Moksu
VIP
Ööh..? siis toihan on just se, mitä SÄ teit, kun tulit sitä blogia mulle mainostamaan :D
Enpäs ku sä!
*lukko kiinni, tuplalukko, munalukko ja kaikki avaimet on mulla ja heitin ne mereen!*
nännännää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööh..? siis toihan on just se, mitä SÄ teit, kun tulit sitä blogia mulle mainostamaan :D

Onko kellään mitään ideaa, miten voisi parhaiten säilyttää lihakset tämän kuukauden aikana?
Luopumalla tuosta islamilaisuudestasi. Tule pimeälle puolelle, veli. Lupaan että täällä on paljon kivempaa kun saa nauttia ruuastakin saatana.
Ei se aineenvaihdunta ehdi hidastumaan noin lyhyellä paastolla yhtään.
Salilla käynti on paras tapa säilyttää lihakset, jos mahdollista tekisin treenin ennen paaston katkaisua.
Kun treenaat kovaa annat kropalle "syyn" pitää lihakset tallessa koska niitä käytetään.
Tosin en ramadanin pituudesta tiedä mutta ainakaan kuukauden treenaamattomuuden aikana menetä juurikaan lihasta jos vain huolehdit ruoan laadusta. Olit pätkä paastolla tai et. Ainoastaan näyttää lättänämmällä sillä lihaksista katoaa paineet/nesteet ja hermosto menee "lepotilaan" lihasten suhteen... tästä oli t-nationilla joku artilkeli vähän aikaa sitten. Sieltä etsimään.