WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Ehkä tuo sana "Huono" oli väärä sanavalinta mutta siis hauskinta tässä nyt on se että miten kehtaa esittää HUIPPU-urheilijaa ja työntää itseään joka lehtiin jne kerta ei tuon kummempi ole.
Miten niin "työntää itseään lehtiin". Toimittajat ja lehdet päättävät itse mistä kirjoittavat ja pyytävät, jopa vaativat haastatteluja. Painonnostajan ei muutenkaan ole helppo päästä esille mediassa, joten todella pienestä se kenkä joillakin hiertää. Itse lasken jokaisen olympiaedustajan huippu-urheilijaksi. Kuinkahan moni Annin kilpakumppaneista muuten on DI ja melkein valmis lääkäri. Anni kun on noita molempia. Kertoo siitäkin, minkälaisilla pelimerkeillä Suomessa harrastetaan painnonnostoa.

Miten niin "työntää itseään lehtiin". Toimittajat ja lehdet päättävät itse mistä kirjoittavat ja pyytävät, jopa vaativat haastatteluja. Painonnostajan ei muutenkaan ole helppo päästä esille mediassa, joten todella pienestä se kenkä joillakin hiertää. Itse lasken jokaisen olympiaedustajan huippu-urheilijaksi. Kuinkahan moni Annin kilpakumppaneista muuten on DI ja melkein valmis lääkäri. Anni kun on noita molempia. Kertoo siitäkin, minkälaisilla pelimerkeillä Suomessa harrastetaan painnonnostoa.

Ei mua kiinnosta kuka on ylioppilas, suutari vai gynekologi. Mua kiinnostaa painonnosto ja tulokset siinä.

Ei mua kiinnosta kuka on ylioppilas, suutari vai gynekologi. Mua kiinnostaa painonnosto ja tulokset siinä.

Eihän Anni maailmantasolla pärjää, kuten ei kukaan muukaan suomalainen tällä hetkellä. Symppaan silti näitä suomalaisia painonnostajia jotka sinnikkäästi pitävät lajia pystyssä myös täällä pohjolassa.

Onko EM-pronssi mielestäsi huono saavutus? Verrokkina mainittakoot Antti Ruuskanen, jota kannettiin Suomessa kilven päällä juhlasta toiseen (ja lehtiin ja televisioon) viikkojen ajan EM-pronssin jälkeen.

Onko EM-pronssi mielestäsi huono saavutus? Verrokkina mainittakoot Antti Ruuskanen, jota kannettiin Suomessa kilven päällä juhlasta toiseen (ja lehtiin ja televisioon) viikkojen ajan EM-pronssin jälkeen.

Ei ole jos on mukana parhaat!!! Kuten jo aiemmin tässä ketjussa oli keskustelua niin sieltä puuttui maat, Venäjä, Valko-venäjä, Turkki, Ukraina, Armenia, Azerbaidzan, Moldova. En piä minään noita viime em kisoja

@oldmaster :in pointti oli, että jos yks Suomen parhaimmista (ellei parhain) naispuolisista painonnostajista on kouluttautunut kymmenvuotisen painnonostouransa aikana kahteen vaativaan korkeakoulututkintoon, tässä maassa ei oo kovin kannustavat tai hedelmälliset harjoitusolosuhteet. Tossa on kyse rakkaudesta lajiin ja varsinkin siihen nähden noi on ihan älyttömiä suorituksia. Vastaaviin työmääriin (kymmeniä harjoituksia viikossa + korkeakouluopinnot + mahdolliset palkkatyöt) pystyy harva. Pitäisi olla sanomattakin selvää, että opiskelu vie harjoittelulta resursseja ja päinvastoin.

article-2034159-0DBAE7B500000578-192_1024x615_large.jpg

Hominemi loppukaneetiks :)

Ei ole jos on mukana parhaat!!! Kuten jo aiemmin tässä ketjussa oli keskustelua niin sieltä puuttui maat, Venäjä, Valko-venäjä, Turkki, Ukraina, Armenia, Azerbaidzan, Moldova. En piä minään noita viime em kisoja

Tavallaan ymmärrän kyllä tuota ajattelua, mutta EM-pronssi on silti EM-pronssi. Eipä se Vuohijoen syy ole että nuo maat kisoista puuttuivat. Vaikka siihen muuten varsin selvät syyt olikin. Muutenkin olen sen ajattelun kannalla että "riittää kun on paras paikalla olevista".

View: https://www.instagram.com/p/BqvOOmAgr83/
Kuten tossa sanotaan jos Tokiossa ottaa mitalin on historian viides 4 mitalin mies. Ulkomuistista sanon että ne neljä on Pyrros Dimas, Nikolai Peshalov, Ronny Weller ja Norbert Schemansky. Kaikilla muilla noista löytyy yksi kulta paitsi tietysti Pyrros on saalistanut kolme! Kakhiasvili ja Suleymanoglu jäi ilman tulosta neljännellä yrityksellään ja Halil Mutlu ei 2008 EM-kullasta huolimatta lähtenyt yrittämään Pekingiin. Ronny Weller yritti Ateenassa viidettä mitalia mutta muistaakseni tempauksessa loukkasi olkapäätä ja näytti muutenkin että alkoi jo ikä painaa.

View: https://www.instagram.com/p/BqvOOmAgr83/
Kuten tossa sanotaan jos Tokiossa ottaa mitalin on historian viides 4 mitalin mies. Ulkomuistista sanon että ne neljä on Pyrros Dimas, Nikolai Peshalov, Ronny Weller ja Norbert Schemansky. Kaikilla muilla noista löytyy yksi kulta paitsi tietysti Pyrros on saalistanut kolme! Kakhiasvili ja Suleymanoglu jäi ilman tulosta neljännellä yrityksellään ja Halil Mutlu ei 2008 EM-kullasta huolimatta lähtenyt yrittämään Pekingiin. Ronny Weller yritti Ateenassa viidettä mitalia mutta muistaakseni tempauksessa loukkasi olkapäätä ja näytti muutenkin että alkoi jo ikä painaa.

Antti-roiko on painonnoston kävelevä tietosanakirja.

löytyykös suomesta monta yli 250kg etukyykkääjää? millasia tuloksia kärki tekee?

Harvassa taitaa Suomessa olla 250kg etukyykyt.

Tunnen 245 lämppäreillä etukyykkääjän ja siteillä 260 etukyykky.

Siinä on kyllä raaka jalkavoimamittari etukyykky

Back
Ylös Bottom