Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rokuai sanoi:kun tekee voimanostoa,tuleeko siinä vaan voimaa lisää vai kasvavatko lihakset minkäänlaisiksi.. kun eikös paino ole tarkoitus pitää mahdollisimman alhaisena?
En tiedä mieten olisi turvallisuudn laita sitten, tulisiko loukkaantumisia ym.jarze sanoi:Yep, ja nimenomaan raw-nosto.
Jos ei paikat kestä, niin sitten on liikaa rautaa Taas voitais ruveta vertaamaan painonnostoon, mutta enpä taida viitsiä. Mun mielestä toi kuulostaa aivan pimeeltä ajattelulta, kun puhutaan ettei paikat kestä esim. ilman paitaa nostoa. Sitten nostetaan vaan sen verran, että kestää ne paikat. Ei kuitenkaan varustesotaa pystyyn tällä kertaa.ojuni sanoi:En tiedä mieten olisi turvallisuudn laita sitten, tulisiko loukkaantumisia ym.
niin no, ei tuo ny mikään mahoton suoritus mun mielestä ole, kun ittekki vedin tossa ehkä 17veenä 90kg rinnalle aivan sairaalla tyylillä ja taustalla suunnilleen pelkkää penaa. Ukolla taas ihan kohtuu tuloksia ollu yleisurheiluissa tuolloin mm. seiväs, 100m, pituus, korkeus, kuula...että ihan sähäkkää treeniä varmaan ollu kuiteskin. Aikaahan tosta on 40+ vuotta, joten aikakin voi jotain kultaa.. :Ddeadbeef sanoi:Tuota satkun työntöä saksityyliin ilman punttitreeniä ei kyllä kannata uskoa...
jarze sanoi:niin no, ei tuo ny mikään mahoton suoritus mun mielestä ole, kun ittekki vedin tossa ehkä 17veenä 90kg rinnalle aivan sairaalla tyylillä ja taustalla suunnilleen pelkkää penaa. Ukolla taas ihan kohtuu tuloksia ollu yleisurheiluissa tuolloin mm. seiväs, 100m, pituus, korkeus, kuula...että ihan sähäkkää treeniä varmaan ollu kuiteskin. Aikaahan tosta on 40+ vuotta, joten aikakin voi jotain kultaa.. :D
aaha..no mulla ainakin toi saksaaminen tulee aivan luonnostaan, kun pitää ylöstyöntää. Rinnallevedossa taas on hemmetin vaikeeta tuo allemeno. musta todella vaikeempaa, kun tuo työntövaihe. Ukko mulle on yrittäny tota työntöä ja rytmikkyyttä siinä opettaa ja totes ton saksaamisen olevan helppoa, mutta kyykkyyn vedettäessä pitää kuulemma olla NOTKEA(? ), eikä se häneltä onnistuis mitenkään. Ukko ei siis ole tota painonnostoa koskaan treenannut, mutta jonkun kerran kokeillut maksimit ja TIETÄÄ TOTTAKAI (niinkuin aina kaiken ) kuinka se pitää tehdä .nyt menee kyllä taas niinArmas sanoi:Niin, epäilyshän tuossa taisi enemmänkin liittyä siihen saksattuun ylöstyöntöön. Rinnalle voi perusvahva jäpikkä ilman punttitreeniäkin sen 100 kääntää kun tekniikkana on survomalla suoritettu myötäotehauiskääntö, mutta saksaamalla sitä romua ei suorille kyllä saa. Saksaamalla suoritettu ylöstyöntö on teknisesti ja motorisesti niin vaikea liike, ettei siitä kylmiltään mitään tule vaikka voimaa olis mitenkuten ;)
ilkkahy sanoi:Suorille työntäminen lienee 60-70kg paikkeilla jos sitäkään, kun noissa ojentajissa ei ole puhtia nimeksikään.
ilkkahy sanoi:Jotain semmoista jaloa tossa painonnostossa kyllä on joka puuttuu voimanostosta.