Lukaisin suurin piirtein koko ketjun äkkiseltään läpi, eikä treenistä ole mitään mainittu? Kai ne lihaksetkin vaatii kunnon treeniä, vai mitä tässä haetaan?
Ite kyllä keskittyisin ensinnä tuohon asenteeseen salilla - ilman tuloksia tuskin mitään aikaan edes saadaan...
Ja entisenä hese-/kebab-äijänä voin sanoa et helpottaa muutenkin ihan älyttömästi kun alat kiskomaan kunnon ruokaa paskaruoan sijasta. Vaikea tosin syödä järkevästi jos salillakin vanne kiristää päätä. :D
En maininnut treenistä mitään, koska en ole treenin suhteen niin pallo hukassa kuin ravintopuolella. Olen tehnyt reilun vuoden perusliikkeitä fiilispohjalta, mikä on johtanut siihen, että ne liikkeet joiden tekemisestä olen tykännyt ( leuat, mave ) ovat jonkun verran " edellä " kyykkyjä ja punnerrruksia. Lähinnä mulle on vaikeuksia tuottanut sarjapainojen nostaminen kyykyssä ja penkissä, kun taas mavessa ei koskaan ole ollut tätä ongelmaa ( paitsi nyt ). SS kokeilin, mutta siinä tuli seinä liian nopeasti vastaan ( joo, aloitin liian kovaa ja korkealta ).
Onneksi tänään tajusin mikä tossa SS on mulle mättänyt ( ja tää pätee vaan kyykkyyn ). Kun ohjelmassa neuvotaan tekemään 3x5 samalla painolla, niin ainakin mulle tää johti siihen, että jäi liikaa voimia säästöön, kun kelasi vaan " että vielä pitää jaksaa 2 sarjaa ". Nyt kun teki " pyramidi " tyylin, että nosti painoja vähän joka sarjassa, niin sai vihdoinkin viimeiseen sarjaan mennessä tunteen, että on tehnyt jotain.
Kun tuloksista oli puhe, niin pistetäänpä nyt vähän omia, massiivisia ennätyslukemia tähän:
kyykky: 110kgx5
mave: 155kgx5 ( remmeillä )
penkki: 70kgx5
pystäri: 50kgx5 ( tässä käytin aika paskaa tekniikkaa )
Riveä olen pari kertaa tehnyt, sain siinä hikisesti 60 kg nousemaan. Kulmasoutua ei kehtaa tehdä, liike menee sellaiseksi hinaamiseksi että itseäkin alkaa naurattaa, jos painoa tangossa yli 50 kg. Leukoja ja dippejä menee ilman lisäpainoja 10 ja 8. Leuat on siistejä. Olen monta kertaa huijannut itseni salille, " vetämään leukoja " , mutta sitten kun olen saanut raahattua laiskan olemukseni salille asti, olenkin tehnyt kyykkyä tai mavea. Tällainen itsensä kusettaminen toimii hyvin meille, joilla ei ole tahtoa eikä motivaatiota.