WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Tuolla Limassa Alexejev punnersi 227 sit Reding pani paremmaks 228 ja lopulta Vasili "punnersi" 230.

Tosta tavallaan näkee miksi punnerrus poistettiin,polvilla otti vauhtia melkosesti.Tuomarointi oli melko politisoitunutta

Tässä vielä Rudolf Mang ja 230,5 seuraavana vuonna.(ei se eka nostaja vaan toka)

View: https://m.youtube.com/watch?v=SJjreie5_AY

View: https://m.youtube.com/watch?v=k1qGLaL66U4
En tiedä miten liittyy aiheeseen kun en enää nosta mutta kun sopivasti passaa tuo 250kg :) Oiskohan Roinisen Teemu kyykännyt ton? Peltosen Roni on joskus yrittänyt mutta mun mielestä ei saanu 250. Muista nykynostajista en usko tai sitten on menny jotain ohi.

Hurja rauta edestä 250kg. Oliko tuo stoppi 240kg? Miika tietoa , paljonko on Milkon paras max eeestä? Miikan paras takaa 282,5?

Miten niin "työntää itseään lehtiin". Toimittajat ja lehdet päättävät itse mistä kirjoittavat ja pyytävät, jopa vaativat haastatteluja. Painonnostajan ei muutenkaan ole helppo päästä esille mediassa, joten todella pienestä se kenkä joillakin hiertää. Itse lasken jokaisen olympiaedustajan huippu-urheilijaksi. Kuinkahan moni Annin kilpakumppaneista muuten on DI ja melkein valmis lääkäri. Anni kun on noita molempia. Kertoo siitäkin, minkälaisilla pelimerkeillä Suomessa harrastetaan painnonnostoa.

Samaa mieltä oldmasterin kanssa että kyllä toimittajat itse valitsevat kenestä juttua laittavat mutta onhan esim iltalehdenn uutisoinnit välillä melkoisia. Ja on Suomessa muitakin nostajia kuin tämä yksi narsisti.

Viimeksi muokattu:
241 stopilla on kovempi toki. kyllä se elastinen voimantuotto paljo antaa lisää. vähä tyyppi- ja harjoittelukysymyksiä, mutta sanosin, että sekunnin stoppi vois viedä semmosen 20kg tuolla tasolla pois. ei toi kuitenkaan mikään standardi tietenkään ole.

Onkohan Klok0v ja make 1991 mahdollisesti yksi ja sama henkilö? Viikko väliä nimimerkkien rekisteröitymispäivissä ja molempien agenda tuntuu olevan Vuohijoen dissaus... Mistä moinen katkeruus kumpuaa? Pakko oli kommentoida kun paistaa aika selvästi läpi...

Back
Ylös Bottom