Paino nousee??!!???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TIS
  • Aloitettu Aloitettu

TIS

Joo elikkä oon vielä noob tällä foorumilla.
Ongelma tälläinen paino noussut nyt kesästä 4kk n.10kg! :curs: :wall:
Eli 77,5>87.5 pituutta on 176cm tarkoitus ois pitää paino siinä 82kg
Treenaan 4kertaa viikkoon salilla ja siihen päälle oon pyrkiny tekee 1-3 aeroopista harjoitusta viikkoon (30-90min/lenkki).
Ja syöminen on aika normaalia eli koulussa syön lämpimän ruuan ja sit jotain kevyempää ruokaa kotona, makeita pyrin välttää, ja lisänä sit protsku hiilari palautus juoma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei toi musta nyt kovinkaan kamalaa ole, etenkään jos se ei ole tullut rasvana?
Rasvaton painonnousu on kehityksen merkki. ;)

eli mitä sä kysyt? apua diettiin.. ei pysty käsittää

Yleinen neuvo taitaa olla painon nousulle massakaudella n.puoli kiloa viikossa.Maksimissaan ehkä n.kilo.

En tiedä että mikä on normaali suhde ,mutta jos puolet tai kolmannes painon noususta on lihasta niin ei ole syytä todellakaan huolestua.

Mikäs tuo tavoittelemasi 82kg?

Onkos nyt salitreenisi tarkoituksena vain lihaskunnon ylläpito,vai mikä?

Jos painon nousu (läskinä) on ongelmana terveellä ihmisellä,niin kaloreja vähentämällähän saat tuota painon nousua pidettyä kurissa.
Laihdutus kuurilla pääset sinne tavoittelemaasi painoon.
Pelkkää lihasmassaa on vaikea kehittää,läskiä tulee mukana,sitten taas kiristellään ja aloitetaan massankeräys uudelleen...

Kuinka kauan olet treenannut ja minkä ikäinen olet?

No tarkotusena on lihasmassan/voiman kehittäminen. On tuolla salilla jo muutama vuos tullu väännettyä ja tietoo jonkun verran itse treenamisesta on kertyny.
Mut nyt lähinnä ihmetyttää se että kun syö omasta mielestä aika niukasti(mutta tarpeeksi)niin tuntuu et kaikki mitä syö alkaa kertymään tohon keskivataloon:wall: :wall:
Eli elimistö ei polta ravintoo niikun pitäisi..tai sit tää on niitä musta tuntuu juttuja:D
Joskus aikasemmin oon käyny kilpirauhas testeissä kun epäiltiin et vois olla kilpirauhasen vajaa toimintaa mut kaikki arvot oli ihan normaalit.

Eihän tuo nyt niin kummallista ole?

Mikäli tarkastelet ruokailujasi aloituspostin osoittamalla tavalla, saattaa ylimääräisiä kaloreita humahtaa vatsalaukkua kohti helpostikin.
(Ei ole tarkoitus vittuilla, itsekin syyllistyn moiseen ajoittain)

Ei tarvi nyt niin hifistelemään ruveta, otat vain hiukkasen itseäsi niskasta kiinni ja alat katsomaan tarkemmin niitä ns. kevyempiä kotona tehtyjä ruokailuja.

Kouluruoka ja palautusjuoma vain mukana ruokavaliossa! :thumbs:
(Salaatit ja muut härpäkkeet sitten reilusti lautaselle)

Suositut

Back
Ylös Bottom