Paikallislehdessä juttu Seinäjoen saleista.

Status
Viestiketju on suljettu.
Kokolailla naurettavaa toimintaa. Haluisimpas nähdä kun joku normi kynistä vahvempi natu-jannu alkaa tollasella salilla tekemään vaikka jalkaprässiä ja kiikuttaa salin kaikki painot prässiinsä..Noin minä itse tekisin ja tekisinkin piiiitkän jalkatreenin. :D

ps. Lisäksi laittaisin Dragonin istumaan prässin kelkan päälle. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heavy-rock sanoi:
...ettei kukaan käytä hormoneja ja jos käyttää, niin ei sillä mitään sivuvaikutuksia ole...

Ihan vaan muistin virkistykseksi ja vastapainoksi provolle:

...
- Palstan tarkoitus EI ole kehottaa ketään käyttämään kiellettyjä lääkeaineita. Puhdas ja kova treeni, tasapainoinen ruokavalio, sekä fiksusti suunniteltu saliohjelma luovat perustan saliharjoittelulle.

... lääkeaineiden väärinkäyttö aiheuttaa aina sivuvaikutuksia!

- Palstan ylläpito ja moderaattorit EIVÄT OLE vastuussa siitä, mitä sinä teet tältä palstalta hankitulla tiedolla.

...jokainen palstalainen on ITSE VASTUUSSA omista tekemisistään.
Lähde: Doping / antidoping alueen pelisäännöt.

JohnnyB sanoi:
Ihan vaan muistin virkistykseksi ja vastapainoksi provolle:

...
- Palstan tarkoitus EI ole kehottaa ketään käyttämään kiellettyjä lääkeaineita. Puhdas ja kova treeni, tasapainoinen ruokavalio, sekä fiksusti suunniteltu saliohjelma luovat perustan saliharjoittelulle.

... lääkeaineiden väärinkäyttö aiheuttaa aina sivuvaikutuksia!

- Palstan ylläpito ja moderaattorit EIVÄT OLE vastuussa siitä, mitä sinä teet tältä palstalta hankitulla tiedolla.

...jokainen palstalainen on ITSE VASTUUSSA omista tekemisistään.
Lähde: Doping / antidoping alueen pelisäännöt.
Lukutaito on merkillinen asia, sitä ei kaikilla ole.

Hyvät vastineet kirjoitettu Ilkkaan. Taitaa muuten Seppälällä olla jonkun asteninen pirtu-rage tai juoppuhulluus päällä kun noin raivolla hyökkää amatöörien lääkkeiden väärinkäyttöä vastaan.

jpm:n kanssa samoilla linjoilla, ihan mielenkiinnosta tekisi käydä vääntämässä prässiä tuolla salilla. Tulisivatkohan potkimaan pihalle tai pakottamaan doping testiin. Saisi ainakin repeillä kunnolla:)

Todella alatyylistä journalismia Ilkka-lehdeltä.

Asialliset vastineet asiattomaan kirjoitukseen. Jotain kertonee tuokin kun vastineessa mainittiin ettei kukaan toimittajista ole myöntänyt kirjoitusta laatineensa. :rolleyes:

Luuleekohan nämä nyt sitten oikeasti että tuommoinen on oikeanlaista valistamista? Järjetön kahtiajako, kieltäminen ja valehtelu tuskin auttaa doping ongelmaan harrastajien keskuudessa. Itse olisin halukas yhteistyöhön ADT:n kanssa, mutta nyt tuntuu, että palaverista tulee vain fiasko, voiko heidän kanssaan alkaa asialliseen yhteistyöhön? Asiallinen valistus on ok omasta mielestä, asioiden kieltäminen on täysin väärä lähestymistapa.

No kaikkihan tietää, että fitness saleille ei isoja äijiä haluta. Niissä kyllä painot loppuvat vuoden parin ahkeran treenauksen jälkeen. Ei siinä mitään, yrittäjä valitsee itse palveltavat kohderyhmät, mutta tämän kuntosaliyrittäjän tämän tyyppinen kannanotto on kyllä naurettava ja tämän uutisen taso oli mustamaalaava kuntosaliurheilua ja tuota "teollisuusalueen klubia" kohtaan. Ehdotan tuolle ukolle vuoden deivid palkintoa. Hyvä esimerkki myös journalismistä, missä toimittaja ei tiedä yhtään mistä kirjoittaa.

Seppälääkin naurattaa.

Ittekkä en tienny pitäiskö itkeä vai nauraa ku viikonloppuna aamukahvipöydässä lehteä aloin lukemaan. Etusivulla otsikko "Seinäjoen teollisuusalueella bodareiden nappisali" Ei helvetti!! Tossa vaiheessa tiesin jo mitä tuleman pitää. Lähes sivun juttu tuota saatanan samaa jeesustelua. :curs:

Ite meinasin mennä kesällä käymäs huvikseen vetämässä yhden treenin tuola salilla, mutta eipä tartte mennä, eikä kysymys tosiaankaan oo siitä, että käyttäisin hormooneja. Tollainen asenne vaan pistää vituttamaan vaikka ite natu onkin.

Tietääkö muuten joku saako tonne "nappisalille" mennä kuka vaan vai onko se joku inside porukka? :)

Timbe sanoi:
I. Etusivulla otsikko "Seinäjoen teollisuusalueella bodareiden nappisali" Ei helvetti!!

Tietääkö muuten joku saako tonne "nappisalille" mennä kuka vaan vai onko se joku inside porukka? :)

Mäki oon aina ajatellu, että Ilkassa on ihan asiallisia juttuja, mutta tää kyllä on oikein pohjanoteeraus!!! oli kyllä sen verran naurettavaa teksiä :)

Tosta "nappisalista" kaverin mukaan se on kai ihan normaali sali, JOKA vain on isojen miesten suosima.. mutta se voi olla tapansa mukaan vääräski :)

Ei helevetti mitä tekstiä tuo Ilkan juttu, tuon jälkeen en menis sinne andi-doping salille vaikka ilmaseks sais treenata.

Jari peräläkin näytti älähtävän väärässä paikassa.JARI PERÄLÄ ON KÄRYNNYT ITSEKKIN DOPINGISTA!!!!! Joskus VUONNA 95-98! Sit kehtaa vielä antaa haastattelua lehdelle,äkkiä siellä seinäjoellakin näyttää asiat unohtuvan.Jari Perälähän kilpaili alle 90 kilosissa ihan hyvällä menestyksellä.

Commando sanoi:
Jari peräläkin näytti älähtävän väärässä paikassa.JARI PERÄLÄ ON KÄRYNNYT ITSEKKIN DOPINGISTA!!!!! Joskus VUONNA 95-98! Sit kehtaa vielä antaa haastattelua lehdelle,äkkiä siellä seinäjoellakin näyttää asiat unohtuvan.Jari Perälähän kilpaili alle 90 kilosissa ihan hyvällä menestyksellä.

mitäs tekemistä jarin käryämisellä on tuon vastineen kanssa?

Ei helevetti mitä tekstiä tuo Ilkan juttu, tuon jälkeen en menis sinne andi-doping salille vaikka ilmaseks sais treenata.

mitäs tekemistä jarin käryämisellä on tuon vastineen kanssa?

No en mä ainakaan jauhais mistään hormooneista lehdessä ,sen asian tiimoilta.

Naurettavaa tekstiä. 25-50kg limput eivät ole paljon esimerkiksi jalkaprässissä. Kyllä niitä pitäisi joka salilla olla, oltiin sitä sitten miten tekopyhiä tahansa. Enpä ole Seinäjoella käynyt, mutta veikkaan että tuolla salilla "treenaa" (lukee Annaa ja tekee reisien lähentäjiä ja loitontajia) pääasiassa iäkkäämpiä naisihmisiä jotka pelkäävät isojen lihasten tulevan vahingossa kun tehdään liian isoilla painoilla.

:david: ^10 ja :0: tolle salille.

Pakko käydä jossain vaiheessa tuolla Sun Gymillä (tutustuminen ilmainen) vähän koluuttelemassa rautaa :hyper: Täytyy kyllä kattoo onko tuolla oikeesti noin deivid menoa. Tuosta "nappi salista" oon kuullu pelkästään hyvää palautetta ja moni kaverikin käy siellä treenaamassa. Ai niin, mäkin oon vissiin roinaaja kun tartten maastavetotreeneissä 50kg:n limppuja jo lämmittelysarjoihin :(

Edit: Kuka lähtee messiin katsastamaan tota Sun gymiä ;)

No jos tonne ilmaseks saa tutustua, niin voishan sielä käydä jonku reenin tekemäs, ja sitte käydä huvikseen hirveellä raivolla huutamassa, että painot loppuu kesken (tuola on vissiin 30kg isoin hantteli) :hyper:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom