Painonnostoa -II----II-

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Osaako joku sanoa onko mulla oikeasti oikeassa olkapäässä vamma (joskus aikoja sitten oli hetken kipeänä kun kaaduin), loppuuko voimat vai onko tekniikassa vikaa? Ja mitä asialle tehdä?
Overhead squatista ei tahdo tulla mitään koska jos painoa on vähänkin niin seistessä homma on ok, mutta heti kyykistämään lähdettyä oikea olka tahtoo muljahtaa jotenkin oudosti ja painot tippua siltä puolelta eteen. Välillä vihlaisee ikävästi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mun on pakko kehua tätä lajia itelläni hajos selkä viimekesänä (kaksvälilevyn pullistumaa) nyt kävin pari viikkoo sit kysymässä tekniikka neuvoja ja ohjelmia eräältä entiseltä mestarilta ja nyt kun oon niitä tehnyt niin on selkä kivut hävinnyt lähes kokonaan liekkö ne liikkeet vahvistaa niin paljon selkää et siitä johtus mut hyvin toimii

Löytyykö foorumilta ketään painonnostajia?? Ite alotin n. kuukaus sitte painonnoston ku lopetin kestävyysjuoksun. ...Semmosta vaaa että minkälaista ohjelmaa löytyy?

En ehkä kutsuis itseäni painonostajaksi koska olen vain harrastaja ja painonosto urheilu fani...

mun ohjelma joka tosin on hyvin joustava...

päivä 1. rinnaleveto, olkapääpunnerrus tangolla seisten, takakyykky

päivä 2. tempaus, takakyykky, kädet mitä huvittaa

jos en jaksa kyykätä niin sit teen kummatikin painonostoliikkeet yhtä aikaa

tempaus, rinnalleveto, kädet mitä huvittaa

kun kyllästyn rinnalle vetoon ja tempaukseen

päivä 4. "päänpäällä kyykky"? etukyykky, punnerrus seisten

Plus kahvakuulaalla pientä hikeä hengästyttävää liikuntaa painonostotreenin jälkeen.

2 - 3 treenii viikossa

rinnalle veto ja tempaus pelkkiä ykkösiä paitsi kun ne tehään seisoma asennosta( hang clean) niin 1-3 toistoon.

raakana ei koskaan

painonnosto alkeet miten mulle on opetettu missä järjestyksessä opetella noit perus liikkeitä ym

Löytyykö foorumilta ketään painonnostajia?? Ite alotin n. kuukaus sitte painonnoston ku lopetin kestävyysjuoksun. ...Semmosta vaaa että minkälaista ohjelmaa löytyy?

päivä 2. tempaus, takakyykky, kädet mitä huvittaa

jos en jaksa kyykätä niin sit teen kummatikin painonostoliikkeet yhtä aikaa

tempaus, rinnalleveto, kädet mitä huvittaa

kun kyllästyn rinnalle vetoon ja tempaukseen

päivä 4. "päänpäällä kyykky"? etukyykky, punnerrus seisten

Plus kahvakuulaalla pientä hikeä hengästyttävää liikuntaa painonostotreenin jälkeen.

2 - 3 treenii viikossa

rinnalle veto ja tempaus pelkkiä ykkösiä paitsi kun ne tehään seisoma asennosta( hang clean) niin 1-3 toistoon.

raakana ei koskaan

painonnosto alkeet miten mulle on opetettu missä järjestyksessä opetella noit perus liikkeitä ym

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hieman sama vaikutus kuin vastuskumeilla. kyykyssä esim. pohjassa kevyempää ja kohti pintaa käy raskaammaksi. ei sovi painonnostoliikkeisiin juurikaan niin hyvin. lähinnä kyykyt ja vedot... miksei penkkikin :D pul pul pul...

hieman sama vaikutus kuin vastuskumeilla. kyykyssä esim. pohjassa kevyempää ja kohti pintaa käy raskaammaksi. ei sovi painonnostoliikkeisiin juurikaan niin hyvin. lähinnä kyykyt ja vedot... miksei penkkikin :D pul pul pul...

Jos metallipainoilla tehdään, niin vastus on kokoajan sama, koska metallit ovat vettä tiheämpää ja tangon/levyn noste ei vaikuta käytännössä ollenkaan.

kas-vain: sopii mulle. oletus vain. fysiikan oppitunti siis heheee... anyway saattas olla aika hankalaa suurimmassa osassa punttisaleista selitellä, että vienpäs tästä kasan teidän levyjä tonne jorpakkoon, kun meinaan vähä treenailla...
:D :D

1992 tuli Olympialähetyksen yhteydessä pätkä Werner Gunthorin treeneistä. Treenasi veden alla. Muistelisin, että vammat pakottivat miehen kokeilemaan vaihtoehtoisia treenejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom