Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla nousee paino vissiin vähän liikaakin...kilon viikossa nousi ku katoin aamupainoja viikon ajan.
Itellä sama ongelma, mut nyt tullu vähän kevennettyä syömistä, ettei nousis turhan nopee..
No itse en ole edes syönyt niin hirveänä. Olin 3 päivää mökillä ja siellä ateriat venyi jopa 4 tunnin päähän toisesta ateriasta. Proteiinin saannista pidin kuitenkin huolen syömällä rahkaa ja tonnikalaa. Paino silti nousi.
Aika lyhyt tarkkailuväli ollut. Voi olla hyvinkin nestettä.Mulla nousee paino vissiin vähän liikaakin...kilon viikossa nousi ku katoin aamupainoja viikon ajan.
Onpas nyt ollut taas vaihtelevia treenejä. Välillä on pallo niin hukassa, että ei mitään rajaa. Tuntuu joskus, että olen onnistunut saamaan pääni niin jumiin treenin suhteen, että joku 2 vuoden tauko vois tehdä hyvää. Lähinnä päänvaivaa tuottavat mave ja kyykky ( edelleenkin ), penkissä ei tulokset edes enää kauheasti kiinnosta, kerta eivät ole paljon yhtään nousseet. Mut joo, mavessa varsinkin ei välillä edes reilu 100 kg meinaa nousta, kyykyssä heitot ei ihan yhtä pahoja. Ehkä en ole syönyt tarpeeksi, paino tällä hetkellä joku 88 kg.
Vastaavia kokemuksia kenelläkään?
Nyt ollaan kyllä ihan metsässä ton treenin kanssa, jos voimatasot on noin paljon päivästä kiinni..
1.Syö oikein 2.Lepää tarpeeksi 3. Älä ota liikaa stressiä 4. Treenaa nousujohteisesti 5. Silti kovaa
6. Vaihda ohjelma pois, jos junnaa paikallaan 7. Älä selitä 8. Toimi!