paino vs tulokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -SS-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Onko pidemmänpäälle huono juttu ,ku sillo 2 vuot sit alotin salilla käynnin (aluks ihan satunnaisesti) paino oli noin 75 kg penkistä nousi jotai 50kg mut nyt penkistä nousee 125kg ja paino on laskenu 70kg(pituuttaki on tullu vähän lisää) oon yrittäny pitää painon 70kg pinnassa vaikka tulokset nousee muissakin laitteissa kuin penkissä... Eli haittaako jotenki et vaikka tulokset nousee ni silti yritän pitää painon samana eli 70kg?Syön kyllä aika vähän ku tuntuu et se kaikki rasva menee mahaan vaikka sitäki treenaan ja tällee kesällä olis iha hieno olla uimarantakunnossa mahanki osalta:D
Vois sit vaiks käyd terassilla kaatamassa parit :kippis1: hyvällä omatunnolla

Miks tosta pitäs olla jotain haittaa? jos haluut voimaa pienellä massalla ni hyvähän toi on, tosin kait se se paino pakostikkin vähän nousee ainaki jossain vaiheessa. Vai? :david:

selvennys

Tarkotin lähinnä sitä et kuinka paljon toi painon "alhaalla pitäminen" vaikuttaa tulosten nousuun/lihasten kasvuun, ku tuntuu siltä (en tarkota tätä ny mitenkää "leijumalla") et voimaa on mut lihaksia ei oikeen ole...

No sit, joku kokeneempi pronostaja voi varmaan kertoa tarkemmin, mut mun mielestä kehitys ois ainaki nopeempaa jos et keskittyis sen painon alhaalla pitämiseen ja mitä lihasten kasvuun tulee ni tommonen voimapainotteinen (oletan näin kun kerran nostat aika paljon painoos nähden) treeni missä koitat pitää massan pienenä ei kyllä oo niin optimaalinen tapa kasvattaa lihaksia :)

Herrajumala kertokaa joku tietäväinen ku emmä osaa kun oon liian pieni.

Joo,kyl se siihe menee et melkei aina on voimapainotteiset treenit... ei siinä massassa mitään vikaa olis jos se näkyis lihaksena eikä läskinä....

No jos vaihdat treeniäs vähän enemmän lihasta rakentavaan muotoon niin en millään jaksa uskoa, että se massa alkaisi läskinä ilmenemään! :confused:
Itse treenailen siinä mielessä, että lihakset kasvaa! Aivan sama nouseeko esim. penkkitulokset vai eivät! :D
Näin tekevät tietääkseni kohtuullisen monet foorumilla pyörivät?

Niin joo ja pitää vielä mainita, että ärsyttää aina tollaset "paljon nousee penkistä"- kyselyt kun ei nyt hirveästi himota edes kokeilla paljonko sieltä nousee. Tosin "pakko"han se on jossakin välissä maksimit kokeilla! ;)

Itse tein sitä monta vuotta,
kuvittelin aina että pitää verrata tulokset 67.5 äijiin... Sehän on hysteeristä toimintaa.

Onko sulla alhainen rasva%? Sehän on muuten aika hot, mutta jos se on jatkuva siitä voi tulla seurauksia jotka ovat vastoin tavoitteitasi, sun kunto voi tulla herkemmäksi, voit tulla jopa helpommin sairaaksi... Alhaisella rasva% sairaus + 5 kilon painonmenetys on luonnollisesti pahempi, kuin tavallisella rasva%:lla.

Aiemmin olin itse hysteerinen, kunnes itse tajusin sen...

Lasketaan West Sidellä että kestäisi noin 5 vuotta saavuttaa se oikea paino jolloin olisi kilpailukykyinen omassa luokassaan. Kaikkien ei tietenkään tarvii olla massiivisia, joten voit itse päättää millaiseksi kehityt, suosittelen itse että annat painon mennä niin kuin se luonnollisesti menee ilman yliylisyömistä tai alialisyömistä.

Itse kuin olen 175cm ja 77kiloa niin tuntuu että eihän se 85 kiloa ole mahdoton, silloin pärjäisi varmaan paremmin tuloksissa, saa nähdä.

En ole ikinä mittauttanut rasvaprosenttia,mut kyl se voi olla alhane,en tiedä... pituus ku on 177cm ja paino 70kg... mut kattellaan mitä tapahtuu....

-SS-

Sä saat vielä nostaa junnuissa jos ikä on oikein profilessa. Osta paita ja reenaa nostaa sillä. Sitte kisoihin. Penkissä 67,5 kilosissa SM-kulta irtos tuloksella 140 kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom