Aargh, mä sekoan jo tääl tuohon tuoksuun! Pakko tuuletella aika reilustikin kämppää että se kinkku sitten syöntivaiheessa menee ja alas.:D10 minuuttia ja joulu alkaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aargh, mä sekoan jo tääl tuohon tuoksuun! Pakko tuuletella aika reilustikin kämppää että se kinkku sitten syöntivaiheessa menee ja alas.:D10 minuuttia ja joulu alkaa
Aargh, mä sekoan jo tääl tuohon tuoksuun! Pakko tuuletella aika reilustikin kämppää että se kinkku sitten syöntivaiheessa menee ja alas.:D
oon kokeillu kumpaakin, aivan sama kummin tekee, ei vaikutusta lopputulokseen. nykyään teen aina kinkun 100asteessa alusta loppuun ja otan kinkun pois ku kinkun sisälämpötila on 78-79 astetta. helpoin ku tekee alusta loppuun samalla lämmöllä niin ei tarvi säätää mitään, menee vaikka nukkumaan samantien ku kinkku on uunissa.Kumpaa tapaa Pakkiksen kinkkumestarit noudattavat paistolämpötilan kanssa, ensin 30-60min 200 asteessa ja sitten se n. 125 vai alusta asti tolla matalammalla lämpötilalla?
Mun luomus parin vuoden takaa kinkku
Mikäs sitä vaivaa
Namnam..mihin vittuun sä olet tuon dipannut?
Ei vittu mikä "kinkku"! Nauroin ihan kunnolla pitkästä aikaa.Ei saatana.. :D
Ajattelinkin tässä juuri, että ehtiikö joku kaivaa tuon viimejouluisen superkinkun kuvan esiin vai etsinkö itse... :D