Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi jukolauta että oli Leonid lähellä. Terve mikä nosto, tuon kun olisi saanut niin olisi ollut 3 kolme maailman isointa hyväksyttyä samalla miehellä.
Pisarenko 270kg Varna 1984, Rauhan cup eli ns. "varjo-olympialaiset". Itse olen kyseisestä nostosta(tai siis työntöyrityksestä, pummas yt:n) videon pari vuotta sitten nähnyt, pitäs alkaakin metsästään kellä se kisa-DVD on tällä hetkellä halussa...mm Solodov oli siellä aika jäätävässä iskussa.Taitaa muuten olla kovin rive ikinä, mistä on yksiselitteiset todisteet olemassa. On se vaan kova ukko.
Itse olen kyseisestä nostosta(tai siis työntöyrityksestä, pummas yt:n) videon pari vuotta sitten nähnyt,

Si, si, si! Hienosti liikkuu 200kiloa Kolumbian miehen käsittelyssä. Tuolta etelä-amerikasta tulee kyllä paljon nostajia jotka on just siinä kansainvälisen huipun takana.
Postailehan vähän useammin Miika niitä sun treenivideoitas niin saatas tänne täytettä.
Nämä Jon Northin videot on kyllä kans hyviä!
tässä vähän viikon takaista työntöä, ensimmäiset yli 160kg työnnöt EM:ien jälkeen.

ps. Miialta mahollisimman paljo videomatskua vaa tänne, kiitos!![]()