WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jenkki voitti painonnoston MM-kultaa työnnössä. Jäi tempauksessa ilman tulosta. Kuinka kauan on aikaa edellisestä yleisen sarjan kullasta? En itse tarkistamatta muista.
 
Jenkki voitti painonnoston MM-kultaa työnnössä. Jäi tempauksessa ilman tulosta. Kuinka kauan on aikaa edellisestä yleisen sarjan kullasta? En itse tarkistamatta muista.
Missä sarjassa tämä tapahtu?
 

View: https://youtu.be/ckafheh4Hh0?si=f0Vl_HXYDywU4-xO


Lashan tuore haastattelu, englanninkielisen tekstityksen saa päälle asetuksista jos ei näy automaattisesti. Lasha toteaa aika suoraan loukkaantumisten alkavan painaa niin, että jatkossa on keskityttävä enemmän kisojen voittamiseen kuin ennätyksien miettimiseen eli voi hyvin olla, että isoimmat kisaraudat on jo nähty. Toki pari päivää sitten nähdyt 210+252 treenihallista kertovat, että ihan kunnioitettavia tuloksia voi edelleen odottaa, vaikka enkat eivät enää paukkuisikaan joka kisassa.
 
Eipä taida olla enää juuri merkitystä venäläisten urheilijoiden kilpailukielloilla. Tuskin ryssät on enää edes muodollisesti mukana missään doping kontrolleissa kun koko maa on pannassa kv kisoista.
 
Jenkki voitti painonnoston MM-kultaa työnnössä. Jäi tempauksessa ilman tulosta. Kuinka kauan on aikaa edellisestä yleisen sarjan kullasta? En itse tarkistamatta muista.
Muutenkin USAlla jo nyt loistavat kisat. Jourdan Delacruz ja Olivia Reeves yhteistuloksessa mitalit. Reeves vielä nuorten ME. Ryan Grimsland lähellä työnnön mitalia.
 
Mihin toi perustuu että raskas ainoo missä noin ei ole?
En osaa muuta sanoa kuin sen että ainoa kovempi eli Lasha(170kg+)on paljon painavampi kuin 80-luvun tykit superissa Taranenko, Kurlovich ja ennen kaikkea Pisarenko(123kg). Toki Gor ei ole merkittävästi isompi (kuin Kurlovich ja Taranenko)ja on tempauksessa kaikkien aikojen kakkonen. Pisarenkon 265kg työntö reilu 120kg omalla painolla edelleen ihan järjetön tulos.
 
Viimeksi muokattu:
En osaa muuta sanoa kuin sen että ainoa kovempi eli Lasha(170kg+)on paljon painavampi kuin 80-luvun tykit superissa Taranenko, Kurlovich ja ennen kaikkea Pisarenko(123kg). Toki Gor ei ole merkittävästi isompi (kuin Kurlovich ja Taranenko)ja on tempauksessa kaikkien aikojen kakkonen. Pisarenkon 265kg työntö reilu 120kg omalla painolla edelleen ihan järjetön tulos.
Oon kyselyiässä, mutta mihin perustuu että tempauksen ME kehittyny enemmän kuin työnnön? Lashan henkilökohtaset ominaisuudet?
 
Back
Ylös Bottom