WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä näyttää kevyeltä hommalta :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa, että saadaan Rigert88:lta videoita! Toivottavasti tulee lisää jatkossa.

Videosta tuli mieleen, että teettekö sarjat aina pudotus maahan -> uusi ote -systeemillä? Käytätkö koskaan remmejä?

aina teen noin...en oikein ole oppinut tempaan remmeillä.. sormilukko tuntuu paljon luontevammalta...

Komiaa oli. Ajattelin itsekin tässä pikkuhiljaa tutustua tempauksen ja riven saloihin. Onko sulla heittää mitää vinkkiä miten sen aloittamisen kanssa? Eli millasta settiä kannattaa alkaa vetämään että tekniikka kehittyis?

Helvetin hyvä suoritus.

Oli kyllä hieno rykäsy! Oksalan SE:t vaan tähtäimeen! Meinaatko pysytellä tuossa sarjassa tulevaisuudessakin?

juu kasivitoseen aion sen 200kg joskus työntää niin siellä pysytään..ja oonhan mä ali:n työnnön ennätyksen jo vieny ;) 186kg..viime toukokuussa..nyt on ylöstyönnön tekniikkaa muutettu paljon niin uskosin että sm-kisoissa se alkaa olla jo kunnossa..sillon pitäs päästä jo tuota 190kg:a työntään myös ylös..

dynamiitti-Andrei anto kyllä temppuraudalle kyytiä!! :) kiva kakkonen.. harmi että kaveri telo ittensä ennen MM-kisaa..eniten naurattaa kun vertaa tota jätkää esim.Klokoviin,,,andrei on tommonen löysän näkönen pullapoika joka kävelee jopa ujon näköisenä lavalle ja Dmitry(btw. mun suosikkeja) on kireässä kunnossa oleva lihaksikas "karhu" joka karjuu lavalle tullessaan ja vielä enemmän sieltä pois lähtiessään ;) silti andrei on näistä nostajista se kovempi ! ja andrein nostaminen on vielä äärimmäisen näyttävän näköstä :)

dynamiitti-Andrei anto kyllä temppuraudalle kyytiä!! :) kiva kakkonen.. harmi että kaveri telo ittensä ennen MM-kisaa..eniten naurattaa kun vertaa tota jätkää esim.Klokoviin,,,andrei on tommonen löysän näkönen pullapoika joka kävelee jopa ujon näköisenä lavalle ja Dmitry(btw. mun suosikkeja) on kireässä kunnossa oleva lihaksikas "karhu" joka karjuu lavalle tullessaan ja vielä enemmän sieltä pois lähtiessään ;) silti andrei on näistä nostajista se kovempi ! ja andrein nostaminen on vielä äärimmäisen näyttävän näköstä :)
Aramnau muistuttaa kovasti yhtä 80-luvun kovimmista nostajista eli Zakharevitchia. Kummatkin vähän löysän oloisia ja eleettömiä nostajia, silti itse nostot mallikkaita suorituksia.

Aramnau muistuttaa kovasti yhtä 80-luvun kovimmista nostajista eli Zakharevitchia. Kummatkin vähän löysän oloisia ja eleettömiä nostajia, silti itse nostot mallikkaita suorituksia.

Itsekin onnistun puoliksi täyttämään tuon kuvauksen löysällä ja uneliaalla olemuksellani. Vielä kun saisi sen nostopuolenkin kuntoon...

Asiaan, illalla tulee urheilukanavalta klo 21.30 painonnoston seurajoukkuefinaali: http://www.telkku.com/?oid=20091222213059&autoload=true

Tuossa Rigertin koosteessa n. 1:49-1:51 seutuvilla nakyva photo on oma suosikki siihen liittyvan stoorin perusteella, tuohan on silloin jo valmentajaksi siirtyneen Tommy Konon nappaama kuva kun Rigert tepasteli kisojen harjoitusalueelle pelkissa uikkareissa suoraan auringonotosta, tiputti varvassandaalit jalastaan ja tempaisi paljasjaloin samantien 130 kg ilman mitaan lammittelyja, nain meikalaisen nakovinkkelista aivan sanoinkuvaamaton spontaani suoritus, jotain vedonlyontia varmaan joukkuekavereitten kanssa liittyi asiaan, paikkana Sofia, Bulgaria, v. '71.

Kaikki huippu-urheilu aina kiinnostaa lajista riippumatta ja tuo jos mika kuvastaa lajilleen 100% omistautumisesta.

Pat Mendes, aika jässikkä. Hän pelaa myös amerikkalaista jalkapalloa, joten nähtäväksi jää, yrittääkö mies koskaan tosissaan huipulle painonnostossa.

Jos pärjää amerikkalaisessa niin siellä on "vähän" isommat rahat kehissä. Ihan perustarina, että Futis, lätkä, koris, baseball vie lahjakkaimmat urheilijat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom