WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Tiedät Miika paljon paljon enemmän nostamisesta kuin minä ikinä, mutta silti ei vain mene kaaliin että 207,5 salitempauksen jälkeen voidaan edes harkita aloitusta jostain 175:stä. Jos ei tahti muutu niin kuinka kukaan voi uskoa niitä salituloksia?

Tiedät Miika paljon paljon enemmän nostamisesta kuin minä ikinä, mutta silti ei vain mene kaaliin että 207,5 salitempauksen jälkeen voidaan edes harkita aloitusta jostain 175:stä. Jos ei tahti muutu niin kuinka kukaan voi uskoa niitä salituloksia?

Mun on pakko kompata, että WTF. Tän takia justiinsa ei pitäs hehkuttaa youtubessa miten on unofficial world recordeja jne.

Mun on pakko kompata, että WTF. Tän takia justiinsa ei pitäs hehkuttaa youtubessa miten on unofficial world recordeja jne.

Meinaatko, että hänellä olisi videolla jonkinlaiset leikkipainot? Se tuntuu aika kaukaa haetulta. Itse luulen, että tulokset ovat pudonneet, kun roinaamisesta on joutunut pitämään kisoja ennen taukoa eikä ole ollut varaa korvaaviin ja ylläpitäviin kalliisiin lääkkeisiin, joita maailman huipuilla eittämättä on käytössään.

Ehkä myös jännitys ja vielä heikohko nostotekniikka pudottavat kiloja.

"Had a tendon tear in shoulder after this lift. Didn't snatch or jerk until 4 days before he lifted. By nationals, his total will be over 420"

Näin luki Mendesin 207kg tempaus videossa joten olkapääongelmia näköjään

No, ilmeisesti sitten niin. Toivottavasti kuntoutuu niin joku edes haastaa Salimia tempauksessa.

täytyy olla tuolla loukkaantumisella osuutta heikkoon tulokseen.. ja ite oon sanonu kaverista aiemmin että kun reeninostot on remmeillä tehny niin ne ei oo vertailukelposia.. jotkut saa niistä paljon etua... (no paljon tarkoittaa tässä tyyliin 200-->207,5kg).. tuosta roinaamisesta en osaa sanoa kun en oo käyttäny niin en todellakaan tiedä paljonko ne vaikuttaa :D mutta eikai nekään nyt sentään 30kg vaikuta per laji... tai kuten sanoin.. en tiedä.. veikkaan et tuo loukkaantuminen, remmien pois jättäminen ja kilpailukokemuksen puutu yhdessä on johtanu tähän tulokseen.. mutta odotellaan nationals:eja kun kerran valmentaja on loukkaantumiseen vedonnu,

täytyy olla tuolla loukkaantumisella osuutta heikkoon tulokseen.. ja ite oon sanonu kaverista aiemmin että kun reeninostot on remmeillä tehny niin ne ei oo vertailukelposia.. jotkut saa niistä paljon etua... (no paljon tarkoittaa tässä tyyliin 200-->207,5kg).. tuosta roinaamisesta en osaa sanoa kun en oo käyttäny niin en todellakaan tiedä paljonko ne vaikuttaa :D mutta eikai nekään nyt sentään 30kg vaikuta per laji... tai kuten sanoin.. en tiedä.. veikkaan et tuo loukkaantuminen, remmien pois jättäminen ja kilpailukokemuksen puutu yhdessä on johtanu tähän tulokseen.. mutta odotellaan nationals:eja kun kerran valmentaja on loukkaantumiseen vedonnu,

Joo ei kokeneella kaverilla varmasti vaikuta 30 kiloa, mutta jos tällä nuorukaisella homma perustuu tiukkaan roinaamiseen (pahoin pelkään näin, kehonrakennuspuolella olen nähnyt takavuosina paljon näitä "hyvin lahjakkaita" nuoria), niin psyyke voi pettää, kun kaikki "avut" eivät ole käytössä.

Toivon kuitenkin, että Mendes tuosta kehittyisi myös hyväksi kilpailijaksi, kyllä hän oman värinsä toisi raskaan sarjan kilpailuun.

Meinaatko, että hänellä olisi videolla jonkinlaiset leikkipainot? Se tuntuu aika kaukaa haetulta. Itse luulen, että tulokset ovat pudonneet, kun roinaamisesta on joutunut pitämään kisoja ennen taukoa eikä ole ollut varaa korvaaviin ja ylläpitäviin kalliisiin lääkkeisiin, joita maailman huipuilla eittämättä on käytössään.

Ehkä myös jännitys ja vielä heikohko nostotekniikka pudottavat kiloja.

Ei, vaan pelkästään sitä, että suorastaan vituttaa tuo tyypillinen amerikkalainen hehkuttaminen, kun ne oikeat tulokset tehdään vasta kisoissa.

Toivottavasti saa paikkansa kuntoon, jos heikko tulos siitä johtuu. Odotan paljon tältä tyypiltä.

Weak: -Ai että oikein vituttaa jonkun nettiin postaamat treenivideot. No nehän kannattaa siinä tapauksessa jättää katsomatta, jos ne noin kovaa mielipahaa aiheuttaa että oikein vituttamaan pistää. Mun makuun nuo Mendesin videot on kaikki kerrassaan loistavia pätkiä, tekemisen meiningiä ja rauta liikkuu.

Muuten, vituttiko sua nuo videot ennen nuita kisoja vai alkoiko vitutus vasta sitten, kun mies ei onnistunutkaan/pystynytkään nostamaan tasollaan loukkaantumisesta johtuen?

Mä ainakin odotan suurella innolla että Mendesi ja Koklaevi pääsis Pekingissä lavalle nostamaan. Kummasti toisi lisää mielenkiintoa kisoihin pari tuollaista persoonaa siellä monien "naamattomien" seassa.

Mä ainakin odotan suurella innolla että Mendesi ja Koklaevi pääsis Pekingissä lavalle nostamaan. Kummasti toisi lisää mielenkiintoa kisoihin pari tuollaista persoonaa siellä monien "naamattomien" seassa.
Mun mielestä on hyvä että kyseiset kaverit pistävät noita videoita nettiin. Itse ainakin mielenkiinnolla seuraan noita videoita.

Yleensä noi painonnostajat pistävät erittäin vähän nimittäin noita videoita ja sitten nähdään pelkästään kisanostoja.

Weak: -Ai että oikein vituttaa jonkun nettiin postaamat treenivideot. No nehän kannattaa siinä tapauksessa jättää katsomatta, jos ne noin kovaa mielipahaa aiheuttaa että oikein vituttamaan pistää. Mun makuun nuo Mendesin videot on kaikki kerrassaan loistavia pätkiä, tekemisen meiningiä ja rauta liikkuu.

Muuten, vituttiko sua nuo videot ennen nuita kisoja vai alkoiko vitutus vasta sitten, kun mies ei onnistunutkaan/pystynytkään nostamaan tasollaan loukkaantumisesta johtuen?

No, Koklayevia ei siellä ainakaan nähdä, ja tällaisilla suorituksilla ei välttämättä Mendesiäkään.

Enkä kyllä ymmärrä tuota naamaton-juttua oikein kunnolla. Ennemmin musta tuntuu Mendes naamattomalta kuin joku Udachin, joka on kymmenen vuotta tempaillut päälle kahtasataa kisoissa.

Tuossa Evgenin karjaisu:

http://www.youtube.com/watch?v=INR_qH73RVQ

Ja tässä 2010:n superin tempaus, missä epävirallinen me-mies Salimi vielä Evgenille hävisi:
http://www.youtube.com/watch?v=INR_qH73RVQ

Tottakai ehdottomasti videoita nettiin!! Tarkoitan vaan sitä mainostamista isoilla kirjaimille miten joku on epävirallinen ennätys esimerkiksi. Mutta eikai tuosta sen enempää.

Big Evil: -Juu, huono sanamuoto tuo naamaton, vaikka sen yritin nuiden härpäkkäiden sisään sijoittaakin lieventääkseni tuota huonoa sanamuotoa. Tokihan jokainen lajia seuraava sieltä nostajat tunnistaa ja niin päin pois, mutta monelle lajia ei-niin-tiuhaan seuraavalle, mutta voimailusta kuiten kiinnostuneelle nuo nimet tahtoo olla niitä kohtuu tunnettuja kuiten. Harva painonnostaja nuita harjoitusvideoitaan nettiin juuri laittelee. Sitä tuolla ajoin takaa...

Miksei muuten Koklaa siellä nähdä, siis millä perustein uskallat sen noin varmana sanoa? Eikös se kuiten sinne nyt tosissaan yritä, muistaakseni valko-venäjän tiimissä jossen ihan päin persausta muista?

Miksei muuten Koklaa siellä nähdä, siis millä perustein uskallat sen noin varmana sanoa? Eikös se kuiten sinne nyt tosissaan yritä, muistaakseni valko-venäjän tiimissä jossen ihan päin persausta muista?

http://www.pakkotoisto.com/voimailulajit/21285-painonnostovideoita-55/#post3122924

Gontsharovin mielestä Kokljajev ”on (painonnostajana) jo senikäinen, ettei hänen olisi ollut helppoa ryhtyä mihinkään uusiin haasteisiin”. Päävalmentajan mukaan yhtälö painonnoston ja ”Strongman-showtapahtumiin” osallistumisen välillä olisi ollut hankalaa toteuttaa. Gontsharov jatkaa, että Misha itse ei ollut häneen minkäänlaisessa yhteydessä Valko-Venäjän maajoukkueeseen siirtymisen suhteen (kaiketi ennen marraskuista ”Valeri Shari-cupia”), vaan päävalmentaja sai tietää Kokljajevin suunnitelmista ”hänelle ennestään tuntemattomien henkilöiden kautta”. Gontsharov lisää vielä, että tultuaan käymään Valko-Venäjällä (kaiketi juuri noiden kisojen yhteydessä) ja ”todettuaan, että paljonpa pitää treenata, hän päätti palata kotiin”.

Tuo "paljonpa pitää reenata" kertoo kyllä mun mielestä ihan riittävästi. Kisoihin on noin vuosi aikaa, pitäisi olla sanomattakin selvää ettei samaan aikaan voi strongmaneissa kisata :)

En itse ole perillä noista edustuskelpoisuus asioista, mutta Koklyaev ei saanut Valko-Venäjän kansalaisuuttaa.

Back
Ylös Bottom