Painonnoston pikkusarjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juuso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
55
Moro!
Onko ukkoja tippunu rivistä, pitkään aikaan ei oo näkyny lavoilla mm Toni lintulaa, Jykä ja Jake Wellinkiä, Kaikkonen, Kuusisto, Tokola, Hyry ja monet muut on loikannu ylempiin sarjoihin. Onko kellään tietoo, vai onko taso vaan karusti romahtanu??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ainakaan 62kg:ssa ei taso romahda mihinkään,, Torven sami tehny 98kg ja 116kg tänä syksynä, lähdekorpi samoissa romuissa liikkuu, mukkalan matias nousee nuorimpana kohti samaa taso.,. ja ainakin welligin jake reenaa kyllä edelleen ja on varmasti sm-kisoissa mukana. viiskutoseen sais kyllä tulla vähän uutta polvea mutta ongelma on vaan se ettei mittasuhteiltaan siihen sarjaan sopivia kaverereita meinaa löytyä jos ei kyllä muutenkaan noi nostajamäärät kovin hyviä ole..

Zone-sarja -42%
Moro!
Onko ukkoja tippunu rivistä, pitkään aikaan ei oo näkyny lavoilla mm Toni lintulaa, Jykä ja Jake Wellinkiä, Kaikkonen, Kuusisto, Tokola, Hyry ja monet muut on loikannu ylempiin sarjoihin. Onko kellään tietoo, vai onko taso vaan karusti romahtanu??

Toni Lintula teki torstaina 21.10. kansallisissa kilpailuissa 185 (85+100) kilon yhteistuloksen 62:een. Toni on vastikään aloittanut treenaamisen monen kuukauden tauon jälkeen (on ollut mm. erilaisia loukkaantumisia), joten tuloskunto ei ole aivan huippuluokkaa. Uskoisin, että Lintula ehtii maaliskuisiin SM-kisoihin palata omalle perustasolleen, 230-240 kilon yt-rautoihin. Onhan 62-kiloisissa tällä hetkellä noin 210 kilon tekijöinä Sami Torvi ja Matias Mukkala sekä Arto Lähdekorpi.

Viiskutosessa taso on sen sijaan melko vaatimaton. 20/23-vuotiaiden Suomen mestaruus voitettiin alle 140 kilon yhteistuloksella. Tällä hetkellä paras 56-kiloisten suomalaisnostaja taitaa olla Kuusankosken ikämies Timo Toivonen. Voi tietenkin olla, että SM-kisoihin joku laihduttaa alimpaan sarjaan helpon mestaruuden toivossa. Matias Mukkalahan on sarjan hallitseva Suomen mestari, mutta hän on jo tosiaan siirtynyt pykälää ylempään painoluokkaan.

Muuten Wellingin Jykä kävi tossa pari viikkoo sitten salilla kahen vuoden reenitauon jälkeen ja teki 63 painoilla 92,5+120. On se vaan niin väärin että lahjattomat joutuu tekeen hulluna töitä ja toiset vaan tulee ja tekee enemmän :)
Niin ja kai Kilposen Petekin voidaan laskee viä pikkusarjalaiseks, teki tänään jv-kisoissa 95+120.
Ite oon matkalla näillänäkymin viiskutosiin (paino nyt 68) ja tulokset ilman värikynää ja todistajien läsnäollessa 110+140, mutta eiköhän ne tipu taas laihdutuksen muötä sinne 85 ja 100 kg:oon :)

Muuten Wellingin Jykä kävi tossa pari viikkoo sitten salilla kahen vuoden reenitauon jälkeen ja teki 63 painoilla 92,5+120. On se vaan niin väärin että lahjattomat joutuu tekeen hulluna töitä ja toiset vaan tulee ja tekee enemmän :)
Niin ja kai Kilposen Petekin voidaan laskee viä pikkusarjalaiseks, teki tänään jv-kisoissa 95+120.
Ite oon matkalla näillänäkymin viiskutosiin (paino nyt 68) ja tulokset ilman värikynää ja todistajien läsnäollessa 110+140, mutta eiköhän ne tipu taas laihdutuksen muötä sinne 85 ja 100 kg:oon :)

Sopiiko kysyä että miksi ihmeessä tuo tiputus? :wtf: Tolla tuloksella voittaa tällä hetkellä kuusysinkin kun ketään kovia tuskin tiputtelee seiskaseiskasta..

Perhana ne tulokset tais ollakin vaan unta vanhoista hyvistä ajoista, kun olin tossa viime perjantaina nostamasssa TaSin jv-kisoissa ja tulokseks tuli huikeet 90+115.
Vai olisko näin vahnemmalla iällä iskenyt toi armoton kilpailujännitys :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom