Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedät Miika paljon paljon enemmän nostamisesta kuin minä ikinä, mutta silti ei vain mene kaaliin että 207,5 salitempauksen jälkeen voidaan edes harkita aloitusta jostain 175:stä. Jos ei tahti muutu niin kuinka kukaan voi uskoa niitä salituloksia?
Mun on pakko kompata, että WTF. Tän takia justiinsa ei pitäs hehkuttaa youtubessa miten on unofficial world recordeja jne.
täytyy olla tuolla loukkaantumisella osuutta heikkoon tulokseen.. ja ite oon sanonu kaverista aiemmin että kun reeninostot on remmeillä tehny niin ne ei oo vertailukelposia.. jotkut saa niistä paljon etua... (no paljon tarkoittaa tässä tyyliin 200-->207,5kg).. tuosta roinaamisesta en osaa sanoa kun en oo käyttäny niin en todellakaan tiedä paljonko ne vaikuttaa :D mutta eikai nekään nyt sentään 30kg vaikuta per laji... tai kuten sanoin.. en tiedä.. veikkaan et tuo loukkaantuminen, remmien pois jättäminen ja kilpailukokemuksen puutu yhdessä on johtanu tähän tulokseen.. mutta odotellaan nationals:eja kun kerran valmentaja on loukkaantumiseen vedonnu,
Meinaatko, että hänellä olisi videolla jonkinlaiset leikkipainot? Se tuntuu aika kaukaa haetulta. Itse luulen, että tulokset ovat pudonneet, kun roinaamisesta on joutunut pitämään kisoja ennen taukoa eikä ole ollut varaa korvaaviin ja ylläpitäviin kalliisiin lääkkeisiin, joita maailman huipuilla eittämättä on käytössään.
Ehkä myös jännitys ja vielä heikohko nostotekniikka pudottavat kiloja.
Mun mielestä on hyvä että kyseiset kaverit pistävät noita videoita nettiin. Itse ainakin mielenkiinnolla seuraan noita videoita.Mä ainakin odotan suurella innolla että Mendesi ja Koklaevi pääsis Pekingissä lavalle nostamaan. Kummasti toisi lisää mielenkiintoa kisoihin pari tuollaista persoonaa siellä monien "naamattomien" seassa.
Weak: -Ai että oikein vituttaa jonkun nettiin postaamat treenivideot. No nehän kannattaa siinä tapauksessa jättää katsomatta, jos ne noin kovaa mielipahaa aiheuttaa että oikein vituttamaan pistää. Mun makuun nuo Mendesin videot on kaikki kerrassaan loistavia pätkiä, tekemisen meiningiä ja rauta liikkuu.
Muuten, vituttiko sua nuo videot ennen nuita kisoja vai alkoiko vitutus vasta sitten, kun mies ei onnistunutkaan/pystynytkään nostamaan tasollaan loukkaantumisesta johtuen?
Mä ainakin odotan suurella innolla että Mendesi ja Koklaevi pääsis Pekingissä lavalle nostamaan. Kummasti toisi lisää mielenkiintoa kisoihin pari tuollaista persoonaa siellä monien "naamattomien" seassa.
Weak: -Ai että oikein vituttaa jonkun nettiin postaamat treenivideot. No nehän kannattaa siinä tapauksessa jättää katsomatta, jos ne noin kovaa mielipahaa aiheuttaa että oikein vituttamaan pistää. Mun makuun nuo Mendesin videot on kaikki kerrassaan loistavia pätkiä, tekemisen meiningiä ja rauta liikkuu.
Muuten, vituttiko sua nuo videot ennen nuita kisoja vai alkoiko vitutus vasta sitten, kun mies ei onnistunutkaan/pystynytkään nostamaan tasollaan loukkaantumisesta johtuen?
Miksei muuten Koklaa siellä nähdä, siis millä perustein uskallat sen noin varmana sanoa? Eikös se kuiten sinne nyt tosissaan yritä, muistaakseni valko-venäjän tiimissä jossen ihan päin persausta muista?
Gontsharovin mielestä Kokljajev ”on (painonnostajana) jo senikäinen, ettei hänen olisi ollut helppoa ryhtyä mihinkään uusiin haasteisiin”. Päävalmentajan mukaan yhtälö painonnoston ja ”Strongman-showtapahtumiin” osallistumisen välillä olisi ollut hankalaa toteuttaa. Gontsharov jatkaa, että Misha itse ei ollut häneen minkäänlaisessa yhteydessä Valko-Venäjän maajoukkueeseen siirtymisen suhteen (kaiketi ennen marraskuista ”Valeri Shari-cupia”), vaan päävalmentaja sai tietää Kokljajevin suunnitelmista ”hänelle ennestään tuntemattomien henkilöiden kautta”. Gontsharov lisää vielä, että tultuaan käymään Valko-Venäjällä (kaiketi juuri noiden kisojen yhteydessä) ja ”todettuaan, että paljonpa pitää treenata, hän päätti palata kotiin”.

Miksei muuten Koklaa siellä nähdä, siis millä perustein uskallat sen noin varmana sanoa? Eikös se kuiten sinne nyt tosissaan yritä, muistaakseni valko-venäjän tiimissä jossen ihan päin persausta muista?