Eiköhän tuo paavi nyt ollut pelkkä sätkynykke isommissa kuvioissa. Luuleekos monet, että tuo vatikaani on jokin kaiken hyvän alkulähde?? Siellä pikku kaupunkivaltiossa on niin paljon mätää ja korruptiota kun vaan voi olla.
Esimerkkejä: Kuolleenmeren kääröt on kätketty vatikaaniin, eikä niitä kukaan pääse tutkimaan.
-Monesti on todettu, että vatikaani pesee esim. italian mafian rahoja, mutta luonnollisesti siitä ei mitään haloota ole edes voitu nostaa.
Ihmisten pelkkää kusetusta mun mielestä...yleensäkin uskonto. Jotkin buddhalaisuudet ja taolaisuudet ymmärrän missä mietiskellään ja ollaan omissa oloissa, mutta ei hitto tällästä ihmisten manipuloimista kuin kristinusko, katolilaisuus, islami jne...huh.
Olis kiva tietää millasia orgioita ne kardinaalit siellä pitää...hohohoohoh :lol2:
Se siitä avautumisesta...jokainen uskoo mihin tykkää, mä uskon siihen mitä itse näen. Jeesusta ei ole vielä näkynyt enkä usko, että näkyy. Jos se kadulla vastaan käppäilee ja näyttää pari temppua niin sitten saan kyllä valaistuksen :lol2: :lol2: