Pahoinvoinnista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miku82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Onko muilla pakkislaisilla pahoinvointia kesällä? Vai sattuuko tämä johtumaan edes, kesästä, mitä luulisitte?

En löytänyt searchillakaan mitään kummallisempaa tästä aiheesta...

Jokusen kuukauden käynyt nyt salilla, syön huomattavasti enemmän kuin ennen. 5-7 krt päivässä mukaanlukien protskudrinkit. Ongelmana on pahoinvointi. Aina kun on syönyt / vähän sen jälkeen, välillä tulee ruoat ylös, vaikka kuinka yrittää niin ei auta kun oksentaa. Voiko tämä johtua kesästä, vai että kroppa ei ole tottunut niin suureen ruokamäärään, vai mistä tämä mahtaa johtua? Vai pitäisikö sitä suunnata lääkäriin? Kun ei tämä niin useasti toistuvaa ole. Hämää vaan, kun sillointällöin tulee tämmösiä, mutta mitään "järkiperäistä" tai toistuvaa selitystä en ole tälle vielä keksinyt. Voiko tämä johtua ruokavalion jostain osasta, että jotkut osat siitä ei olisi tasapainossa keskenään? Mitä luulisitte?

edit: hienosäätöä

Mulla ainakin on koko ajan lievästi huono olo, kun syö. Johtunee tästä vitun lämmöstä. Tälläkin hetkellä 29 stadissa.:itku:

edit- varmaan veden litkiminen auttais

kannattanee totutella elimistö pikkuhiljaa kasvaneisiin ravintomääriin eikä yks kaks ruveta tankkaamaan isoja satseja,aineenvaihduntakin ehtii sopeutua paremmin.

Juu. No en kertapläjäyksenä ruvennu ahtaan väkisin enempää. Mä syön vaan senverran, että saa mahan täyteen, kun muuten on nälkä. Kun eihän sitä varmaan nälkään kannata jättää? :)

Ruvennut liikkumaan niin kyllähän sitä nyt napaa vetää ravintoo pikkusen erimalliin. Söin ennen hirveen epäsäännöllisesti ja epäterveellisesti. Nyt on asiat jo paljon paremmin, ja kyllä mä tästäkin vielä parannan.

Syksyllä ois tarkotus alottaa oikein kunnon bulkkikausi, nyt vaan vähän lämmitellä sitä varten.

huh, aivan mielettömän huono olo..käväsin just treenaamassa ja koska on niin kuuma, ajattelin vetää hiukan kevyemmin. Treeni oli kohtuu kevyt mutta silti se veti kaikki mehut pihalle, johtuen varmaan tästä prkleen kuumudesta..Kotia päästyä alkoi sitten vessanpönttöön kurkistelu, nimittäin kohtaa lentää taas :urjo:

Originally posted by miku82
Onko muilla pakkislaisilla pahoinvointia kesällä? Vai sattuuko tämä johtumaan edes, kesästä, mitä luulisitte?

Mulle on ainaki tää helle pistäny ruokavalion uusiks. Vettä pitää litkiä jatkuvasti ja kunnon ruoka ei oikeen uppoo... :urjo:
Rehuihin ja protskujuomiin on tyytyminen. :D

Ei huono olo tule, mutta sellainen turvonnu olo.

mikä siinäkin on kun toiset ei voi syödä kun lämpö nousee helteen puolelle:eek: mulla ruoka maistuu samalla lailla satoi tai paistoi.

Mulla taas uppoo mikä vaan eikä mitään tule yli :)

Sehän tässä ongelma onkin kun koetan kiristellä. Sunnuntaina raapasin 1 200g porsaan sisäfilettä naamariin höysteiden kera.

Nälkä on vieraanain kesät talvet.

Originally posted by ZyrtSkjafd
Koita jättää protskudrinkit vähemmälle?

Miksi? Kun mulla näyttäs olevan juuri niin, että protskudrinkit ja tommoset pienet pysyy helpommin sisällä, mutta joku "kunnon" lämmin ruoka ei tahdo pysyä... Aina kun vetää jotain makaroonilaatikkoo / vastaavaa kunnon "kotiruokaa", niin ei millään tahdo pysyä sisällä.

Joten aattelin yrittää vetää protskua sitte raejuusto/maitorahka/drinkki systeemillä... Koittaa vaan vetää nestemäisenä melkein mahd paljon, ja just raejuustoo, maitorahkaa, tonnikalaa, hiutaleita, puuroo jne enemmän... Eiköhän tämä tästä.

Vai mitä ootte mieltä, onko tossa mitään perää miksi pitäs jättää protskudrinkit pois? Ei varmaan, jos ne pysyy helpommin sisällä... Mutta nehän on vain lisäravinteita, ei pääruokaa. :) *terävää* ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom