Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi kuorrutehan on se juttu siinä. Ei ilman kuorrutetta syödä kinkkuakaan.Eka kinkku takana (luuton 4kg), oli pienoinen pettymys. Liha oli muuten loistavaa mutta välissä oli liikaa sitkeää kalvoa sun muuta ylläriä. Kinkku kuitenkin katosi jo parissa päivässä naamariin..
Jääkaapissa on luuton 6 kiloinen herkku sulamassa, tällä kertaa meinasin pistää sinappikuorrutteen mitä en edelliseen viitsinyt tehdä. :dance:
Jumankauta!12,5kilon kinkku tuli hommattua, nyt ei muutakuin odottelemaan aattoa.
minkä kokoinen uuni sulla oikein on?12,5kilon kinkku tuli hommattua, nyt ei muutakuin odottelemaan aattoa.
ekalla pikkukinkullahan(minimi3kg) totutetaan kroppaa tulevaan isompaan koitokseen.Itse en kyllä kinkkua vois kuvitellakaan paistavani ennen joulua, siinä häviäs mun joulun odotuksesta kerralla suurin osa. Yhdessä työpaikan kokouksessa oli kinkkua tarjolla jota suostuin maistamaan yhden siivun ettei häviä hohto omasta pötköstä.
minkä kokoinen uuni sulla oikein on?
omaan olis ainakin turha yrittää yli 10kg
7kiloisellakin rupee olemaan uuni aika täynnä.
kai se pitäs käydä toinen kinkku ostamassa, eka hävisi jääkaapista johonkin
heititkö kuorrutuksen samantien, omaan makuun osuu paremmin kun antaa pari tuntia jäähtyä ja vetää ylimäääräiset silavat pois ja sitten kuorruttaa..Tässäpä kuva tuotoksesta. Kuorrutus tehty Maille Honey Dijon sinapilla + korppujauholla. On muuten paras kinkku mitä olen koskaan maistanut. 500gr jo syöty :D
Tuollaisen hassun muotoisen kinkun nahkoineen ja läskeineen puristin narulla pötköksi, paistoin 75 asteiseksi 125 asteen uunissa, poistin narut, kuorrutin samantien 250 asteessa.
Toi on hauska kun pituutta on noin 50cm ja paksuutta niin että kuorrutusta on paljon joka palassa :D
12kg mahtaa tulla aika paljon rasvaa kiva levittää lattialle:dance:Leivinuunissa paistuu. Sinne se mahtuu nipinnapin.
Edit: Se on vain vähän hankala saada sieltä pois ilman, että paistopussi rikkoutuu, on nimittäin muutaman kerran rasvat läsähtäny lattialle.
12kg mahtaa tulla aika paljon rasvaa kiva levittää lattialle:dance:
täytyy sanoa että pussia suosin itsekin niin ei tarvii välillä kostutella vieläkun kippaa paridesiä bissee pussiin niin pysyy kosteus yllä!