WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka threadin nimi onkii painonnostovideoita, niin kysynpä kuitenkii: Missä ja millon kilpaillaan tänä vuonna painonnoston EM ja MM kisat? Ja onko tietoo näyttääkö eurosport totuttuun tapaan kisat?

EM-kisat 14.04.2007- 22.04.2007 Strasbourg Ranska

MM-kisat 16.09.2007- 26.09.2007 Chiang Mai Thaimaa

Siitä minulla ei ole tietoa näyttääkö Eurosport.

Jees, EMmät jo kolmen viikon päästä :) MM kisatkii jo syyskuussa, normaalistihan ne on siinä loka-marraskuussa.

Tuosta Eurosportista vielä, että minulla oli aina tapana nauhoittaa kisat kun ne tuli. Sitten kun muutin niin minulla ei ole koko Eurosporttia ja kun kävin Oulun Puhelimelta kysymässä, niin sanoivat etten voi saada koko kanavaa. Olen yrittänyt etsiä noita viime syksyn MM-kisoja, mutta kaikki sanoo, että katsoivat kyllä, mutta eivät nauhoittaneet. Minua vituttaa kun en näe noita kisoja. :curs: :wall:

Noista Arandan kyykyistä tulee mieleen, että kuinkahan moni saman painoluokan voimanostaja pystyy vastaavaan, vai pystyykö kukaan? Niin helposti tulee tuo 285 kg, että maksimi lienee yli 300 kg. Siihen kun vertaa esim. Ove Lehdon 320-330 kg:n raw-kyykkyjä ja muistetaan, mitä Ove on kisoissa nostanut...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom