WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Voi jukolauta että oli Leonid lähellä. Terve mikä nosto, tuon kun olisi saanut niin olisi ollut 3 kolme maailman isointa hyväksyttyä samalla miehellä.

Edit: Aika pitkän oloinen jannu tuo Hannes, taitaa tulevaisuus löytyä vähintään sarjaa ylempää.

Voi jukolauta että oli Leonid lähellä. Terve mikä nosto, tuon kun olisi saanut niin olisi ollut 3 kolme maailman isointa hyväksyttyä samalla miehellä.

Taitaa muuten olla kovin rive ikinä, mistä on yksiselitteiset todisteet olemassa. On se vaan kova ukko.

Taitaa muuten olla kovin rive ikinä, mistä on yksiselitteiset todisteet olemassa. On se vaan kova ukko.
Pisarenko 270kg Varna 1984, Rauhan cup eli ns. "varjo-olympialaiset". Itse olen kyseisestä nostosta(tai siis työntöyrityksestä, pummas yt:n) videon pari vuotta sitten nähnyt, pitäs alkaakin metsästään kellä se kisa-DVD on tällä hetkellä halussa...mm Solodov oli siellä aika jäätävässä iskussa.

Mitähän merkittävää sitä itse teki 17-vuotiaana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Motivating stuff!

Si, si, si! Hienosti liikkuu 200kiloa Kolumbian miehen käsittelyssä. Tuolta etelä-amerikasta tulee kyllä paljon nostajia jotka on just siinä kansainvälisen huipun takana.

Si, si, si! Hienosti liikkuu 200kiloa Kolumbian miehen käsittelyssä. Tuolta etelä-amerikasta tulee kyllä paljon nostajia jotka on just siinä kansainvälisen huipun takana.

ja ite oon pannut merkille että eivät yleensä ole sarjassaan sieltä heikoimmasta päästä. 90-luvun Kuuban voimakoneet Aranda ja Lara nyt on kaikkien tiedossa mutta nykysistäkin nämä Oscar Figueroa, Yoelmis Hernandez, Sergio Alvarez,Eduardo Guadamud, Jorge David Arroyo, Diego Salazar,Jose Ruiz Oliver(en varma kisaako enään) jne jne ovat yleensä kaikki todella vahvoja varsinkin jaloistaan. Arroyo:ta lukuunottamatta taitavat kaikki olla vieläpä aika työntöspesialisteja.

Postailehan vähän useammin Miika niitä sun treenivideoitas niin saatas tänne täytettä. :)

Nämä Jon Northin videot on kyllä kans hyviä!

Postailehan vähän useammin Miika niitä sun treenivideoitas niin saatas tänne täytettä. :)

Nämä Jon Northin videot on kyllä kans hyviä!

selvä homma :) tässä vähän viikon takaista työntöä, ensimmäiset yli 160kg työnnöt EM:ien jälkeen.
186kgx1+2+1 - YouTube

Reilun viikon päästä pitäs lähteä vähän käymään Saksassa reenaamassa, katotaan jos saisin sieltä vähän reenimatskua aikaan tonne kanavalle :)
Seuraava kisa mahdollisesti Kulta-Kallen kisat kuun lopulla, kuulemma Venäjältä tulee porukkaa niin pitää mennä kattoon onko niistä mihinkään ;)

ps. Toi Northin kanava paranee lähiaikoina aika paljon kun Shankle tulee sinne reenaan !!Ainakin Jonin facesivulla näin kerrottiin varsin hehkuttavaan sävyyn :)

Tää nyt tulee vähän väärään paikkaan kun on videoketju, mutta on täällä muutkin kyselly vähän jotain niin ehkä itsekkin..

Eli, mikä avuksi kun tällä hetkellä sääret on päässeet niin huonoon kuntoon, että vaikeuttaa jo vetoja ja rikkoo tekniikkaa jo heti maasta irrotuksesta kun pitää varoa kokoajan. Adidaksen painonnostosukat löytyy ja teippaan nykyään aina sääret ennen treenejä, mutta ei auta, oikeestaan yhtään.

Löytyykö vinkkejä keneltäkään?

ps. Miialta mahollisimman paljo videomatskua vaa tänne, kiitos! :)

Mulla on pitkälahkeiset housut + 2-4 kerrosta vanhoja sukkia (joista oon saksinu pohjan auki) siinä päällä. Ei mee enää sääret verille.

Back
Ylös Bottom