Painon nousu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0kkie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen siis 20v 184cm, 72kg ja aloitin treenaamisen kunnolla n 1,5kk sitten, syön n. 3500kcal per päivä (30-60g proteiinia joka 3,5 tunti) ja paino ei silti nouse, aineenvaihtuntani on todella tehokas ja haluisin saada tuloksia nopeammin kun mitä nyt tulee käyn salilla 4-5 krt viikossa ja hoidan siellä koko kropan n tunnissa. Pitäisikö nostaa kalorimäärää per päivä vähintään 5000 ja millä saisin helposti nuo plus 1500 kun käyn kummiskin 9h/pv töissäkin. EN juo limua tai syö mitään herkkuja, roskaruokaakin vältän.

Kiitos kaikille avusta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuullostaa vähän ihmeelliseltä, että noilla mitoilla ei paino nouse jos syö 3500kcal.
Laita vaikka jonku päivän ruokailut näkyville niin ihmetellään sitte :)

Ja tuo treeniohjelmaki taitaa olla täys susi

Juu, liikaa treeniä ainakin. Ja pistä eilisen ruokavalio tähän, monet laskee kalorit aivan vituilleen.

n. perus ruoka päivässä

herään 12:30, juon 50g protein shaken, miniovitalin vitamiinishotin, energiajuoman ja jonku leivän, siitä n. 4 tuntia meen töissä syömään lentokentälle jossa on aina 3 eri valintaa ruualle ja saa suuret annokset, sieltä saa esim: 300g riisiä, 300g kanaa 3 sämpylää ja vettä ja marjamehua + normaalia salaattia, siitä toiset 3 tuntia ni meen töistä suoraan salille, siellä vietän vaikka 1h15min, salilta suoraan suihkuun ja taas iso annos, esim 450g kanaa pastan kanssa ja siihen sekoitan myös fetaa ja raejuustoa mukaan, sitten ennen nukkumaanmenoa yhen - 2 aikaan yöllä esim maksalaatikko 400g + puolukkahillo 50g ja fast protein suklaa 250ml juoma, ja kotona viettämässäni ajassa fun light mansikka sokeritonta mehutiivistettä runsaasti veden kanssa ja lisään vähän kreatiinia sekaan.

Aamupalaan voisi panostaa enemmän. Kaurapuuroa maitoon tehtynä ja imeyttää oliivi/rypsiöljyä hiutaleisiin ruokalusikallisen, lisäks täysjyvä ruisleipää johon paljon rasvatonta lihaa ja rehuja+prode shake+minivita ja tuoremehua.

Lisäksi hiukan jakaisin pääaterioilta proteiinikuormaan muilla aterioille.

Mun ei tee ikinä yhtään mieli ruokaa aamusin :/ ja oon tottunu heräämään aina vaan joku 15min ennen lähtöä. Pitää vähä muuttaa tottumusta puuroa en kyllä varmaan saa ikinä vedettyä aamusin. Juonko vettä tarpeeksi esim tona päivänä mitä kerroin tohon eka lasi vettä esim vasta 4h heräämisestä?

Itsellänikään ei mene alas tarvittava määrä puuroa aamulla syömällä. Heitän hiutaleet sheikkeriin ja vedenkeittimestä kuuma vesi päälle, mehukeitto sekaan ja juomalla alas, vaivatonta.

Zone-sarja -42%
Itestä kuulostaa kyllä kummalliselta miten voit olla juomatta vettä noin kauan heräämisestä. Itellä menee niin, että aamukuselle jonka jälkeen heti n. 0,5L vettä ihan ensimmäiseksi, sitten aamupalan kimppuun. Vettä menee ensimmäisen kahden hereillä olo tunnin aikana n.1,5-2L, jonka jälkeen about saman verran vielä tasaisesti päivän ajan. Itsekkin olin ennen huono syömään aamuisin, mutta kun sen tavan vain väkisin opetteli, niin kyllä nykyään ihmetyttää miten joskus on voinut skipata aamupalat kokonaan...

Eikös toi kuiva keho ja nestevajauskin jo voi helposti teettää ongelmia painonnousun ja lihaskasvun suhteen ?

Itestä kuulostaa kyllä kummalliselta miten voit olla juomatta vettä noin kauan heräämisestä. Itellä menee niin, että aamukuselle jonka jälkeen heti n. 0,5L vettä ihan ensimmäiseksi, sitten aamupalan kimppuun. Vettä menee ensimmäisen kahden hereillä olo tunnin aikana n.1,5-2L, jonka jälkeen about saman verran vielä tasaisesti päivän ajan. Itsekkin olin ennen huono syömään aamuisin, mutta kun sen tavan vain väkisin opetteli, niin kyllä nykyään ihmetyttää miten joskus on voinut skipata aamupalat kokonaan...

Eikös toi kuiva keho ja nestevajauskin jo voi helposti teettää ongelmia painonnousun ja lihaskasvun suhteen ?

Juon 0,5L energiajuoman ja 0,5L proteiinijuoman, mutta vettä ei kyllä tuu juotuu ollenkaan, jostain luin että janon mukaa ku juo ni ei tuu ongelmia, mutta siks kysyinki, että mun tapauksessa ei taida riittää ku ei noiden jälkeen jano ole...

- - - Updated - - -

ja eilen tais mulla toi treenirytmi näyttää että övereitä oon vetänyt, oksensin 5min siitä ku lähin salilta 2 kertaa. En tiedä oliko silläkin jotai tekemistä asian kanssa että oli menny unet perseelleen aikasempana yönä ja vatsa ihan täynnä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis ootko sää ihan tosissas vai nykyajan muoti-ilmiö a.k.a trolli? Ensinnäkin miksi juot energiajuomia? Toisekseen janon mukaan EI juoda, sillon kun alkaa janottamaan on jo myöhäistä, kun kroppa ilmoittaa janosta, olisi pitänyt juoda jo kauan sitten. Etkö juo edes treeneissä?

Ensi töiksesi ala juomaan vettä niin, että pitää käydä tunnin välein kusella ( aamuisin suositellaan puolentunnin välein ). Ruokaohjelmaasi en jaksa edes katsoa, koska on niin saatanan vaikea lukuista tekstiä.

Oksennus saattaa viitata myös kovaan treeniin esim. Jotkut oksentaa monestikkin kovan jalkatreenin jälkeen, joitain taas ei ala oksettamaan.

Vastaus: Et juo tarpeeksi vettä

Treeneissä juon ja oon alkanu juomaan kokopäiväsesti, kiinnitin huomiota että
Millon tulee paha olo nii huomasin että just jalkatreenissä tulee oksettava olo :/

No vaiha nyt tuota treeniohjelmaa ainakin, ihan turhaa vedät yksjakosella jos käyt 5x vko salilla. Ja energiajuomathan nyt on ihan sama asia kun limsat, mitä et juo kuulemma.

Ruokaa tuossa ei ole nimeksikään. Itse samoista pituuksista ja kiloista lähtenyt joskus muinoin ja söin n.2x enemmän kuin sinä. Painoa tuli silti "vain" n.1kg viikossa.

Painoa tuli silti "vain" n.1kg viikossa.

Toi on ihan liian nopee tahti.

Mut voisin tästä tiivistetysti sanoa, että sulla on kaikki ihan perseellään. Proteiinijuomia ei kannata juoda oikean ruoan sijasta. Ja muutenkin bulkilla jos tarpeeks syö ni sitä proteiinia tulee ilman niitä juomiakin jo liikaakin. Jos treenaat koko kehon kerralla läpi, et voi seuraavana päivänä treenata sitä uudelleen. Ruokaa täytyy syödä paljon ja kunnollinen aamupala kuuluu siihen. Unirytmit on myös aika huonot, pitäis periaatteessa mennä aikasemmin nukkumaan ja herätä aikasemmin, mut tähän syyllistyn itsekin tässä lomalla eikä sillä mitään oikeeta merkitystä ole, jos riittävästi kuitenkin nukkuu.

1kg viikossa ois suunnillee sellanen tavote, mitä en nyt saanu, sain 3viikossa 1kg ja siihen en ollut tyyväinen. Lisäks oon alkanu lisää kilon jogurttii joka päiväseks mistä tulee vielä extraa 800-880 kcal. Pitää koittaa syödä vielä vähän lisää, vaikka tuntuu nytkin että kaikki vapaa-aika on syömistä :D. Tajusin myös ton että koko kroppa 5x viikossa ei ollut fiksua, mulla oli ma,ti,ke 3pv putkeen mikä alko tuntua vitun paskalta ja turhalta, joten vaihdoin että 3x viikossa koko kroppa ja panostan nyt vielä siihen enemmän että joka kerta on erittäin tehokasta!

Lisäksi kellään mitään apua siihen miten ei tulisi niin helvetin paha olo ku vetää esim jalkatreenia kovalla sykkeellä. Onko siihen jtn jekkukonsti apua? Mä oon nyt joutunu pitää hetken taukoa että syke laskee ja sitten jatkaa, kun alkaa oksettamaan = / Vai onko tää vaa sellane juttu että kuuluu treeniin.

koita vaihtaa treeniohjelmaa, koko kroppa tunnissa omasta mielestäni kertoo tarpeeksi treeneistä.. koita tehdä monta sarjaa yhdelle lihakselle eri liikkeitä ja jaksota treenit vaikka 2jakoseen 4kertaa viikossa.. lihaa alkaa varmasti tarttumaan jos tosiaan syömäpuoli on kunnossa ja rasitat vaan tarpeeksi niitä lihaksia
+ 1kg 3viikossa kuulostaa omaan korvaan ihan hyvältä jos et yritä vetää jotain sikabulkkia. lisää safkaa vaan jossei tuo kerta ole riittävästi

Mikäs vika on "koko kroppa tunnissa" -käsitteessä

Tunti on aika ideaali pituus salitreenille. Niin 1-, kuin useampijakoisissakin ohjelmissa. Koko kropan treenissä ei pidä olla yhtään useampaa liikettä tai sarjaa kuin esimerkiksi rinta-hauis -treenissä.

Mikäs vika on "koko kroppa tunnissa" -käsitteessä

Tuntu on aika ideaali pituus salitreenille. Niin 1-, kuin useampijakoisissakin ohjelmissa.
yksijakosella tuntiin ehtii tehdä luultavasti lähinnä vaan pääliikkeet. tietysti riippuu roikkuu siitä että mitä siellä oikeasti tehdään..
täsmentävillä treeneillä saataisiin aikaan lisää rasitusta ja enempi sarjoja. näitä ei kuitenkaan tunnissa ehdi tehdä (tuskin ainakaan) jossei kyseessä sitten ole oikea vauhtihirmu ja vesipeto.
edit: niin ja pääliikkeethän voi riittää suurelle osalle ihmisistä, sitä en väitä.

Back
Ylös Bottom