Painoa tullu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cypixx
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
43
...vaan ei massaa, olen hämmentynyt :-) Olen kuukauden käynyt salilla 3-4*vko, ja popsinut Fastin massaa ja protskuja, painoa tullu 7 kiloa lisää. Hieman hauis/rinta/selkä kehittynyt, mutta mistä tuo 7 kiloa voi tulla...luulisi et näkyisi edes läskinä :D

Käänny peilin edessä ympäri ja katso hieman alaviistoon. Jospa ne kilot löytyy perseestä niinkuin mulla... :thumbs:

Originally posted by paistijauheliha
Taitaapi vaan olla pojun suolisto täyttynyt ja siitä tuo paino..:jahas:

Tyhjällä mahalla aina menny vaa'alle... :/ Kaipa olen saanu läskiä tasasesti niin ettei sitä voi silmämääräisesti havannoida,heh, en tiiä, mut saatanan laiha mä kuiteski oon 70kiloa :D :D :D I want more!

siis 7kiloa kuukaudessa? vuosi vauhti huimat 84kiloa, onnea!

tuostahan voi pari kiloa olla nesteitä, mutta että seitsemän kiloa...

Originally posted by vitvall
siis 7kiloa kuukaudessa? vuosi vauhti huimat 84kiloa, onnea!

tuostahan voi pari kiloa olla nesteitä, mutta että seitsemän kiloa...

63 kilosta 70kiloon noussu,pituutta 178cm,säälittävää:D Tavote olis saada 85 kiloa vuoden loppuun...:) Ehkä nestettä voi olla, ehkä läskiä, mutta en usko et ainakaan lihasta olis tullu kiloa enempää, heh :)

Hahah, asiallinen bulkki. Way to go. :kippis1:

Originally posted by cypixx
63 kilosta 70kiloon noussu,pituutta 178cm,säälittävää:D Tavote olis saada 85 kiloa vuoden loppuun...:)

...2004 vois sitten olla se oikea "vuoden loppuun" :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, kävin tossa siskon luona tänään pitkästä aikaa. Se totes viiden minuutin ihmettelyn jälkeen "et onpas susta tullu läski ja miks sun kädet ei näytä enää rimpuloilta, vedätsä jotain" :D

Originally posted by cypixx
63 kilosta 70kiloon noussu,pituutta 178cm,säälittävää:D Tavote olis saada 85 kiloa vuoden loppuun...:)

Just, onnea yritykselle. Puoli vuotta aikaa saada 15 kiloa, hyvä jos vaikka edes 20% olis lihaa.

Originally posted by VahvaJussi
Just, onnea yritykselle. Puoli vuotta aikaa saada 15 kiloa, hyvä jos vaikka edes 20% olis lihaa.

No,okei...75-78 kiloa sitten. Kunhan nykyinen atleettinen olemukseni säilyy,heh heh :)

Originally posted by Mr k.k.
Joo kannattaa miettiä tarkkaan kumpaa haluat, valkosta lilluvaa lihhoo vai punaista raakaa lihaa!!!

Jälkimmäistä löytyy enemmän (aika vähän) ekaa löytyy edelleen sen verran vähän, että lääkäri varmaan laittais kunnon kalorikuurille...hauis sentään kasvanu kuukaudessa 4 senttiä ympärysmittaa, siitä aika tohkeissani olen :D Mä olen perkeleen tyytyväinen siihen etten ole kuiteskaan enää 60 kilonen kusiluikku :) Nyt oon 70 kilonen kusiluikku,hih hih :D Ja silti liian laiha! Kirjoitelkaa edelleen hyviä bodausvinkkejä, oon saanu paljon apua täältä:)

4 senttiä kuukaudessa? Way to go!

Mulla vauhti on lähempänä sentti neljässä kuukaudessa, ja sekin on mielestäni nopeasti! :)

Kyllä sä siitä paksummaksi tulet, kohta sä kiroilet täällä että oiskos dieettivinkkiä, kun on 100kg elopainoa ja mahaa saa keräillä ruuhkabussin lattialta samaan aikaan kun perse karkaa takaovesta... :lol2:

Wau, 100 kiloa ois kiva, kuhan ny ei ihan pelkkää mahaa ois...mul on ollu aina hirvee työ saada painoa lisää, lääkärit siitä huolestu yms. mut ku aloin käydä salilla ja syödä oikein(kiitti pakkotoisto.com!) niin kaikki alko meneen oikeeseen suuntaan :D Niin ja se hauis on vain 38,7 senttiä, eli aika vaatimaton :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom