Painonnosto-kurssi pääkaupunkiseudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vond
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
(En löytänyt searchillä mitään joten pahoittelen jos löytyy jo vastaavia threadejä)

Kuka järjestäisi painnostokursseja pääkaupunkiseudulla (mieluiten Hki keskusta/Espoo) aikuisille aloittelijoille? Kävin painonnosto.fi-sivustolla mutta en oikein löytänyt vastauksia sieltäkään, eikä googlestakaan ollut apua. Olen itse yrittänyt videoiden ja kirjojen avulla opetella nostoja mutta kaipaisin (paljon) lisää neuvoja nostoihin.
Vaihtoehtoisesti henkilökohtaisen coachin palkkaaminen voisi olla myös aika pop, riippuen kustannuksista. Mistä sellaisia löytää, ja missä pääsee treenaamaan oikeanlaisessa ympäristössä? Kaupallisilla saleilla kun tuo painojen pudottaminen ei oikein kerää ihailevia katseita :)

Kiitos.

Helsingin Atleettiklubilla ainakin aikoinaan oli moista toimintaa, mitenköhän nykyään?
Ruskeasuon hallilla ollut myös moista toimintaa.

Soittelin aiheesta Herakles / Mika Tiaiselle tässä muutama viikko sitten ja heillä on ainakin toistaiseksi punttikoulut jäissä. Järjestävät kuitenkin kaikille halukkaille ohjausta punttikoulu päivinä.

Jos vois samalla käyttää tätä triidiä hyväkseen kyselemällä, missä pk-seudun saleilla voi tehdä painonnostotreeniä? Kyselin tuolla kaupungit-osiossa, mutta sinne ei taida monet katsella.

Jos vois samalla käyttää tätä triidiä hyväkseen kyselemällä, missä pk-seudun saleilla voi tehdä painonnostotreeniä? Kyselin tuolla kaupungit-osiossa, mutta sinne ei taida monet katsella.
Ite teen V.oimapuodilla pitäjänmäellä. Salilta löytyy Eleikon tanko ja kunnon painnonnosto painoja 130kg asti. Muutkin painot kumipinnotteisia mutta ei niin hyviä.

Ruskeasuon urheiluhallilla on painnonostosali, jota eri pn-seurat käyttää. Liikuntamyllyssä on ihan hyvät painonnostovehkeet, tosin yleisurheilupuolella, joka on usein varattuna yu-seuroille. Töölön kisahallilla on myös hyvät tangot, mutta tilaa nihkeästi ja tälläiset heikot miehet, kuten minä, saa välillä ettiä pienempiä levyjä kissojen ja koirien kanssa. Muitakin paikkoja löytyy, mutta niissä en ole itse käynyt.

Itse kävin viime keväänä tuon Herakleksen järjestämän painonnostokurssin ja olin erittäin tyytyväinen (ja ei, en ole enää mikään skidi tai teini ja hyvin pääsin kurssille) :) Herakleksen järjestämä kurssi oli myös erittäin edullinen verrattuna vaikka crossfit -salien järjestämiin. Olen sitten jatkanut Ruskiksella käymistä, porukka on mukavaa ja tulee mielellään neuvomaan, katsoo liikeratoja ja tulee varmistamaan esim. kyykätessä. Kisahallilla tulee myös käytyä ja sopu sijaa antaa ruuhkapäivinä... Vitosen kiekkoja saa tosin välillä etsiä kissojen ja koirien kanssa -> Aina välillä joutuu menemään penkkaajien luo, että kuule... Saisinko nuo pahvivitoset, niin saat tästä nämä metalliset :rolleyes: Myös naisten tanko on välillä hukassa tai viety vatsalihasten rullailuun... :rolleyes: Nooh, onneksi mulla ei oo aina niin kiirus, mutta tavaroiden palauttaminen olisi ihan jees taito omaksua :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostellaan taas vanhaa ketjua ylös.

Onko kellään tietoa, järjestääkö mikään seura tai taho nyt keväällä painonnoston peruskursseja aikuisille Helsingissä?

- - - Updated - - -

Nostellaan taas vanhaa ketjua ylös.

Onko kellään tietoa, järjestääkö mikään seura tai taho nyt keväällä painonnoston peruskursseja aikuisille Helsingissä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom