Painoindeksi / tulokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DIO
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

DIO

Kaverini leijuu kun saa 83 kiloisena 120 penkistä ja minä, myöskin 83 kiloisena, saan vain 105. Ero on vain että kaveri on 162cm pitkä kun taas minä 189cm.

Eli tuli mieleen suhteuttaa tulos painoindeksiin:
http://painoindeksilaskuri.com/
Minulla siis indeksi 23,2 ja penkkimaksimi 105. Kaava voisi olla että tuo penkki maksimi jaetaan indeksin kymmenesosalla eli: 105 / 2.32 = 45,3
Kaverillani olisi tuo lukema 38, eli olisin pituuteni suhteutettuna "vahvempi".

Jos jaksatte niin laittakaa omia "tuloksianne".

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pituus 172cm
paino 83kg
painoindeksi 28.1
Penkkimax. 165kg( ei taitas kyllä tältä istumalta iirrota. =) Mut 160kg tuli viime reeneissäkin)

Tulos: 58,71

Jos oletetaan että rasvat on samat, niin kaverillasi on enemmän lihasta (=voisi olettaa että hän on silloin myös vahvempi).

Mitäs täällä taas laskeskellaan kuka on paras :D Haha tulee pahasti mieleen se yksi painonnosto keskustelu missä Darwin tuli huutelemaan noita suhde juttuja :D

pituus 180
paino 80
mave: 140
BMI: 24,7

140/2,47 = 56

Mistäs sä tuon maven tuohon ruotaasit kun oli kyse penkistä?

Kaverini leijuu kun saa 83 kiloisena 120 penkistä ja minä, myöskin 83 kiloisena, saan vain 105. Ero on vain että kaveri on 162cm pitkä kun taas minä 189cm.

Eli tuli mieleen suhteuttaa tulos painoindeksiin:
http://painoindeksilaskuri.com/
Minulla siis indeksi 23,2 ja penkkimaksimi 105. Kaava voisi olla että tuo penkki maksimi jaetaan indeksin kymmenesosalla eli: 105 / 2.32 = 45,3
Kaverillani olisi tuo lukema 38, eli olisin pituuteni suhteutettuna "vahvempi".

Jos jaksatte niin laittakaa omia "tuloksianne".

Eikä tuota voi edes verrata painoindeksiin. vai sanotko kaverille että "jos olisin 20cm lyhempi niin nostaisin samanverran" oot vaan heikompi joten kyllä kaveris ihan syystä leijuu:)

Joillakin tuntuu olevan pakollinen tarve kaikennäköseen egoiluun..
Tässähän yritetään ihan selvästi kompensoida sitä että on vähemmän lihaksia. Painoindeksi on nimittäin tässä harrastuksessa se viimenen asia mitä pitäisi katsoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosiaan, tyhmin idea pitkästä aikaa tämä painoindeksin ja penatuloksen vertailu.

83 ja 120 on parempi kun 83 ja 105

ei siinä voi selitellä indekseillä

No onhan tuossa nyt melko väkevä pointti siinä, että 20 senttiä lyhyemmällä samanpainoisella kaverilla on suhteessa aika perskeleesti enemmän lihaa, mikä useimmiten viittaa huomattavasti isompiin tuloksiin vielä kun vivutkin ovat tuntuvasti lyhyemmät.

No älkää nyt ottako kaikkea niin tosissaan, ihan hauska juttuhan tää on :) Oma indeksitulos on suunnilleen 55.

Zone-sarja -42%
Eli tuli mieleen suhteuttaa tulos painoindeksiin
Kannattaa ihmeessä suhteuttaa tulos myös tangon kulkemaan matkaan. Veikkaan että sun kohdalla tanko liikkuu pitemmän matkan, joten laskepas "tangon kulkema matka senteissä x kilot" niin voit saada myös itsellesi edukkaan tuloksen.

Pituus 177 cm
Paino 78 kg (aamupaino, penkkiä nostelen yleensä kilon raskaampana illalla)
Painoindeksi 24.9
Penkkimax. 100 kg
Tulos 40,16

Olen myös kaveriasi "vahvempi" ja näköjään voit kertoa sille, että pakkiksella kaikki on sitä vahvempia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom