavaiden miehien lajissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hehe, näissä homoväännöissä tulee välistä sen verran kärkevää homovastaisuutta osassa postauksista esille, että eipä taida moni lähtee lippu hulmuten tähän trediin mukaan. taitaa kaikesta huolimatta vielä tänä päivänäkin olla sen verran räjähdysherkkä aihe että saapa nähdä...

Kyllä täältäkin boardilta löytyy kosolti keijoja, välillä tuntuu, että heterot ovat vähemmistönä. Aivan varmasti löytyy, joten ei nyt heti vedetä tätä threadia ojanpohjalle.

Tiedän, että seuraava kysymys on pahasti yleistävä, mutta olisiko mahdollista saada vastausta.

Mua kiinnostaisi tietää vähän siitä, että pidetäänkö Gay-piireissä saleja hyvinä pokauspaikkoina? Jotenkin tuntuu, että aika usein salilla pyörähtää joku uusi gay-henkinen jarmo, joka yrittää muutaman kerran tulla "juttusille", huomaten ainoastaan, että kohde oli täysin väärä. :magneetti:

:haart:

reisilihas sanoi:
Koska homojen oikeudet ovat juuri nyt erittäin ajankohtaisia,niin ajattelin tehdä aiheesta sitä käsittelevän threadin.

Katos, aika hyvä veto. Onnitteluni kaapista tulosta :thumbs: ! Jos tää on vaan herja niin vähä sääli tavallaan. Kyllä kai tänneki useampia suuntauksia mahtuisi kuin se yksi.

Kylläpä on lapsellista sakkia. Toiset tykkää naisista(kamalaa), toiset tykkää miehistä(kamalaa.)

Yhdyn tähän, että punttiksella saattaa olla yllättävänkin paljon kei henkistä sakkia.

Toivotaan, ettei ole herja. Olen kyllä välillä ihmetellyt, että miten pakkis kerää niin paljon puupäisiä punaniskoja, rasististeja ja luusereita. Missä ne oikein tuotetaan? Onko Suomessa jossain jokin alikehittämisen alivaltio? No jos ne täällä mellastaa niin miksei muutkin. Välillä kyllä vois vaikka ylläpito puuttua noihin rasistisimpiin juttuihin. Onneksi sentään ovat vähemmistö.

Ainakin sille perusteella mitä juttuja tuolla vip chatissa liikkuu niin taitaa olla homoja yllättävän moni ;)

Turandot sanoi:
Olen kyllä välillä ihmetellyt, että miten pakkis kerää niin paljon puupäisiä punaniskoja, rasististeja ja luusereita. Missä ne oikein tuotetaan?

hehhehee, taitaa olla niin että kun ottaa satunnaisotannalla (edustavan läpileikkauksen mistä vaan) porukkaa niin alkaa löytyyn kaikenlaisia näkemyksiä ja mielipiteitä ellei jopa mitä eriskummallisimpia. elämä on.

sitten tohon vaikuttaa tietysti sekin että näinä aikoina ei ole kovin muodikasta esittää kärkeviä mielipiteitä mistään (asiasta tai sen vierestä), vaan hymistellä sovinnaisuusvirttä yhdessä kuorossa. mitenkö tämä liittyy mihinkään? siten että erittäin monet itsesensuroi ääneenpuhuttuja julkilausumiaan jottei ne herättäisi valtavaa sormien heristelyä. tämä ei tarkoita etteikö he kaikessa hiljaisuudessa kuitenkin vaalisi omia epäsovinnaisia ajatelmiaan.

E. eli siis en usko etä pakkis mitenkään erityisesti haalii punaniskoja ym., niitä vaan on ihan muutenkin olemassa jokapuolella.:)

Enpä usko että tällä foorumilla kukaan alkaa avoimesti julistautumaan homoksi. Mun puolesta saa olla mitä haluaa, ei se ole multa pois jos jollain on sellainen suuntaus. Eli tuskin kovin montaa sateenkaari-Jarmoa tähän trediin tulee. Kei-läppää varmaan sitäkin enemmän...

Edit : Mulla nyt vaan on jäänyt häiritseen, eli mikä helvetti on gay-henkinen ihminen? Luullakseni sitä joko ollaan sen gigun perään tai sitten ei. Kuka tietää, niin kertoo heti prkl... :lol2:

B.O.S.S. sanoi:
miksi monilla kaapista ulos tulleilla homoilla on niin kauhea tarve meuhkata suuntautumisestaan?
Arvaus:

Jos olisit itse ollut >20v kaapissa niin asioissa olisi varmasti "hieman" käsittelemistä. Ja tuollaisena julki keijona oleminen on varmaankin yksi ihan hyvä tapa käsitellä asioita. Ei asian ristiriitaisuus yhteiskunnassa lopu siihen kaapista ulostuloon.

Turandot sanoi:
Toivotaan, ettei ole herja. Olen kyllä välillä ihmetellyt, että miten pakkis kerää niin paljon puupäisiä punaniskoja, rasististeja ja luusereita. Missä ne oikein tuotetaan?

:off topic:
Samaa asiaa olen miettinyt ja tullu siihen tulokseen että voiman ja lihasten kasvattaminen on vaan jotenkin keskimääräisesti punaniskojen ja muuten junttien laji. Älykköpiireissä ei haeta hyväksyntää voimalla ja koolla, samalla tavalla ku amiksen pihalla. Niin se vaan on. Siis yleistettynä.

modified sanoi:
Kylläpä on lapsellista sakkia. Toiset tykkää naisista(kamalaa), toiset tykkää miehistä(kamalaa.)

Jotkut molemmista. Kamalaa.

Se on vähän surkeaa - mitä homoseksuaalisuuteen tulee - että tuo seksuaalisuus siinä niin kovasti korostuu. Pelles-nimimerkin "kommentti" on minustakin typerä. Mitä ihmeen väliä sillä nyt sitten on jos joku toinen on homo? Kuvittelevatko ihmiset, että kaikki homoseksuaalit jotenkin palautuvat siihen seksuaalisuuteensa tai ovat ikään kuin himossansa kyltymättömiä? Sehän on vain yksi puoli ihmisestä, seksuaalisuus siis. Sääli että ilmapiiri on täällä ja monessa muussakin paikassa sellainen että kaapista on niin vaikea tulla. Sellainen "yleinen käsitys" homoseksuaalisuudesta on siinä määrin vielä alkeellinen ja ennakkoluuloinen. Aihe on vieras, ja näemmä vierauteen suhtaudutaan yleensä hyökkäämällä vastaan ja tekemällä karskeja, harkitsemattomia yleistyksiä.

B.O.S.S. sanoi:
... miksi monilla kaapista ulos tulleilla homoilla on niin kauhea tarve meuhkata suuntautumisestaan?

Mä en ole törmännyt tällaiseen kyllä. Mä en usko että yksikään homo haluaa meuhkata suuntautumisestaan sen erityisemmin, kyse on vain siitä että voi olla äärettömän vapauttavaa olla julkisesti sitä mitä on kokonaisuutena, so. kokonaisena ihmisenä ja oikeasti - sen sijaan että vuosikausia piilottelee jotakin piirrettä itsestään.

sitten tohon vaikuttaa tietysti sekin että näinä aikoina ei ole kovin muodikasta esittää kärkeviä mielipiteitä mistään (asiasta tai sen vierestä), vaan hymistellä sovinnaisuusvirttä yhdessä kuorossa. mitenkö tämä liittyy mihinkään? siten että erittäin monet itsesensuroi ääneenpuhuttuja julkilausumiaan jottei ne herättäisi valtavaa sormien heristelyä. tämä ei tarkoita etteikö he kaikessa hiljaisuudessa kuitenkin vaalisi omia epäsovinnaisia ajatelmiaan.

E. eli siis en usko etä pakkis mitenkään erityisesti haalii punaniskoja ym., niitä vaan on ihan muutenkin olemassa jokapuolella.

Mun mielestä meikäläiseen kulttuuriin taas kuuluu ja on tainnut pitkään kuulua nimenomaan mustavalkoinen yksinään huutelu, jossa toista ei huomioida millään lailla. No mihinkä se johtaa? Mielipiteiden kärjistämiseen, haistatteluun ja tappoon. (Tässäpä sulle kärjistystä) Mun mielestä keskustelun ideana on löytää uusia näkökulmia, eikä niitä löydy hyssyttelyn sen enempään kuin monologienkaan kautta. Olisiko maailmassa muitakin värejä kuin musta ja valkoinen? Ja tuo sun viimeinen lauseesi ei kyllä yhtään lohduta, vaan päinvastoin. Olen tainnut elää jossain imagine-maailmassa.

modified sanoi:
Arvaus:

Jos olisit itse ollut >20v kaapissa niin asioissa olisi varmasti "hieman" käsittelemistä. Ja tuollaisena julki keijona oleminen on varmaankin yksi ihan hyvä tapa käsitellä asioita. Ei asian ristiriitaisuus yhteiskunnassa lopu siihen kaapista ulostuloon.

Niin, tuntuis lokiikalla aatellen, että jos vain oma seksuaalisuus on se mikä itsen erottaa valtavirrasta, niin tämä kyseinen "erottaja" saattaapi korostua. Ja varsinkin jos sen on pitkään pitänyt piilossa.

Voi se meuhkaaminen silti olla kanssaihmisille aavistuksen rasittavaa.

Eiks tämä backis ois nyt vähän outo paikka ulostuloon, kun kukaan ei sua ees tunne. Tulisit ulos about ei kellekään.

Niin, itse en ole perämies, mutta antaa kaikkien kukkien kuksia vaan.

Turandot sanoi:
Mun mielestä meikäläiseen kulttuuriin taas kuuluu ja on tainnut pitkään kuulua nimenomaan mustavalkoinen yksinään huutelu, jossa toista ei huomioida millään lailla. No mihinkä se johtaa? Mielipiteiden kärjistämiseen, haistatteluun ja tappoon. (Tässäpä sulle kärjistystä) Mun mielestä keskustelun ideana on löytää uusia näkökulmia, eikä niitä löydy hyssyttelyn sen enempään kuin monologienkaan kautta. Olisiko maailmassa muitakin värejä kuin musta ja valkoinen? Ja tuo sun viimeinen lauseesi ei kyllä yhtään lohduta, vaan päinvastoin. Olen tainnut elää jossain imagine-maailmassa.

:confused: mä en ymmärrä enää mitään tosta.:)

keksustelu on hieno homma, olen aina ollut vankka kannattaja, olkoonkin että monesti se ei johda yhtään mihinkään.

mun pointti tais olla että mun mielestä pakkis ei mitenkään kerää punaniskoja. he ovat keskuudessamme muutenkin. eikä oo mun mielestä edes mitenkään suomalainen piirre. epä-älyllisillä argumenteiilla vastaanhankaajia on pilvin pimein ympäri muaailimaa. aivan jokapaikassa.

Joo-o. Ennustan tälle tredille lyhyttä ja väkivaltaista eloa bittiavaruudessa.

Mulla ei oo mitään homoja vastaan enkä ymmärrä miksi kellään yleensäkään olisi. Hyvä vaan että jotkut lämpeää saman sukupuolen edustajiin, eipähän väkiluku kasva liiaksi.
Yleensäkin on hieman hankala ymmärtää tätä hankavastaisuutta. Jo 30-luvulla tehtiin tutkimus(jonka tekijät joku viisaampi muistaa), jossa todettiin, ettei sellaista asiaa kuin normaali seksuaalisuus ole olemassakaan; joku tykkää tytöistä jotka antaa piiskaa, joku tykkää tytöistä jotka tahtoo piiskaa, joku tykkää pojista ja joku ei ja joku tykkää Aimosta ja Baarikellosta ja Rinkusta - entäs sitten?

venla sanoi:
Mä en ole törmännyt tällaiseen kyllä. Mä en usko että yksikään homo haluaa meuhkata suuntautumisestaan sen erityisemmin, kyse on vain siitä että voi olla äärettömän vapauttavaa olla julkisesti sitä mitä on kokonaisuutena, so. kokonaisena ihmisenä ja oikeasti - sen sijaan että vuosikausia piilottelee jotakin piirrettä itsestään.
Jeps, mun kokemus on kovin rajallinen, mutta (modifiedin ja SerialLoserin kommentteihin samalla); näissä mun "tapauksissa" siinä ei kyllä ollu kyse mistään kahleista vapautumisesta johtuvasta tms. (oli ainakin ollut vuosia "ulkona") tai edes tuosta pienestä erosta valtavirran kanssa, vaan asian ylikorostamisesta, myös täysin sopimattomissa tilanteissa.

Erään näistä tapauksista olin "tuntenu" muutaman tunnin, kun kundi ite kerto maanneensa melkein kaikkien Stockan miespuolisten myyjien kanssa jne. Sama tyyppi oli koulutustilaisuudessa kerran samaan aikaan ja jos jollekin jäi jotain siitä tilaisuudesta mieleen, oli se varmasti ko. henkilön seksuaalinen suuntautuminen kun hän sen toi vähintään joka toisessa lauseessa esille.

Mutta eipä siinä mitään.

edit:
Nicho: roger.

B.O.S.S. sanoi:
Erään näistä tapauksista olin "tuntenu" muutaman tunnin, kun kundi ite kerto maanneensa melkein kaikkien Stockan miespuolisten myyjien kanssa jne. Sama tyyppi oli koulutustilaisuudessa kerran samaan aikaan ja jos jollekin jäi jotain siitä tilaisuudesta mieleen, oli se varmasti ko. henkilön seksuaalinen suuntautuminen kun hän sen toi vähintään joka toisessa lauseessa esille.
Mutta eipä siinä mitään.

Idiootteja on meissä heteroissakin. Mä oon ainakin pannut hei niin ku kaikkia :rolleyes:

SerialLoser sanoi:
Eiks tämä backis ois nyt vähän outo paikka ulostuloon, kun kukaan ei sua ees tunne. Tulisit ulos about ei kellekään.

Tämä on kyllä hyvä pointti. Jos henkilö ei pysty tulemaan kaapista edes Pakkiksella, niin miten vaikeaa se voi olla tosielämässä. Oli tällä sitten mitään merkitystä tai ei.

Aimo sanoi:
Aimon tekstiä...............
:haart:

Yllätten Aimo on kommentoimassa heti kärkipäässä tällaiseen ketjuun :D :haart:

*miettii samalla mitä helvettiä itse tekee tässä tredissä??*

En kans ymmärrä miksi valita juuri pakkis kaapista ulostautumiseensa??
Nimimerkin takana on helppo tulla ulos :jahas:

Joku ihmetteli pakkiksen punaniska-juntti-antihomojen paljoutta mutta
löytyyhän täältä paljon myös kaiken suvaitsevia urbaaneja nykyihmisiä.
Jokaiselle siis jotain.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom